به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۶۱۷۹۶
جلسه روز پنج‌شنبه احمدی‌نژاد و يك سايت جديد

همفكران احمدی‌نژاد: «روحاني باي باي»!

گروه سیاسی: «روحاني باي باي» اين جمله تمسخرآميز اما پركنايه‌اي بود كه رئيس‌معزول ستاد هواداران محمود احمدي‌نژاد بر روي توئيتر خود نوشت تا خوشحالي‌اش را از عدم رسيدن ايران به توافق جامع درمساله هسته‌اي پنهان نكرده باشد.
به گزارش سایت اصولگرای مثلث، عبدالرضا داوري كه مدتي مسئوليت ستاد «هما» را برعهده داشت و بعدها اين ستاد با حواشي زيادي منحل و يا از كار افتاد، ترجيح داد تا اولين كسي باشد از نزديكان محمود احمدي‌‌نژاد كه از عدم نتيجه قطعي در مذاكرات هسته‌اي شادي خود را ابراز كند.

او در توئيترش به محض مشخص شدن تكليف تمديد توافق تا تيرماه سال آينده نوشت: «قبلا مذاكره مي‌كرديم كه توافق كنيم، الان توافق مي كنيم كه مذاكره كنيم. به طرز عجيبي غرب را به زانو در آورديم.... روحاني باي‌باي»

شعار «باي‌باي» كنايه‌اي است كه به سال ٨٨ باز مي گردد. اين شعاري بود كه اولين بار از سوي هوادران ميرحسين موسوي در سال٨٨ براي احمدي‌نژاد سرداده شد و حالا انگار نزديكان دولت نهم ودهم قصد دارند آن را احيا كنند.

مهمتر اينكه در حالي كه رهبر معظم انقلاب در پايان هفته گذشته از تمديد توافق و ايستادگي مذاكره كنندگان حمايت كرد و صراحتا تاكيد كردند «آنكه ضرر مي‌كند غرب و آمريكاست نه ايران» با اين‌حال يكي ديگر از نزديكان دولت قبل كه نقش فعالي در مذمت مذاكرات هسته‌اي دارد آن را يك «شكست» خواند. ناصر نوبري ديپلمات سابق كه بعد از اتمام كار دولت احمدي‌نژاد به صورت تمام وقت در خدمت تضعيف مذاكرات درآمده در مصاحبه‌اي درباره تمديد توافق گفت: «این تمدید یک شکست بزرگ است و از ژنو هم شکست بزرگ‌تری محسوب می‌شود.»

از سوي ديگر تحليل‌ها و خبرهاي شنيده شده از اردوگاه حاميان دولت سابق نشان مي‌دهد كه آنها هنوز عمر دولت روحاني به دوسال نرسيده به اين فكر مي‌كنند كه بار ديگر مورد اقبال مردم قرار خواهند گرفت.

در تحولي ديگر بعد از درگيري رسانه‌اي ميان دو سايت اصلي حامي احمدي‌نژاد يعني، ميدان 72 و دولت بهار، سايت جديدي راه‌اندازي شده است كه به نظر مي‌رسد سايت اصلي نزديك به احمدي‌نژاد خواهد بود.

آخرين اخبار سايت «مهر مردم» كه به تازگي راه اندازي شده است، نشان مي‌دهد كه جديدترين اخبار مربوط به احمدي‌نژاد قرار است به جاي دو سايت قبلي در اين سايت منتشر شود. دو سايت مذكور كه يكي به تيم مشايي نزديك بود و با كد شناخته شده «بهار» فعاليت مي‌كرد و سايت ديگر كه توسط تيم رسانه‌اي هوادار او اداره مي‌شد از دور خارج خواهند شد. چراكه نگاه به اين دو سايت نشان مي‌دهد خبر آخر مربوط به ديدار روز پنجشنبه گذشته احمدي‌نژاد با برخي فعالان كه به مناسبت هفته بسيج برگزار شده بود، به اين دو سايت داده نشده است.

احمدي‌نژاد روز پنجشبه در ديداري كه نامي از افراد حاضر در آن برده نشده است درباره «مسئوليت همگاني درصيانت از ارزشهاي انقلاب» طرفين به بحث و تبادل نظر نشسته‌اند. هنوز جزئياتي از اين نشست به بيرون درز نكرده است. اما يك نكته مهم ديگر درباره اين سايت جديد تيم احمدي‌نژاد قابل تامل است. آنها لوگوي سايت را با شكل و شمايل پايگاه اطلاع رساني دولت كه متعلق به رئيس‌جمهور ايران اسلامي است ساخته شده است. اشتياق تيم دولت قبل براي بازگشت به قدرت حتي در مصادره و كپي‌برداري از سايت رئيس‌جمهور نيز قابل مشاهده است.

آنچه مسلم است اين است كه هواداران دولت قبل، راه بازگشتشان به قدرت را تنها در عدم حصول توافق جامع ايران و غرب ارزيابي و سرمايه‌گذاري كرده‌اند. از همين روست كه مي‌بينيم كه به محض تمديد قرارداد يكي از نزديكان دولت روحاني را با «باي باي» قصد بدرقه كردن دارد و يا بار ديگر جلسات رئيس‌دولت نهم ودهم فعال شده‌اند.

هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۱۸
...در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه (266077)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۰۶
اونقدر ها هم امید وار نباشید
از احساسات مردم ایران زمین غافل نشید
معلوم نیست به کدوم سمت بره (266115)
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۲
آقای احمدی نژاد با قهر 11روزه و حمایت تام و تمام از آقای مشایی -علاوه بر سوءمدیریت و فساد گسترده - تیر خلاص را به حیات سیاسی خود وارد کرد وبه تاریخ پیوست!او دیگر در سپهر سیاسی جناح راست هم جایگاهی ندارد, درمیان طبقه متوسط هم از گذشته پایگاهی نداشت و می ماند طبقه فرو دست,که در این طبقه هم به دلایل گوناگون به شدت دچار ریزش پایگاه اجتماعی شد!او دو راه پیش رو دارد;یا باید از سیاست خداحافظی کند, یا باید خود رادر ذیل جناح راست ومراکز قدرت باز تعریف کند,که این مستلزم اعتراف به خطاکاربودن و مطیع شدن است (266213)
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۵
آقای احمدی نژاد با دوری گزیدن از آقای مشایی و همراه شدن با آقای الهام و... تلاش می کند سیگنال هایی از تمایل خود برای انتخاب راه دوم و اعتراف به خطاها و شاید انجام توبه به جناح راست و مراکز قدرت ارسال کند...!؟ باید منتظر ماند و دید که آیا آقای احمدی نزاد حاضر است توبه کند و اگر توبه هم کرد ,آیا برای جناح راست و مراکز قدرت مهره ای قابل اعتماد هست...؟! (266215)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۳:۱۸
متأسفانه آقا شهاب درست میگه ما ایرانی ها احساساتمان بیشتر از عقل و منطقمان فعال است . (266241)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۰:۲۱
احمدی نژاد با عملکرد اشتباه خود _ بویژه جفایی که در حق بالاآورندگانش کرد _ شرایطی برای خود بوجود آورده که حتی _ بر فرض_ اگر همه مردم ایران نیز طرفدار وی بشوند دیگر به هیچ وجه عبای ریاست جمهوری را بر تن خویش نخواهد دید! چرا که در ایران تائید صلاحیت نامزدها و صحت انتخابات با شورای نگهبان است!!!! (266258)
خس و خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۰۸
اعتماد بنفس اینارو اگه مورچه داشت میگفت کینگ کنگم (266150)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۳:۱۶
مشکل اینه که اینها خواب ندارند خخخخخخ اخه اونچنان تو انتخابات ریاست جمهوری اونجاشون سوخته که خورد وخوراک ازیادشون رفته وخوابشون تبدیل شده به کابوس (266239)
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۲۳
خب انصاف نیست ما همیشه غرب رو به زانو در بیاریم تو هشت گذشته ما کاری کردیم ارزش پولشون هر روز کمتر میشد ارزش پول ما هر روز چند برابر خب حالا نوبت اوناهاست دیگه (266079)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۲۴
1-حرف قبلا را دوستان شما وقتی میزنند یاد شاهکارهای اقتصادی تان و اختلاس های وحشتناک مه افرید و بابک جان و ...می افتیم
2-منافع خود را بر منافع ملی ارجح نپندارید
3- دوست گرامیتان هشت سال رییس جمهور بودند و مدام در ماه عسل بودند و کسی به ایشان چیزی نگفت حالا شما بای بای میکنی؟
4- با نهایت توان ازدکتر روحانی و دکتر ظریف حمایت می کنیم و از رای 24 خرداد 1392 خود برنخواهیم گشت
5-زمستان میرود و روسیاهی به زغال می ماند پس رجز نخوانید لطفا (266080)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۳۳
شتر درخواب بيند پنبه دانه (266085)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۳۳
واقعا جای تاسف است که از به نتیجه نرسیدن مذاکرات در این زمان اینگونه شادی می کنند. (266086)
قباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۵۱
هدف حاميان احمدي نژاد اين دلقك بازي ها چيه؟
يك چيز: به هم ريختن اعصاب حاميان روحاني
فقط بايد شعور داشته باشيم و هرروز آيه ياس نخونيم . (266106)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۱۰
اینا برنامشون را دارند اجرا میکنند . رسانه های اصلاح طلب چکار میکنند جز نق زدن . جز اینکه الکی گیر بدن تو این همه کار برای دولت چرا فلانی آزاد نمیشه !! همون که ظرفیت ها ی اصلاح طلبی را به باد فنا داد . البته نظر سنجی برنامه ی مناظره نشون داد که مجلس از جایگاه خوبی برخوردار نیست . (266118)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۴۱
اینجاست ک میگن واقعیت تلخه . این شکست حتی میتونه تاثیر زیادی تو انتخابات 94 و حتی 96 هم بزاره. ب شخصه فکر کنم روحانی ب اولین ریس جمهوری تبدیل بشه ک عمر ریاستش 4 ساله باشه (266092)
مبارز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۴۹
اگه تا اون موقع انتخاباتی باشه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مردم غیرقابل پیشبینی هستند . (266099)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۱۵
شما تا فکر کنید ما کارمان را انجام میدیم .دیگر ملت ایران باید قید زندگی را بزنند تا به احمدینژاد رای بدن .تمام بدبختیهای الان مال احمدینژاد است .ما با همه شما در انتخابات 92 بای بای کردیم و در انتخابات مجلس سال اینده از نظرها غایب میشوید و در 96 بطور کلی نابود خواهید شد . (266212)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۴۶
بهارنيوز
تحويل بگير
وقتي بيرحمانه روحاني رو خراب ميكني چهارتا آدم اينجوري ميان سواستفاده ميكنن
وقتي تيتر ميزني: آيا راي مردم در ٢٤ خرداد دود شد؟! بايد هم بعضي ها بوي كباب به دماغشون بخوره
(266097)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۰۶
این سایت هنوز 84 براش درس عبرت نشده هنوز نمیدونه که گاهی وقتها باید مصلحت را به همه چیز ترجیح داد این آقایون همون اصلاح طلبهایی بودن که معین را علم کردند تا 4000000رای بیاره !البته کروبی هم از این بدتر . اگر یه اجماع روی هاشمی میشد اینطور نمیشد (266113)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۶
دوست گرامی این حرف شما نشان می ده چیزی از دموکراسی نمی دونید . یا باید طرفدار دولت بود یا مخالف - چیز وسطی وجود نداره!! خیلی ها تو کشور علیرغم مخالفت با احمدی نژاد و دار و دسته اش ، اختلاف عمده ای هم با روحانی و دولتش دارند. خیلی ها هم از سر ناچاری به روحانی رای دادن که متاسفانه روحانی داره نا امیدشون می کنه . همه مثل شما فکر نمی کنند . (266217)
مردمی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۸:۵۱
آقایان فن تیم داری را خوب بلد هستند .
اگر کوچکترین غفلتی از مردم ببینند از همان جا خودشان را داخل مردم میکنند و طلبکارانه طرح دعوا می کنند . مثل الان که انگار نه انگار این آش سوخته و ناجور دست پخت خود کارخرابشان است .
اینها خیلی چیزها دارند اما مطمئناً انصاف ندارند . چون برای رسیدن به قدرت خیلی به انصاف اعتقادی ندارند . . . . (266105)
ً
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۰۸
طرفداراي احمدي نژاد فقط " رو " دارند...
من كه با خوندن اين اراجيف خونم به جوش آمد و از اين به بعد مثل شير حامي روحاني هستم (266116)
باراک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۲۶
هیچکس نیمتونه شخصیت محبوب دکترمحمود راخراب کنه نه طرفداراش نه دشمناش (266130)
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۲۷
چرااینقدرپرروییدکشورروغارت کردین توبه کنید (266163)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۴۱
بله هیچ کس به جز خودش
خدارو شکر که دست محمود رو شده اونم به وسیله خودش (266170)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۳
چرا ؟از کدام شخصیت صحبت میکنید ؟هاله نورش ،جن رمالش،دشمن تراشیش ، جهانی سازیش ،کشف کشورهای جدیدش، اختلاسهای ناشی از سو مدیریت ، بورسیه هایش، سفر طایفه ای به نیویورکش ، روزی وزیر عوض کردنش،تهمتش و افتراهایش ،
یا شخصیت ممه را لولوبردنهایش ،انجاتون میسوزه هایش .اخه بارک نه برای خودش و نه برای مردم ایران در دنیا ایرویی نذاشت .تازه کشورمان و مردمانش وجه خود را پیدا میکنند و مورد احترام قرار میگیرند . (266214)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۸
اینو حتما برا خنده گفتی !! (266218)
ایرانی
Canada
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۴۰
شخصیت ؟ محبوب؟ محمود؟ اینا رو میشه با هم جمع کرد؟ (266227)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۰:۴۲
مگه درست بوده که حالا بخواد خراب بشه
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است
این حرف شما راجب سید محمد خاتمی عزیز صدق میکنه که اصلا با محمود قابل قیاس نیستن (266265)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۳۹
روحانی باتدبیر می خواهد ملتی را که احمدی نزاد در نتیجه پوپولیسم بانشاندادن شخصی شجاع ازخود ومورد تمسخر قرار دادن قطعنامه ها در طول 8سال به چاه انداخته بود نجات دهد. حالا اقایان بجای عذر خواهی از زبان طعنه استفاده میکنند.واقعا"وقاحت حدی دارد. (266138)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۱۹:۵۱
ما نمي گذاريم عزيزم باي باي كنندگان هدفشان برسند (266141)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۰۰
محبوبيت احمدي نژاد سخن گفتنش بود؟ اينقدر قطعنامه بدهيد كه قطعنامه دونتان پاره بشه (266144)
ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۰:۴۷
اون ممه رو لولو خورده
دوکلام هم بشنوید از مادر عروس
انگلیس یه جزیره ای است در غرب آفریقا
.................................................
گوشه ای از جملات زیبای محمود احمدی نژاد رییس جمهور مردم بزرگوار و شریف ایران (266266)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۲۲
تو خواب ببینید احمدی نژادها دئباره رییس جمهور بشن مردم دیگه نمیزارن مگر..... (266159)
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۵۷
اگه از بحث هسته ای بگذریم که کاملا با نظر رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کرده مطمئن باشید تنها کسی که از عهده سرمایه داران فعلی (دولت کنونی) و حامیان پشت صحنه آن بر می آید تنها تفکر احمدی نژاديست (266179)
کیکاووس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۱۰
دکتر منطق خیلی قویی داره (266184)
پارسا
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۲۵
این کامنت ربطی به اینجا نداره فقط چون اونطرف جا نبود اینجا مینویسم:
ظاهرا بازم امارات ادعای مالکیت جزایر سه گانه رو کرده!!!
ببین کار ما به کجا کشیده که امارات بخودش اجازه میده ازین غلطا بکنه
یاد امپراطوری پارس بخیر
امارات بشین سرجات نذار به خاک ایران ملحقت کنیم! (266189)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۰:۴۰
شما زمان امپراطوری پارس بودی عزیزم که میگی یادش بخیر؟ (266264)
رحانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۲۹
چقدر از احمدی نژاد می ترسند او هم مثل مرم است وقتی می شنوند احمدی نژاد شاید تصمیم برای ادامه راه خود دارند شرو می کنند برای تخریب دولت تدبیر مذاکره کرد آخرش شد تمدید حمایت مردم از مذاکرات فقط خطوط قرمز نظام طبق فرموده رهبر انقلاب است (266190)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۴۲
احسنت
سلام بر او باد (266192)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۴۹
از روحانی بریده ها، یکسال زودتر نتیجه ی ناامیدیشون رو ببینن تا 84 تکرار نشده. (266199)
دلسوز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۶
بهتر بود آنزمان آقای احمدی نژاد و دوستانش اسم ستاد هما را ستاد همای سعادت می گذاشتند. (266216)
008
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۳:۰۱
كسي كه بعد از دو دوره باز هم به فكر بازگشته از روي تكليف نيست از روي قدرت خواهيه. يك مسلمان از يك سوراخ چند بار گزيده نميشه. (266235)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۸:۵۹
احتمالا می خوان از همون روشی استفاده کنند که سال 88 استفاده کردن!! (266292)
مرد تنهای شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۳:۳۹
یارو قماربازه همه زندگیشو باخته بود ولی باز دو قورت و نیمش باقی بود و مدام ادعا میکرد و حریف می طلبید.
یه بابایی کشیدش یه کناریو بهش گفت: آخه آدم ...! تو که همه چیتو باختی دیگه ادعای چی داری؟
قماربازه جواب داد: بابا اگه این دوزار ادعا رو هم نکنم که دیگه میترکم!!!

اینام بعد این همه آبرو که ازشون رفته دیگه اگه این کارای هیستریکی رو هم نکنن که دیگه...! (266243)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۰:۰۰
تخصص آقای دکتر داوری اینه که جملات قشنگی میگن که برعکس واقعیته!!! در واقع باید اول برعکسش کرد بعد خوندش. یعنی اون جمله تیترشون اینجوری درسته:
"قبلا توافق می کردیم که مذاکره کنیم ولی الان مذاکره می کنیم تا توافق کنیم. احمدی بای بای" (266250)
بهروز
Spain
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۱:۵۱
همراهان محترم از اینکه یک نفر در یک شبکه اجتماعی ادعای را مطرح کرده و با کنایه رویا های خیالی خود عنوان میکند به حساب اقای احمدی نزاد نگذارید شاید ما هم از عملکرد اقای احمدی نزاد ناراضی باشیم اما دلیل نمیشه بعضی از مطالب رودر حق ایشان مطرح نماییم به هر حال 8 سال رییس جمهور کشورمان بوده باید حرمتش رو نگه داریم پر واضح هست در اداره مملکت ضعف های داشته و از این بابت مردم مشکلاتی را متحمل شده اند حال بایستی همدل باشیم و اقای روحانی رو حمایت کنیم و امید به ایند ه باشیم (266269)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۲:۵۸
از ملت عجیب ما که تا این حد دلتنگ رییس جمهور سابقند بعید نیست (266272)
امین
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۳:۲۷
احمدی نژادبهتره رو نیمکت ذخیره ها بشینه صلاحیت اومدن تو زمین بازی سیاسی را نداره اینو من نمیگم خودش تو هشت سال ریاست جمهوریش با کمال صداقت نشون داد دولت آقای خاتمی را که نذاشت یک قطعنامه هم علیه این کشور صادربشه سازشکار خواند درزمان خودش پنج تا قطعنامه تصویب شد تازه به این قطعنامه ها که اقتصادومعیشت مردم را به فلاکت رسوندافتخار هم میکرد آدمی با این طرز تفکر ازاین حرفها زیادمیزنه خیلی جدیش نگیرین باورکنید (266273)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۰۸:۰۰
خداییش خیلی قیافه ی جذاب و جالبی داره
یه آدم متفاوته
یه قهرمان با اعتماد به نفس فوق العاده و بیان بسیار جذاب (266288)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۱:۰۲
اقایون ظاهرا ناراحتن از اینکه تو این یک ساله نتونستن تحریم هارو دور بزنن وسودی به جیب بزنن دارن کری می خونن فکنم منابع مالی شو تموم شده (266300)