کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار جهرم: عامل حمله با چاقو به دختران دانشجو بازداشت شد

8 آذر 1393 ساعت 20:09

گروه جامعه: معاون استاندار فارس و فرماندار جهرم از دستگيری فردی خبر داد که به گفته او «با چاقو به چند زن حمله» کرد و امام جمعه جهرم نيز خواستار «دلجويی» از دانشجويان مصدوم شده دراين حوادث شد و در عين حال از دانشجويانی که «عواطفشان جريحه دار» شده است، خواست به گونه ای سخن نگويند که «حيثيت نظام»زير سئوال برود.


به گزارش ايرنا، طی چند روز گذشته، حمله‌هايی با چاقو به شش زن در جهرم صورت گرفته که پنج نفر از آنها دانشجو هستند. حجت الله رضايی، سرپرست فرمانداری جهرم، گفت: « با تلاش نيروهای امنيتی، انتظامی، قضايی، بسيج و نيروهای مردمی در مدت کمتر از ۷۲ ساعت عامل ناامنی و ايجاد مزاحمت، دستگير شد.» وی افزود: «ضارب به عمل قبيح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضايی است.» رضايی در باره انگيزه ضارب و ديگر جزئيات، اين حوادث توضيحی نداده است.

حجت الاسلام دژکام، امام جمعه جهرم، نيز خواستار اشد مجازات برای اين فرد شد و افزود:  تسامح در اين مسائل سبب جرأت ديگران در ارتکاب اين کارها می‌شود.» وی گفت: «امروز دشمنان نظام در پی بهانه ای برای زير سوال بردن کشور هستند و از مردم و دانشجويان استدعا داريم که بهانه دست دشمن ندهند.» دژاکام ديروز جمعه نيز در خطبه های نماز جمعه گفت که « يک نادان نواميس مردم را ضرب و جرح قرار داده است.»
وی همچنين خواستار دلجويی از دانشجويانی شد که دراين حوادث مصدوم شده‌اند. دژاکام با بيان اينکه «دشمنان جمهوری اسلامی» دلشان می خواهد کشور ما را زير سئوال ببرند، از دانشجويانی که «عواطفشان جريحه دار» شده است، خواست به گونه ای سخن نگويند که حيثيت نظام زير سئوال برود.


کد مطلب: 61808

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/61808/فرماندار-جهرم-عامل-حمله-چاقو-دختران-دانشجو-بازداشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir