به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۶۱۹۰۹

اظهارات استاندار فارس درباره چاقوکشی​ها

گروه جامعه: استاندار فارس گفت: بررسی و تحقیقات انجام شده نشان داد که ضارب زنان جهرمی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سید محمد احمدی استاندار فارس در مصاحبه با این پایگاه اعلام داشت: بررسی و تحقیقات انجام شده نشان داد که ضارب زنان جهرمی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی است. سید محمد احمدی در این مصاحبه، درخصوص حادثه تأسف بار چاقوکشی به تعدادی از زنان در شهرستان جهرم گفت: در هفته گذشته شش زن جوان در نقاط مختلف شهر جهرم با ضربات چاقو مورد تهاجم واقع شدند که بلافاصله با تدابیر صورت گرفته، شورای تأمین شهرستان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: کمیته امنیتی نیز با ریاست مدیر کل و نمایندگان شورای تأمین استان تشکیل و پس از انجام تلاش های گسترده ظرف 24 ساعت موفق به بازداشت عامل این اقدام مجرمانه شدیم. استاندار فارس گفت: انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم نشان داد که هیچگونه کار تیمی، گروهی و یا تشکیلاتی در این ماجرا دخیل نبوده و ضارب پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر حمله و ضرب و شتم به 6 خانم در این شهرستان اعتراف کرد. احمدی گفت: تحقیقات انجام شده از فرد ضارب مبین این مطلب است که وی دارای اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی است.
مرجع : فارس