به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۶۲۲۷۴

اطلاعیه بانک مرکزی درباره "انحلال یک بانک"

گروه اقتصادي: بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در خصوص اظهارات منتشره در برخي جرايد به نقل از برخي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و تحليل‌هاي بعضي رسانه‌ها در زمينه انحلال يک موسسه اعتباري و بانک خصوصي اعلام کرد: مرجع قانوني در مورد انحلال و برخورد قانوني با بانک‌ها و موسسات اعتباري بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران است و اين بانک در زمان مناسب و پس از طي هر مرحله از اقدامات قانوني نسبت به اطلاع‌رساني دقيق اقدام خواهد کرد.

لذا ضمن رد تحليل‌هايي که برخي رسانه‌ها به آن پرداخته و به نتايج خاصي رسيده و اسامي برخي بانک‌ها و موسسات اعتباري را اعلام مي‌کنند، قوياً عنوان مي‌دارد بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در جهت صيانت از منابع سپرده‌گذاران، ضمن پايش دقيق بازار، بر امور بانک‌ها و موسسات اعتباري نظارت حرفه‌اي اعمال کرده در زمان‌هاي مقتضي اقدام به اطلاع‌رساني مي‌کند. بدين وسيله از کليه رسانه‌هاي متعهد و مسئول نيز انتظار دارد از اعلام اسامي و تحليل‌هايي که منطبق با واقعيت نيست، خودداري کنند. همچنین به کلیه موسسات در شرف تطبیق مجددا" تاکید می نماید، نسبت به طی مراحل انطباق با ضوابط و مقررات موجود و اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تسریع نموده و از هر گونه گسترش فعالیتهای بی رویه خودداری نمایند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۴:۴۳
باروح وروان سپرده گذاران دارن بازی میکنندبه خدابهشون بگیدبرن کلاس جبرانی وبازآموزی روانشناسی اطلاع رسانی .همه رادارن دیوانه میکنند. (267110)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۵:۰۲
بانک مرکزی حق و حسابشو می خواهد! (267119)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۵:۰۴
بانك مركزي از بانكهاي خصوصي و موسسات اعتباري باج گيري ميكند و در غير انصورت اقدام به انحلال و ايجاد مشكل براي مردم ميكند (267120)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۵:۲۲
دردولت نهم ودهم مثل قارچ هرصبح که ازخواب پامیشدی،سرخیابون،یک بانک خصوصی،با موسسه مالی،اعتباری،سبز شده بود،،همه رئیسهاشونم لابی دار،،کارمندها هم ازاشنایان ودوستان نزدیک،بقیه هم که پارتی،پول،ندارن هیچی مثل من،وخیلی ازشماها،خداازشون نگذره،که ازحالا تا قیامت واستادم حسابمو با اینا صاف کنم (267127)
د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۵:۴۳
مایه تاسف است که این اقدام چرا با این همه تاخیر قرار است عملی بشود .
البته اگر گروه های مافیا ئی اجازه بدهند ... (267130)