به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۶۲۳۴۰

درخواست مدير فولاد از سعداوي-درخشان

گروه ورزشي: مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان خواستار حل و فصل مشکلات و حاشيه هاي به وجود آمده بين چهره هاي شاخص کادر فني باشگاه هاي پرسپوليس تهران و فولاد خوزستان شد.
درخواست مدير فولاد از سعداوي-درخشان
مدیر عامل با اخلاق و بي حاشيه باشگاه فولاد خوزستان در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان خواستار رفع مشکلات بوجود آمده بین برخی از مسئولان این دو باشگاه مطرح فوتبال کشور شده است. سیف اله دهکردی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان خواسته است که با تکیه بر اصول جوانمردی و گذشت نسبت به مسائل و حواشی بوجود آمده رفتار کرده و این موضوع را خاتمه دهند.

در همین رابطه نعیم سعداوی نیز که از پیشکسوتان تحصیل کرده و با اخلاق فوتبال کشور به شمار می آید، ضمن اجابت سیاست مدیرعامل باشگاه، به پایان یافتن این ماجرا اشاره کرد. در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تماس حمید درخشان با یکی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان در رسانه ها منتشر شد که در ادامه به شکایت او از نعیم سعداوی، انجامید. سرمربی پرسپولیس همواره بر عدم تماس خود با بازیکن فولاد تاکید می کرد تا اینکه پخش قسمتی از فایل تماس گفتگوی ایشان با بازیکن فولاد در برنامه تلویزیونی 90 پخش شد. پس از این ماجرا اخباری مبنی بر شکایت مربی فولاد از سرمربی پرسپولیس منتشر شد که با توجه به درخواست مدیرعامل باشگاه، این موضوع نیز خاتمه یافت.