کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایگاه شبه ریاست​جمهوری برای احمدی​نژاد

ایسکانیوز , 15 آذر 1393 ساعت 18:50

گروه سیاسی: پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم وابسته به رئیس دولت‌های نهم و دهم افتتاح شد.


این پایگاه خبری که ساختاری همانند پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دارد اخبار و اطلاعات مربوط به محمود احمدی نژاد را هر لحظه بروز رسانی می کند. حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...بخش ویژه 8 سال با احمدی نژاد نمایه ورودی سایت را تشکیل می دهد و در گوشه سمت راست سایت بخشی به نام تقویم احمدی نژاد خودنمایی می کند.

این بخش رخدادهای روزانه از اولین روز حضور احمدی نژاد به عنوان رئیس دولت نهم و دهم را جزء به جزء نمایش می دهد، حتی در مواردی اخبار روز سال 93 و اتفاقاتی که در آینده قرار است با حضور وی رخ دهد را هم اطلاع رسانی می کند. این قسمت عنوان "همراه با احمدی نژاد در روز..." را دربر دارد. جالب اینجاست که این سایت در حال حاضر با نسخه آزمایشی فعالیت می کند. در شباهت این سایت به پایگاه اطلاع رسانی یک رئیس جمهور می توان اعضای کابینه این دولت با نوشتارهای اختصاصی را هم اضافه کرد.

عکس های جدید احمدی نژاد در یکی از هییت های تهران، پروفسوری که کلاس هایش را به خاطر احمدی نژاد تعطیل کرد!، مطالب نسبت داده شده به احمدی نژاد بی اساس و کذب است، بوسه احمدی نژاد بر گونه کودک شش ماهه، احمدی نژاد در حسینیه امام خمینی(ره)، تصاویر ایسنا از احمدی نژاد در مراسم ترحیم، از پربیننده ترین اخبار و تصاویری این سایت در مدت افتتاح است. در بخش دیگری از این سایت احمدی نژاد روی خط رسانه قرار گرفته و مباحثی که از سوی فعالان سیاسی درباره وی گفته می شود را در برگرفته است. البته در این خط خبری از انتقاد و سرزنش نیست بلکه تنها مدح و ستایش است.


کد مطلب: 62586

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/62586/پایگاه-شبه-ریاست-جمهوری-احمدی-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir