به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۶۲۷۴۲

چگونه گوشی یا تبلت خود را پاک کنیم؟

گروه فناوری: خیلی از اوقات کثیفی گوشی و صفحه نمایش آن جلوه و زیبایی گوشی را از بین می‌برد و احساس لذت با یک دستگاه هوشمند را کم تر می‌کند بنابراین بهتر است هر از چند گاهی گوشی خود را تمیز کنیم تا همیشه بدرخشد و برای شما دلبری کند!
چگونه گوشی یا تبلت خود را پاک کنیم؟
تمیز کردن گوشی کار سختی نیست اما همین کار ساده اگر بدون دقت و با استفاده از وسایل نا مناسب انجام شود نه تنها باعث زیبایی گوشی نمی‌شود بلکه ممکن است خط و خش‌هایی را هم در آن به وجود بیاورد و باعث آسیب دیدن گوشی یا تبلت شما شود. در این آموزش مختصر و ساده بهترین راه برای تمیز کردن صفحه نمایش گوشی و بدنه آن را معرفی خواهیم کرد.
تمیز کردن صفحه نمایش:
وسایل مورد نیاز : اسپری تمیز کننده صفحه نمایش ، دستمال نرم (معمولاً به همراه این اسپری‌ها وجود دارد)
اسپری را بر روی صفحه نمایش بپاشید و توجه داشته باشید که اسپری به درون شیارها و بلندگو پاشیده نفوذ پیدا نکند. سپس دستمال مخصوص را به آرامی بر روی صفحه نمایش بکشید تا لک‌های آن کاملاً بر طرف شود.

تمیز کردن بدنه:
برای تمیز کردن بدنه به تنها چیزی که نیاز دارید یک دستمال عینک مرطوب است. دستمال عینک مرطوب را بر روی بدنه گوشی و دکمه‌های کنار گوشی بکشید. بعد از تمیز کردن بدنه بهتر است به کمک یک دستمال عینک دیگر آن را خشک کنید. این کار از باقی ماندن رد آب و لک‌ها بر روی گوشی یا تبلت شما جلوگیری می‌کند.

تمیز کردن لنز دوربین:
تمیز کردن لنز دوربین کاری است که باید با دقت و صبر و حوصله انجام شود در غیر اینصورت باعث آسیب لنز و در نتیجه کاهش کیفیت عکسبرداری می‌شود. بنابراین هرگز از پیراهن یا هر نوع پارچه دیگر برای تمیز کردن لنز استفاده نکنید ، شاید در نگاه اول این کار به لنز دوربین آسیبی نرساند اما در دراز مدت باعث کاهش کیفیت عکس برداری خواهد شد. برای تمیز کردن لنز از اسپری مخصوص که گفته شد استفاده کنید و به کمک دستمال عینک آن را پاک کنید. استفاده از اسپری باعث براق شدن و درخشندگی لنز می‌شود. در صورتی که این اسپری در دسترس شما نیست می‌توانید از دستمال عینک مرطوب نیز استفاده کنید.
منبع: وینفون
مرجع : وینفون