به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۶۳۰۵۱

افتتاح نخستین کلینیک "کنترل خشم"

گروه جامعه: مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین کلینیک پیشگیری و کنترل خشم سوم دی‌ماه(اول ربیع‌الاول) در منطقه 7 شهرداری تهران راه‌اندازی می‌شود.
نجم‌الدین محمدی  با بیان مطالب بالا اظهار کرد: این کلینیک با حضور دکتر محمود گلزاری - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری تهران در خانه نیلوفر راه‌اندازی می‌شود. وی درباره اهداف راه‌اندازی کلینیک پیشگیری و کنترل خشم گفت: در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مراجعان، دوره‌های آموزشی برای گروه‌هایی مانند مربیان مدارس و روانشناسان در زمینه پیشگیری و کنترل خشم برگزار می‌شود.

محمدی در پایان اظهار کرد: در این مراکز کارهای مطالعاتی در زمینه رصد وضعیت خشم جوانان نیزانجام می‌شود. بر اساس این گزارش پیش از این بهمن بهمنی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان نیز در مورد تعرفه کلینیک‌های کنترل خشم اظهارکرده بود، خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها به آموزش عمومی و خدمات کلینیکی تقسیم می‌شود و آموزش‌های عمومی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و میزان پرداختی مراجعه‌کنندگان بسیار کم و در حد رایگان است. قرار بود نخستین کلینیک کنترل خشم مرداد ماه افتتاح شود، اما راه‌اندازی آن به دلایلی مانند آماده نبودن خانه نیلوفر به تعویق افتاد.
مرجع : ایسنا