به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۶۳۰۹۸

صدرنشینی سپاهان با هت تریک خلعتبری

گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی پرگل مقابل گسترش فولاد تبریز موقتا به صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.
صدرنشینی سپاهان با هت تریک خلعتبری
هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز با برگزاری سه بازی همزمان آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برابر گسترش فولاد تبریز با حساب 4 بر یک پیروز شد تا جمع امتیازاتش را به عدد 33 برساند و موقتا صدرنشین شود.

محمدرضا خلعتبری ستاره این دیدار بود که سه گل برای تیمش به ثمر رساند. این بازیکن دو گل را در نیمه نخست به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی هم در نیمه دوم از مختاری مدافع حریف گرفت که خودش آن را با ضربه‌ای چیپ درون دروازه حریف قرار داد.

تیم صبای قم که پذیرای ملوان بندرانزلی بود در آخرین دقیقه برابر این تیم متوقف شد تا با تساوی خانگی این بازی را به پایان برساند. نکته جالب این بازی رویارویی مهدی تارتار سرمربی جدید صبا با فیروز کریمی پدر همسرش بود که رویارویی این دو تیم در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

دیگر بازی امروز را سایپا و پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کردند که جدال این دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. پیکان با گل زودهنگام فشنگچی نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت اما در دقایق نخستین نیمه دوم آرمان قاسمی از جمع پیکانی ها اخراج شد و دو دقیقه پس از این اتفاق هم کاوه رضایی کار را به تساوی کشاند. این بازی در نهایت با تساوی خاتمه یافت. نتایج کامل دیدارهای روز چهارشنبه به شرح زیر است:

* سپاهان اصفهان 4 ......... گسترش فولاد تبریز 1

- گل‌ها: محمدرضا خلعتبری(1، 12 و 73- پنالتی) و محمدحسین مرادمند(48) برای سپاهان، محسن بیاتی‌نیا(74) برای گسترش فولاد

* صبای قم 1 ........... ملوان انزلی 1

- گل‌ها: جلال الدین علی محمدی(57) برای صبا و محسن یوسفی(90) برای ملوان

* سایپا البرز 1 .......... پیکان تهران 1

- امیرحسین فشنگچی(16) برای پیکان و کاوه رضایی(57) برای سایپا، اخراج: آرمان قاسمی(57- پیکان)
مرجع : مهر