به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۶۳۱۲۷

اطلاعیه بانک تجارت در خصوص فساد مالی

گروه اقتصادي: روابط عمومی بانک تجارت با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بروز تخلف مالی اخیر در این بانک اعلام کرد: هیچگونه آسیبی به منافع سپرده‌گذاران و سهامداران بانک وارد نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به طرح برخی مطالب طی روزهای اخیر در رسانه‌های گروهی کشور در ارتباط با بروز تخلف مالی در بانک تجارت، به استحضار هم‌میهنان عزیز می‌رساند این تخلف در اوایل سال گذشته توسط ارکان نظارتی این بانک کشف و اقدامات لازم به‌ منظور بازگشت منابع بانک با همکاری و هماهنگی مراجع ذیصلاح صورت گرفت. ضمن آنکه کلیه عوامل ذیربط نیز از یک‌سال پیش بازداشت شده‌اند و پرونده آنان هم‌اینک در دستگاه قضایی کشور مسیر قانونی خود را طی می‌کند.

در اطلاعیه منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است: با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچگونه خسارتی به منافع سهامداران و سپرده‌گذاران بانک وارد نشده و این بانک به عنوان امین ملت شریف ایران سود متعلق به این وجوه را اخذ نموده و این مبالغ در حساب‌های بانک منظور شده است. امید است با همکاری صمیمانه مراجع ذیصلاح و تعیین تکلیف پرونده‌های جاری در مراجع قضایی، منافع ذینفعان بانک همچون گذشته از هرگونه آسیبی مصون بماند.