کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگرانی مورینیو از کوسه‌ها!

لورن بلان: ریسک برابر بارسا جواب نداد

20 آذر 1393 ساعت 11:51

گروه ورزشی: مربیان تیم های مطرح اروپا در خصوص دیدارها و رقابتهای اروپایی خود اظهار نظر کردند.


سرمربی چلسی با خوشحالی از پیروزی برابر اسپورتینگ می‌گوید تیمش پتانسیل قهرمانی در یان فصل لیگ قهرمانان اروپا را دارد.چلسی در حالی موفق شد با برتری 3 بر یک برابر شالکه مرحله گروهی را به پایان برساند، که پیش از این بازی صعودش را به عنوان تیم نخست قطعی کرده بود. ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از برتری برابر شالکه گفت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. تیم من فصل گذشته در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بود. این فصل تیمم خیلی بهتر شده است و پیشرفت کرده است. در نتیجه می توانیم امیدوار باشیم تا به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم ولی این اقیانوس چند کوسه دارد. اگر این کوسه‌ها بگذارند می توانیم به قهرمانی برسیم. لیگ قهرمانان واقعی از این مرحله شروع می شود.

وی گفت: بارسلونا اینجاست، رئال مادرید، اتلتیکو، بایرن و دورتموند اینجا هستند و از این مرحله به بعد لیگ قهرمانان واقعی شروع می‌شود. در حال حاضر به بازی در مرحله بعد فکر می کنم و امیدوار هستم بتوانیم با برتری برابر حریف بعدی مان به جمع هشت تیم برسیم. در لیگ قهرمانان هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

لورن بلان: ریسک برابر بارسا جواب نداد
سرمربی پاری‌سن ژرمن می گوید ریسک تیمش در بازی برگشت با بارسلونا نتیجه نداد تا تیمش به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود.  پاری سن ژرمن در حالی که با یک تساوی می توانست به عنوان تیم نخست راهی مرحله حدفی لیگ قهرمانان شود برابر بارسلونا شکست خورد تا نتواند سرگروه باقی بماند.

لورن بلان پس از شکست تیمش در این بازی گفت: درست است که شکست خوردیم ولی چیزی از تیم‌های تراز اول اروپا کم نداریم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که با جاه طلبی‌های زیاد در حال شکل گیری است. هیچ ترسی از رقابت با تیم‌های بزرگ نداریم. بارسلونا تیم کوچکی نیست، ولی امشب با وجود چند بازیکن مصدوم بازی خوبی برابر آنها به نمایش گذاشتیم. برای کسب تساوی به نیوکمپ نیامده بودم. می خواستم تیمم در این دیدار با یک بازی هجومی به پیروزی برسد. برای پیروزی در این ورزشگاه ریسک کردیم ولی ریسکم نتیجه نداد. مهم‌ترین موضوع در لیگ قهرمانان اروپا داشتن ثبات است. اگر می‌خواهیم در زمره تیم‌های بزرگ اروپا باشیم باید هر ساله نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنیم.

گوآردیولا: از همه حریفان برتر بودیم
سرمربی بایرن‌مونیخ می گوید تیمش در این فصل از تمام حریفان برتر بوده است و با شایستگی در صدر جدول قرار گرفتند. بایرن‌مونیخ در آخرین دیدار گروهی خود در حالی که صعودش به عنوان تیم نخست قطعی شده بود با 3 گل زسکا را شکست داد تا با 15 امتیاز و تنها یک شکست راهی مرحله بعد شود. پپ گوآردیولا پس از پیروزی بر زسکا گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان آغاز برای پیروزی به میدان رفتیم و در نهایت هم مزد بازی خوب خود را گرفتیم. خوشحالم از این که توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و در نهایت هم به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم. در تمام بازی های این فصل از حریفانمان برتر بودیم. زسکا حریف بسیار سختی برای ما بود. آنها در نیمه نخست هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند می توانستند به گل برسند اما در ادامه این تیم ما بود که با یک بازی حساب شده سه امتیاز را به دست آورد.

وی ادامه داد: با این سه امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه می‌دهیم و فاصله‌مان را با دیگر تیم‌ها حفظ کردیم. روز مهمی برای من بود و خوشحالم که در آن پیروز شدیم. انتظارات از بایرن مونیخ بسیار زیاد شده است. هواداران بایرن انتظار دارند که ما در هر دیدار با اختلاف زیاد به پیروزی برسیم. آنها انتظار داشتند که در این دیدار هم با اختلاف زیاد به پیروزی برسیم اما باید بگویم که این انتظار آنها درست نیست.

یگرینی: منچستر‌سیتی فقط به آگوئرو وابسته نیست
سرمربی منچستر‌سیتی از پیروزی برابر رم و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد.  منچستر‌سیتی با برتری 2 بر صفر برابر رم توانست به عنوان تیم دوم پس از بایرن راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود. مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر‌سیتی پس از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: اعتمادی که به بازیکنانم داشتم در کسب این نتیجه بسیار مهم بود. می دانستم آن‌ها می توانند بازی را به سود خودشان به پایان برسانند. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم حتما به پیروزی خواهید رسید و دیدید که با چه روحیه ای توانستیم برابر تیم بزرگ و باکیفیتی چون رم به برتری برسیم.

وی ادامه داد: من به شما قول می‌دهم که ما از رقیبانمان یک گام جلو هستیم، چرا که کسب چنین پیروزی نیازمند روحیه بالایی بوده است. نمی خواستیم اسیر احساسات و بازی حریف شویم. خیلی خوشحالم که توانستیم به انچه شایسته آن بودیم برسیم و به مرحله بعد راه یابیم. در بازی رفت برابر رم بدترین بازی فصلمان را برگزار کردیم و خیلی ضعیف ظاهر شدیم. قبل از بازی گفته بودم اگر مانند بازی های قبلی ظاهر شویم می توانیم به پیروزی برسیم .

انريکه: نتيجه مي گويد که ريسکم جواب داد
بارسلونا در يک ديدار جذاب موفق شد تا پاريس سنت ژرمن را شکست داده و به عنوان تيم اول گروه، به يک هشتم ليگ قهرمانان صعود کند.لوئیس انریکه در این بازی با سه مدافع بازی کرد و ترجیح داد به جای آلوس مصدوم از مدافعین راست تخصصی خود استفاده نکند و در عوض، پدرو را از ابتدا در میانه زمین قرار داد. او  گفت:" در انتخاب تاکتیک ریسک کردم؟ نتیجه نهایی نشان می دهد که ریسکم جواب داده است. ما یک غایب خیلی مهم (آلوس) داشتیم و باید کاری می کردم که غیبت او به چشم نیاید و هم اینکه بتوانیم برای حریف دردرسرساز شویم.پی اس جی قبل از زدن گل هم دفاعی بازی می کرد و پس از گلزنی، بیشتر عقب نشینی کرد.

با یک همکاری تیمی خوب، توانستیم خیلی سریع به بازی برگردیم. سیستمی برای این بازی انتخاب کرده بودم که بتوانیم بیشترین فشار را روی حریف بیاوریم چرا که از این بازی، 100 درصد برد می خواستیم. باید کاری می کردم که مهاجمین ما فضای بیشتری نصیبشان شود و خوشبختانه در این امر موفق شدیم."


کد مطلب: 63146

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/63146/لورن-بلان-ریسک-برابر-بارسا-جواب-نداد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir