به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۶۳۱۷۲
هويت شاکيان «گرگ‌هاي زرد» محرمانه مي‌ماند

بازداشت عوامل تجاوز به زنان در مشهد

گروه حوادث: 2 فرد شيطان صفت که به «گرگ هاي زرد» معروف شده اند، روز گذشته در بازجويي هاي قضايي و انتظامي و در اعترافاتي تکان دهنده پرده از اعمال کثيف خود برداشتند.
عكس تزييني است
عكس تزييني است
به گزارش روزنامه خراسان، «ر- ب» که داخل تاکسي خود را با نام جعلي «احسان» معرفي مي‌کرد، با اشاره به اين که 25سال دارد، گفت: من راننده تاکسي پژو 405 هستم اما تاکسي متعلق به مادرم است که آن را خرداد يا تير گذشته خريديم و از همان زمان مسافرکشي در خط فريمان- مشهد و بالعکس را آغاز کردم. قبلا کارگر ساختماني بودم ولي نتوانستم اين شغل را ادامه بدهم. ماجراي آزار و اذيت دختران را هم از حدود 40روز قبل شروع کردم. آن روز به پسرخاله ام که 24ساله و جوشکار است، پيشنهاد دادم که خانم ها رابه عنوان مسافر سوار کنيم و آنان را مورد آزار قرار بدهيم سپس به اين قصد، از فريمان به مشهد آمديم اولين دختر را در ميدان آزادي مشهد به مقصد بولوار وکيل آباد سوار کرديم اما شرايط براي اين کار فراهم نشد کرايه اش را گرفتيم و او را پياده کرديم.

اين کار 2 بار ديگر نيز تکرار شد اما هر بار ناموفق بوديم تا اين که تصميم گرفتيم با هر شرايطي که بود، دختران را به جاده بکشانيم. من رانندگي خودرو را به عهده داشتم و پسرخاله ام نيز در صندلي عقب مي نشست. براي اين که مسافر (طعمه) در صندلي جلو ننشيند، کيسه حاوي آچار و ابزار روي صندلي گذاشته بودم تا مسافر در صندلي عقب و کنار پسرخاله ام بنشيند؛ اما براي اين که شناسايي نشويم و آن ها نتوانند شماره خودرو را يادداشت کنند، از ساعت 9 شب که هوا کاملا تاريک بود و خيابان ها خلوت مي شد به دنبال دختران تنها مي گشتيم.

چرا بولوار وکيل آباد را براي اين کار انتخاب کرديد؟

چون اين بولوار بزرگ است و چراغ قرمز هم ندارد و در صورتي که با پليس مواجه مي شديم و يا مورد ظن شهروندان قرار مي گرفتيم، مي توانستيم به راحتي فرار کنيم.

طعمه هايتان را کتک مي زديد؟

نه! ولي موقعي که پسرخاله ام با زور سر آن ها را زيرصندلي مي برد سروصورتشان زخمي مي شد، حتي عينک يکي از آنها هم شکست. در صورتي که مقاومت شديدي مي کردند آنها را مي ترسانديم که با چاقو مي کشيم! ولي همه آن ها با گريه و زاري و التماس مي خواستند که رهايشان کنيم.

اموالشان را هم سرقت مي کرديد؟

نه! ولي گوشي تلفن آن ها را مي گرفتيم و باتري گوشي را بيرون مي آورديم که کسي تماس نگيرد.

آيا از طعمه هاي خود فيلم هم مي گرفتيد؟

نه! داخل خودرو تاريک بود فقط گاهي چراغ قوه گوشي را روشن مي کرديم.

چند نفر را تاکنون مورد آزار قرار داده ايد؟

6 نفر را سوار کرديم ولي فقط 3 نفر از آن ها را اذيت کرديم.

چند ساعت قربانيان خود را به زور در جاده هاي تاريک نگه مي داشتيد؟
حدود 3 ساعت و بعد آن ها را به مشهد باز مي گردانديم و در نيمه هاي شب اطراف ميدان هاي ورودي شهر رها مي کرديم.

شاکيان عنوان کرده اند که پرده اي بر شيشه عقب تاکسي نصب بود؟

بله! آن را برداشتيم تا مدرکي براي اثبات جرم نباشد و پليس نتواند از روي اين سرنخ ما را دستگير کند.

مواد مخدر هم مصرف مي کنيد؟

نه! من فقط قرص هاي ترک اعتياد مي خوردم؛ درباره پسرخاله ام هم اطلاعي ندارم!

دختران وقتي مي فهميدند که شما قصد ربودن آنها را داريد، چه وضعي داشتند؟
گريه مي کردند! از وحشت به خود مي لرزيدند حتي در يک مورد يکي از آنها بيهوش شد ولي ما توجهي نمي کرديم.

طعمه ها را به کجا مي برديد؟
حدود 25کيلومتري جاده فريمان بعد از تپه سلام داخل فرعي هاي خاکي مي‌پيچيديم تا در تاريکي شب شناسايي نشويم.

چرا قربانيان خود را تهديد مي کرديد که شما را به خانه‌هاي تيمي مي‌بريم؟
اين موضوع را به دروغ مطرح مي‌کرديم چون مي خواستيم بترسند و مقاومت نکنند.

«ع- ن» متهم 24ساله ديگر اين پرونده نيز در بازجويي هاي انجام شده گفت: پيشنهاد اين کار را پسرخاله ام داد که زنان و دختران را با تاکسي به خارج از شهر ببريم و آنها را مورد آزار و اذيت قرار دهيم. من ابتدا استرس داشتم ولي بعد ديگر برايم عادي شده بود و بلافاصله با اشاره «ر» دختران را زير صندلي عقب مي کشاندم و دهانشان را مي گرفتم که نتوانند سروصدا کنند. من قصد کتک زدن آنها را نداشتم اما وقتي مقاومت مي‌کردند ممکن بود مجروح شوند. ديگر اين کارها را نمي‌کنم، غلط کردم. شيطان گولم زد!

مقام قضايي اعلام کرد : هويت شاکيان «گرگ هاي زرد» محرمانه مي ماند
هويت و اسامي همه شاکيان «گرگ هاي زرد» در پرونده به صورت محرمانه باقي مي ماند. قاضي رسيدگي کننده به پرونده«گرگ هاي زرد» با بيان اين مطلب گفت: اين احتمال وجود دارد که افرادي به خاطر حفظ آبروي خود و يا نگراني هاي بعدي براي مراجعه به پليس و يا دستگاه قضايي، دچار ترديد شوند. قاضي سيد جواد حسيني افزود: به همه شاکيان و افرادي که به نوعي نام آن ها در اين گونه پرونده ها مطرح مي شود اطمينان مي دهيم که يقين بدانند همه اسرار و هويت آنان در پرونده به صورت محرمانه باقي مي‌ماند بنابراين افرادي که از متهمان شکايتي دارند مي‌توانند به اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي مراجعه و يا با تلفن 2183700 تماس بگيرند.