به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۶۳۲۱۳

رامین: نتیجه «رفع حصر»، ترور خواهد بود!

گروه سياسي: محمدعلی رامین، معاون مطبوعات وزارت ارشاد در دولت احمدی‌‌نژاد و طراح نظريه «نفي هولوكاست» در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: «تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی “فتنه ترور” آن ها را مهار خواهد کرد؟»
رامین: نتیجه «رفع حصر»، ترور خواهد بود!
در نامه رامین آمده است: جناب آقای دکتر حسن روحانی؛ رئیس‌جمهور اسلامی ایران با احترام اجازه می‌خواهم نسبت به انفعال جنابعالی در مراسم ۱۶ آذر در برابر شعار "رفع حصر از فتنه گران” و نیز راجع به تعریض شما در همایش ارتقای سلامت اداری (۱۷آذر) علیه مجموعه ای که به تعبیر شما با داشتن "اطلاعات، تفنگ، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری، اگر ابوذر و سلمان هم باشد، فاسد می شود”، دو انتقاد با پرسش های شفاف و خیرخواهانه تقدیم کنم.

در ادامه این نامه آمده است: قیام هشت ماهه آقایان موسوی و کروبی و خاتمی در فتنه ۸۸ و تخریب سیستم انتخاباتی کشور، صرفاً یک سوءتفاهم شخصی یا اختلاف‌نظر سیاسی یا چالش میان دو جریان اجتماعی نبود که با تشکیل "لویی جرگه واسطه گان” و عفو رهبری و اغماض عموم مردم، قابل حل وفصل باشد؛ تجمیع تمام ضدانقلاب داخل و خارج، برنامه ریزی برای دخالت دول بیگانه درامور کشور، تشویق ابر جنایتکاران به تحریم مملکت اسلامی، درگیری مسلحانه در اردوکشی خیابانی و ریختن خون بندگان خدا، ضربه دامنه دار به حیثیت ملت و نظام اسلامی در عرصه بین المللی و به ویژه در میان مسلمانان و آسیب جبران ناپذیر نسبت به حقانیت اسلام و تشیع و ولایت فقیه، … به نظر جناب عالی به عنوان یک حقوقدان، آیا قابل "معامله” است؟ ... آیا این سران فتنه، حداقل به زبان، تا به حال اظهار پشیمانی کرده اند؟ آیا آثار جرم این طغیان گران علیه قانون اساسی، جبران شده است؟ مثلاً نامشروع نمایاندن نظام اسلامی توسط فتنه گران، بهانه ای شد تا سنگین ترین تحریم های ظالمانه استکبار صهیونیستی علیه ملت ایران وضع شود؛ که تا کنون هزاران میلیارد دلار به اقتصاد مملکت ضربه وارد شده است؛ چه کسی جوابگوی این خیانت است؟ ... چه تضمینی هست که فتنه گران، وقتی بدون عذرخواهی و اظهار پشیمانی از حصر خارج شوند، گستاخانه تر از قبل به ادامه فتنه ۸۸ نپردازند و کشور را در شرایط مدیریت تحریم ها و وسط مذاکره با آمریکا و در بحبوحه کشتار مسلمانان توسط داعش و دیگر معضلات، به آشوب نکشانند؟

رامین در بخش دیگری از نامه خود نوشته است: خود شما بهتر می دانید که عده‌ای بازیگر فتنه در دستگاه های رسمی نظام، تمام اراده‌شان این است که این سیاه بخت ها را با جانب داری تحریک آمیز و موذیانه، نگذارند از لجاجت برگردند، یا لااقل برای قیامت خود استغفار کنند و عمرشان را با توبه به پایان برند؛ آیا به عنوان یک شخصیت امنیتی، احتمال نمی دهید که با فرض "رفع حصر بدون توبه”، حتی اگر خود مجرمان قصد ادامه خیانت نداشته باشند، کسانی "دوست نما” در قالب حمایت از آنها، انواع بلواها را به نام حمایت از اشرار ۸۸ طراحی و اجرا کنند؟... برای مقابله با ... مداخله آمریکا، نظام مجبور خواهد شد، پس از پنج سال صبر و تحمل ، قوه قضائیه را به محاکمه و اعدام این خائنان فرا بخواند؟ آیا با مبانی حقوقی و شرعی خودتان، هرکدام از این سران فتنه به چندین بار اعدام محکوم نخواهند شد؟ آیا مدارای کنونی نظام و مراقبت های همه جانبه از آنها بهتر از اعدام این ها نیست؟ مصلحت را شما در کدام راه می بینید؟

وی می‌‌نویسد: ده ها نفر در فتنه ۸۸ کشته شدند، مسئول این خون ها کیست؟ سران فتنه هنوز نسبت به این جنایت پاسخ نداده اند؛ بازماندگان داغدار مترصد جبران ومجازات خیانت کاران هستند؛ آیا حکومت می تواند بدون تشکیل دادگاه و مجازات جنایتکاران، موسوی و خاتمی وکروبی را آزاد کند؟ اگر مجرمان بدون محاکمه و مجازات آزاد شوند، آیا اقدام خودسرانه مردم مظلوم و داغدیده را پیش بینی کرده اید؟ عوارض این ماجرا چه خواهد شد؟ ... سران فتنه در طی هشت ماه تا ۹دی ماه۸۸ هرچه توانستند، به منافع "آمریکا انگلیس اسرائیل” خدمت کردند و دیگر ظرفیت جدیدی برای دشمن نمی توانند پدید آورند. طبق ارزیابی آگاهان امور، بیشترین منفعت باقی مانده برای مثلث خبیث "آمریکا انگلیس اسرائیل” را فقط "ترور سران فتنه” و متهم کردن جمهوری اسلامی می تواند به همراه داشته باشد؛ البته تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور” آن ها را مهار خواهد کرد؟ پس بپذیرید که حصر سران فتنه، صیانت از جان آنهاست و کسانی نمی‌خواهند که آنها زنده بمانند.

عباس
United States
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۰۵
پسرت رو جمع کن تو . (269232)
علی
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۷
پسرش ارتباطی به این نامه ندارد
در ضمن آقای رامین کهریزک را یادتون رفته ظاهرا که چه کردند (269370)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۹
بابا یه زمانی پسرش مخ میزد برا بابا فیلمش هم تو اصفهان بیرون امد الان توبه کرده بنده خدا (269435)
سعید1
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۰:۳۶
دوست عزیز پسر را با پدر هم کاسه نکنیم.اولین زیانش انحراف در اصل بحث است. این آقای رامین که حتی رنگ موهایش انسان را نگران می کندبیشترین خدمت را به اردوگاه نتانیاهو کرده است.حالا هم به قاشق نشسته می ماند که ناگهان پریده وسط سفره.ببین مملکت به کجا رسیده که این افراد مشکوک به خود اجازه می دهند در باره چه کسانی اظهار نظر کنند؟! موسوی وکروبی کجا واین افراد کجا؟! البته تقصیر ندارند می خواهند با آوردن نامهای پاکان دهانشان را به عطر گلها معطر کنند.پس ایرادی نگیریم وبگذار عطر گل حتی اینها را هم نصیب دهد. (269512)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۵۲
افرین سعید .با بودن ادمهایی مثل رامین همگی باهم فاتحه مع الصلوات.
حرف جالب اقا سعید این بود پسر را با پدر مقایسه نکنید .
ایت الله جنتی تفکراتش با پسرش زمین تا اسمان فرق میکند. (269585)
انتی محمود
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۰۷
این رامین از المان امد یک سری طرحهای مشکل ساز و ایران خرابکن مثل دروغ بودن هولوکاست را به محمود دیکته کرد ( البته این محمود را تبریه نمی کند ) و عملا تمام اقتصاد مردم و کل ایران را با 5 قطعنامه به قول خودشان کاغذ پاره در بند قرار دادند که بنده خدا ظریف باید اینهمه تلاش کند تا شاید کشور را ابرومندانه ازقید انها ازاد کند ، ایا سازمانهای اطلاعاتی کشور نباید به قضیه شک کنند که نکند عمدی در انهمه خرابکاری 8 ساله این باند اطراف محمود بوده ؟ (269374)
نوروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۰
ای بابا... این دستگاهایی که گفتی کسانی هستند مثل مشایی که معجزه هزاره سوم را سحر! کرد و واردکننده برتر جمبل جادو و جنگیر از هندوستان بود (269396)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۳۸
بعضی ادما . . . حتی نمی توانند روی فرزند خودشونم تاثیر بگذارند تازه میان برا کسایکه مورد تایید اکثریت ملت ایرانند نظریه دایی جان ناپلیونی ارایه میدهند.البته ایشان وامثال ایشان خودشون بهتر میدونن در مقابل این بزرگان اونقدر ناچیزند که دیده نمیشوند لذا به هر دری میزنند تا این بزرگان را از صحنه بیرون کنند. (269415)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۵
اقای رامین شما که حتی نتوانستی فرزند خودت را متقاعد بکنی میخواهی با این تهمتها ملت را متقاعدکنی؟ (269430)
ایران آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۳
8 سال گند زدید. داعش را در منطقه ساختید. اب به آیاب صهیونیست ریختید، که خون مردم ایران را در شیشه کردید و رتبه ی اول فساد اداری در جهان را برایمان ساختید، حالا روتون هم میشه رئیس جمهور مردمی را با رای واقعی(تاکید می کنم که آرای آقای روحانی نه شناسنامه ی مردگان بود و نه با سیب زمینی خریده شده بود، . . . ) نصیحت می کنید!!! شماها باید به بخش فساد اداری قوه ی قائیه مراجعه کنید و پیگیر فعالیتهای اقتصادی 8 ساله تان شوید!!!! (269440)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۲۸
عجیب فرزند و عروس شما به فتنه گر علاقه دارند تا جایی که خطبه عقدشان را این بزرگوار در دل مردم همیشه ماندگار خوانند! فتنه در خانه شما هم رخنه کرده!!!! (269234)
مشکوک می زنی زیادد!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۵
این اقای رامین بدجوری برای صهیونیست جهانی مفید واقع شد. سیاستهای خاصه ی ایشون میلیاردها دلار از جیب مسلمانان به جیب صهیونیست ریخت و در دوران بحران هویت صهیونیستی برای آنها آبرو خریدند !. . . (269442)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۱۲
فتنه میتونه همه جا رخنه کنه و الا اسمش فتنه نبود (269580)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۲۹
پس معلوم شد اگه رفع حصر بشه قراره چه اتفاقی بیافته (269235)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۰۰
پس قبل از هر اقدامی ایشان دستور ترور را صادر کرد (269425)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۰۳
ایشان گفتار و کردارشان مشکوک هست کسی نیست کمی احوالات گذشته و حال ایشان را بررسی کند (269426)
عجبا!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۶
پرونده ی این آقا چرا نمیره به قوه ی قضائیه!!! فلاکت 8 ساله ی مسلمانها و شیعیان از ثمرات ایشونه (269443)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۷:۳۱
ازآقای مطهری بنده خیلی خوشم میاد، ولی شما چرا اینقدرساده دل دل بستین به دادگاهی شدن این آقایون و دفاع میکنین از حرف علی مطهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی مطهری عزیزان درحصر رو قبول نداره و به فتنه اعتقاد داره!!! ولی میگه به جای حصر محاکمه شون کنین... همییییییییییییییییییییییییییییین!!!!! برادران و خواهران من، من حرفم اینه روی چی حساب باید این عزیزان به دلیل حق طلبی و سوال رای من کو، محاکمه شوند؟ ذات محاکمه دارای اشکاله، پس آگاهانه تر سینه تون رو واسه علی مطهری پاره کنین (269451)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۸:۴۳
انان ته دلشان از محاکم می ترسد و برای همن میگن اگر از حصر بیرون بیان ترور میشن و البته برای اینه که اشتباه خودشان را جبران کنند میگند در حصر بمونند بهتره چون کسی نموی تونه انان را در حصر ترور کنه ! اینم یک استدالال هلوکاستی دیگه از اقا رامین !!!!! (269480)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۴۰
خداوند بزودی همه ی فاسدین ،خائنین(وحامیان اونها) و بیت المال خوران رو به سزای اعمالشون میرسونه . (269239)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۱۷
بي خود منتظر خدا نشين اقا!!!!اون قبلن حرفاشو زده (269351)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۱:۲۱
ملت عزیز توجه فرمایید این آقا میگه تحریمها که از نظر اینان کاغذ پاره بودند تقصیر آقایان موسوی و کروبی است . باور کنید حالم بهم خورد از این ضدونقیض .کشور را نابود کردند بازهم طلبکارند واقعا متاسفم (269529)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۴۹
بهتر است اول آقای احمدی نژاد در دادگاه محاکمه شود تا حقایق برای عامه مردم مشخص گردد. چرا بی جهت به این سید های بزرگوار تهمت می زنید. آقای رامین تمام حرفهای شما دروغ محض است. (269241)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۷:۲۲
1- آنقدرقطعنامه صادرکنیدقطع نامه دانتان پاره شود
2- گوش اوباماراباچاقوی زنجان میبریم میزاریم کف دستش
3- این تحریمها کاعذپاره ای بیش نیست
4- آب رابریز همون جایی که میسوزه
5- آن ممه رالولوبرد
6- کارگرشهرداری فس فس میکرد
7-مردم ما خسلی خوبندسوراخی را پیداکنن تاتهش میرن
8- مردم6ماه چیزی نخرند ارزان میشه
9- ازقصاب محلمون مشورت اقتصادی می گرفتم
10-ماپاکترین دولت بعدانقلابیم
11- بگم بگم.
12-کرک وپشم وپاتیلشون ریخته.
13- ازمحله ما گوجه نصفه قیمت بخرید. (269448)
نوروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۰:۱۷
همه فرمایشات جناب مدیر جهانی به یه طرف این پول کوفتی نفت که قرار بود سر سفره مردم بیا و نیامد و تازه سفره ها رو خالی تر کرد

این لیست دانه درشتها و مفسدان اقتصادی که 8 سال کذایی گذشت و از جیبش در نیاورد که هیچ جمیع اعوان و انصارش صاحب پرونده فساد اقتصادی هم از آب در اومدن !! (269506)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۵
شما چرا استغفار نمیکنید شما کم به ملت و مملکت ضربه نزدید . همین الان که رهبری مذاکرات رو تایید میکنه چرا فتنه گری میکنید و مذاکرات رو وطن فروشی اعلام میکنید چرابا این فتنه گرها برخورد نمیشود (269245)
فعال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۱
جناب رامین فراربه جلو مینمایند.چون حالاکه میبینندهرروزرقم فساددولت پاک دست ایشان داردرکوردمیزندوبجای پاسخدادن به وضع موجودوبه هدردادن بهترین فرصت ناریخی درایران یعنی بالاترین درامدنفتی درطول تاریخ فرافکنی میکنند.شمابودین که میگفتیدتحریم ورق پاره هست. . .ایاموسوی وکروبی مگه اسلحه دراختیارداشتن.ثانیااگه فکرمیکنیداستدلال شماههااینقدر قوی ومتقن هست پس چراازتشکیل دادگاه ازادبرای اینهها طفره میروید.تاسیه روی شودهرکه دروغش باشد. (269246)
ميثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۴
اين هشدار نيست اين يه تحديده با وقاحت تمام دارن ميگن اگه ازادشون كنيد ترورشون مي كنيم و ميندازيم گردن اسرائيل (269247)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۶
من که نفهمیدم چی می گه و در پایان نامشم که گفته بود کسانی نمی‌خواهند که آنها زنده بمانند هنگ کردم. کیا لطفا با ذکر مثال؟ (269251)
احمد خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۶
این متوهم معلوم نیست چگونه به این نتیجه رسیده است و با این اراجیف تمام زحمات دستگاه اطلاعاتی کشور را زیر سوال برده است (269252)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۰۹
رسما داره می گه اگه آزاد بشن ، می کشیمشون. . . (269543)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۸
سلام ،
در فیلم پدرخوانده،دن کورلئونه به پسرش مایکل وصییت میکنه و میگه " هر کسی بتو
از تشکیل جلسه و مشکلات بعدی صحبت کرد،بدان که یک خائن است و خیال دارند تو را ترور کنند"
و در طی فیلم هم ثابت شدکه پدر درست میگفته. این کلمه اقای ارمین بطرز غریبی،یاداور این صحنه از فیلم است !؟ چرا اقای رامین اظهار نگرانی از ترور میکند ؟ (269255)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۸
البته آقای رامین، خود و همفکران مشکوکشان را بیشتر میشناسند و می دانند با حجاریان چه کردند.
جناب مشاور بسیار نیک است که بالاخره پذیرفتید که تحریمها هزاران میلیارد دلار ضرر به کشور وارد ساخته و اما قضاوت در مورد مسببانش با ما مردم است نه شما کاسبان و مسببان پشت پرده. (269257)
سرما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۱۲
واقعا چه قیافه مشکوکی داره.....مثل کشیشان قرون وسطا می مونه! (269260)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۶
ما برون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را (خیلی بده که جماعت روشنفکر ما هنوز در قضاوتهاش از ظاهر تاثیر می گیره ، هنوز خیلی خیلی عقبیم) (269400)
توجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۱
1. این بنده خدا نه وجناتش به اینجور حرف ها حرف ها می خورد و نه در اندازه اینجور حرف ها است.
2. ایشان مثلا در لفافه تهدید به ترور کرده است. از خداوند می خواهم کمی به شما هوش سیاسی عطا فرماید
3. طرح بقیه مسایل نیز بر همه هویدا می باشد که به دلیل انتخابات مجلس است و اینکه ایشان در نظر دارند کاندیدا شوند و می خواهند جاده عبور از تنگه شورای نگهبان و بقیه نهادها و دستگاههای نظارتی مشهود و غیر مشهود را برای خود صاف کنند (269264)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۸:۴۸
درسته برخی از اعدام واین جور جزا خوششون میاد و طرف را از فیلتر رد می کنند و لذا رامین اینو خوب فهمیده برای نمایندگی مجلس چه بگه که از رو پل صرات رد بشه ! (269482)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۲
رامین جون از کجا فهمیدی ؟این حرف اقایان دلواپس است که میخواهند طوری به مردم جلوه دهند اگر این اقایان از حصر بیرون بیان ترور خواهند شد .تا ادامه حصر را بدون نگرانی از مردم و با دروغ سر هم کردن ادامه دهند . طبق معمول 5% خواهان حصر 95% خواهان رفع حصر .باز هم ان 5% به کل ملت ایران زور میگویند و حرف حرف ان 5% است !!متاسفانه! (269265)
مسعود
United States
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۲
رامین، همون که زمان جنگ رفته بود آلمان البته برای تحصیل!!!،همون که چهارسال پیش از توی لپ لوپ پیداش شده ،اره پدر شوهر مهناز افشار...........،بگو بابا بیخیال تو چه به نام نوشتن به روحانی ،بعضیها هر چیزرا که بلد نباشند فرار رو به جلو رو خوب بلد هستند (269269)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۲
نمیدونم انتقاد روحانی به برخی نهادهای دارای تفنگ و پول و رسانه چرا به ایشون بر خورده. شاید حکایت چوب و گربه دزده شده. (269270)
نوروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۴۸
موافقم (269365)
پ ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۳۶
منظورش از ترور توسط عوامل بیگانه بدون تردید "داعشی های وطنی" هست دیگه!!! (269271)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۱۲
من از اینها بیگانه تر نمی شناسم (269546)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۲
شما که می گفتید این تحریم ها کاغذ پاره هستند واثری ندارند حالا می گویید آن بندگان محصور خدا عامل هدر رفتن میلیلردها ثروت ین کشور شده اند. خداوند بین ما وشما حکم کند انشالله (269275)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۳
تحریم های سنگین اقتصادی نتیجه کاغذ پاره خواندن قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت بود لطفا مردم را مثل خودتان فرض نکنید آقای رامین. (269276)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۳
از کوزه همان برون طراود که در اوست (269277)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۴
نتیجه ی رفع حصر ترور خواهد بود؛ رامین خودش و اطرافیانش رو خوب میشناسه حرف درستی زده.
ده ها نفر کشته شدند، اصلا خودشون باید جواب بدن چرا کشته شدن.
رامین، جواب پول های این مملکت که از بین رفت یا تو جیب یه عده خاص رفت رو کی باید بده (269278)
لبو فروش
United States
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۵
اگر مملکت قانون مداری داشتیم ، این آقا را به جرم تهدید به ترور می گرفتن می انداختن زندان (269279)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۲
متاسفم از این تفکر تندو متحجرانه کاش با برادران دینی خود مهربانتر بودیم (269283)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۶
خدا نبخشه کسایی رو که یک هم چین نوابغی رو از کارها کنار زدند. ما امروز به وجود امثال ایشان باید افتخار بکنیم. اگر ایشان در زمان جنگ تحمیلی صدام معدوم حضور می داشتند، قطعا نمی گذاشتند جنگ با آن صورت پایان بگیرد.
لطفا یک مصاحبه با ایشان ترتیب بدهید تا در مورد هولوکاست و تحریم ها بیشتر توضیح بدهد، در ضمن اگر نیروی جهادی میخوان بچه های محل آماده اند. (269286)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۷
آی رامین! دلیل اخراج تو از آلمان چیست ؟ (269287)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۰۵
شما نگران نباش ما خودمون بلدیم اجازه ندیم کسی نزدیک این عزیزان بشه! شما هم بهتره به تئوری هولوکاستت برسی (269291)
عجب
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۱۰
اولا اقاي رامين شما نميخادنگران ترور كسي باشي زيرا كه شما شخصيتهارا روزانه ترور ميكنيد،دوما اين توهمات را ازسرخود بيرون كنيد كه عزيزان درحصرما وابسته به بيگانگان هستند و اين فقط توهم وتخريبيست كه شما استارتشو با اربابت زدي ،سوما اگر اين كسايي كه شما به عنوان سران فتنه ازشون نام ميبري و مردم انها را از اركان انقلاب ميدانند قصد براندازي داشتند خودفكركن بااون جمعيت درشهرتهران ودگرشهرها ايا نميتوانستند؟ چهارما مردم ما نظامشون وكشورشون رودوست دارند ودراين باب قيمي چون تونميخواهند پس لطفا زبان دركام ف (269293)
عجب
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۱۴
ادامه كامنت بالا ،زبان دركام فروبرده و اجازه دهيد كه اين كينه وكدورتها تموم بشه وشما هيزم اتيش معركه رو زيادنكن لطفا زيراكه شخصي همچون ميرحسين وكروبي به اندازه سن وسال جنابعالي و رييست واسه كشوروانقلاب زحمت كشيدند،پنجما هم خودمحصورين و هم مردم مشتاقانه ازيك دادگاه عادلانه وصالح استقبال ميكنند ،وچه خوش گفت مطهري بزرگ كه بايد با دادگاهي كردن تمام زواياي پنهان فتنه هويدا شود ،پس دراخر تويكي اينو بدون كه توو همفكرانت جايگاهي در جامعه نداريد وازطرف ملت بزرگ ايران هم حرفي نزنيد زيراكه درانتخابات 92عيا (269294)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۲۰
نمیدونم چرا با خوندن این متن یاد این جمله می افتم که : شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیرکش میشه! (269296)
سنگ پای خجالتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۲۹
آدم وقتی اینها رو می شنوه با خودش می گه سنگ پای قزوین چقدر کم رو و خجالتی است در مقابل این افراد. (269298)
رضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۱
جالب است که هر خرابکاری که کردند را به عهده مظلومان می گذارند! چرا شما توبه نمیکنید و در حضور ملت ایران عذرخواهی نمی کنید؟ (269299)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۴
خیلی دوست داشتم فضایی ایجاد می شد و داغداران کشته شده ها روبروی آقای رامین می نشستند و آزادانه حرف می زدند ؛ تا ببینیم و ببینند داغدارها خیانتکار را چگونه تعریف می کنند ؟ !!! (269300)
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۳۵
جناب رامین : اولآمسئول خون گشته های قائله 88 هردوطرف هستندکه درخیابانهایارکشی میکردند. دومآ برای آگاهی افکارواذهان عموم بهترین راه محاکمه این آقایان می باشد (269301)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۱:۵۴
اقای رامین شمادیگرچه رویی داریدبااین همه فسادتهمت دروغ وافتراکه دراین هشت سال دولت پاکترین رواداشتیدایاحوداث سال88زیرسرامثال شمانبودبرای بقای خودکی درزمان خاتمی محبوب که خدابرعزتش بیفزایدیامهندس موسوی عزیزاینهمه خارت بیت المال شداگرشماغیرت داشتیدمی رفتیدمی مردیدازشرمساری مقابل ملت (269304)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۰
ایاشماودولت عدالت پرورتان بااینهمه فساد وتوهین به انسانهای شریف وباایمان یک بارشهامت معذرت خواهی درپیشگاه خداوندوملت ایران راداشته ایدانهاکه کاری نکردنداگرهم اشتباهی داشته اندفتنه گری اصلی احمدی نژادبوده است همه درپیشگاه خداوندگناهکارندیکی بیشتریکی کمتراماسهم شماهابیشترکه مسبب اصلی شماهاهستید (269306)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۷
اقای رامین اگرجنابعالی ادب داشتی به سیدوالامقام خاتمی عزیزتوهین نمی کردی توهین به خاتمی یعنی توهین به ملت ایران مگرشماکوربودیدهمین ملت به توصیه ایشان وهاشمی حماسه افردیندپس چشم خودرابازکنیداینقدرسرخودرازیربرف فرونبردید (269307)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۲
معلوم شد پس از گندکاریتون در سال 88 افکار دیگه ایم در سر دارین (269311)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۵
ترور، تهدید خود همین آدم ها است. که اگر رفع حصر شوند ترورش می کنیم. و از دست این طور ادم ها هم بر میاد.خدا به داد اسلام و مسلمین برسد. (269312)
حامی انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۷
جناب آقای رامین،
۱-آقایان موسوی و کروبی بارها خواستار برگزاری دادگاه خود در مقابل دیدگان ملت ایران شده اند
۲-تحریم هایی که بر کشور اعمال شد بیشتر از همه دودش بر چشمان مردم رفت و مطمینا آسیبی به شما وارد نکرده اما بهتره بدونید که عامل این تحریم ها دولت ۸ ساله ای بود که حضرتعالی جزوی از آن دولت بودید ، راستی رییس محترم دولت گذشته تحریم ها را کاغذ پاره ای بیش نمیددانستند،
در مورد فتنه هم باید گفت که آغاز کننده آن فردی بود که خود را در مقابل افراد دلسوز انقلاب قرار داد (269313)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۷
آقای رامین مملکت متعلق به شما و یا یک جریان خاص نیست. اول- چه کسی به شما اجازه داده از جانب مردم سخن بگویید؟ در ثانی فتنه نبود و اعتراض به تقلب بود. (269314)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۱
ما به روحانی رای دادیم که رفع حصر کند و روحانی در قبال این قول شان مسئوول هستند. آقای بدانند روحانی به وظیفه و قول هاشان عمل نکنند رای خود را پس خواهیم گرفت. (269317)
م-م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۴
رامین و طیف مورد علاقه شما مملکت را به ورطه ی نابودی کشاندید!! در مقابل فساد ها و اختلاس های دولت مورد علاقه شما ، شما نیز پاسخگو باید باشید و روزی شما و احمدی نژاد را محاکمه خواهیم کرد. (269318)
ram
United States
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۶
دوباره این رامین حرف زد! بابا چه کار داری به این کارا؟ تو برو مطبوعات رو توقیف کن...والا چه کار داری به موسوی؟! (269320)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۶
با عرض پوزش به این توهمات شما من پاسخ میدهم و وقت ئیس جمهور رو با خواندن این چرندیات نگیریم
1. اگر کسی به مردم و انقلاب و کشور و شهدا خیانت کرده باشه دو دولت رئیس جمهور محبوب شما است که کشور رو به نابودی در همه عرصه کشانده و با تمام ادعا خواهان بازگشت به قدرت و ادامه نابودی کشور است
2. کسی نگفته است که این افراد ازاد شوند حرف همه اینه که حقایق مشخص شود عاملین واقعی فتنه مشخص و محکوم و مجازات شوند نه اینکه هر روز حکم جدید بگیرند (269321)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۶
سلام؛
آقای مسؤل دوران غارت کشور وضربه اقتصادی به مملکت؛کافر همه را به کیش خود پندارد ! (269322)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۹
پس احمدی نژاد چی شد که بنزین ریخت روی آتش فتنه (269324)
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۳۰
بر همگان واضح و مبرهن است که تمام اعتراضات اقایان وسوی و کروبی به کشور داری دوست شما بعد از 4 سال به واقعیت پیوست و مردم به حقانیت ان حرفا پی بردند
اگر کسی باعث دشمنی و تحریم با ایران شده شخص احمدی نژاد و طرفدارانش هستند که قدرت رو در دست داشتند
در ضمن اگر افراطیان کاسب فتنه انها رو ترور نکنند امریکا و اسرائیل ترور نمیکنه ، فرضا ترور شوند این اقایان از کشته شدن در راه حق باکی ندارند (269325)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۴۰
ای بابا این رامین قیاقه اش را ببینید. دقیقا کپی انگلیسیها میماند.ایشون فقط وفقط مامور فتنه و فتنه شناس میباشد. خداوند ما مردم را از شر خوارج نجات دهد. . . . (269328)
حسین کامنت طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۵۲
دو کلمه هم از مادر عروس (269333)
ميرحسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۵۴
حالا ايشون واسه ما شدن تىورسين،بروبابا دلت خوشه (269334)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۵۷
عمو جان ادرس اشتباه نده بخاطر نظریات جنابعالی ورییستان این کشور متحمل خسارت وتحریم شد (269338)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۲:۵۹
به نظر من اگر برای میرحسین عزیز و همسر محترمشون و جناب اقای کروبی اتفاقی افتاد همین ادم باید اولین مضنون دستگیر بشه (269340)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۰۶
خاک بر سر ما مردم ایران که سیاستمدارانی مثل تو و آقاتهرانی داریم که یکی تو آلمان مهد کفار زندگی می کنه و یکی هم گرین کارت کفر دیگه به اصطلاح خودشون آمریکا رو داره (269342)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۱۴
چی خوب شد دیدمتون!
راستی مهریه ی عروس خانومتون(مهنازافشار) چقدربود مهرورز مردم دار خاکی؟؟؟؟؟؟
درضمن مگه خاتمی فتنه گرنیست؟ چرا خطبه ی عقدپسرتون رو دادین این فتنه گر جاسوس(!!!) بخونه؟؟؟
ازاین توهمات شیرین که فیلم قلاده های طلا براتون پدیدآورده بیرون بیاین!
من ایشون رو اولین بارتو خیابون دیدم و منو نصیحت کرد که سیگارنکش.فکرکردم چی آدم خوبیه. بعدکه تورسانه ها دنبالش گشتم... (269347)
میر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۱۵
فتنه یک سر بیشتر نداشت وآنهم آن مردرفته خوش اقبال بود (269348)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۲۱
پاسخگوی خونهای ریخته شده باید میرحسین و کروبی باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بغضم گرفت...
آقای محترم به نظرمن تنها خطای این دو عزیز بیانیه ندادن علیه حمایتهای خارجی و ریگی بود.چون میدونم کسی که عمرش رو برای این انقلاب گذاشته به حمایت اونها نه تنها نیازنداره که اونارو محکوم هم میکنه! مگه یادت رفت یکی ازانتقادهای میرحسین به دولت نورانی تان کوتاه آمدن درمقابل انگلیسیها برای آزادی سربازان خطاکارشان بود؟
درود خدا بر راستگویان... (269354)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۰۶
خون های ریخته شده به گردن کساییه که با بیانیه های پی در پی مردم را تحریک و به خیابون میکشیدن
مگه مملکت قانون نداشت که لشکر کشی میکردن؟
اگه قوانین این مملکت را قبول نداشتن بیخود کردن نامزد انتخاباتش شدن (269575)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۲۶
متاسفم براتون کوتوله های ویرانگر. مملکت را نابود کردید به اسم عدالت. (269355)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۲۷
خانواده شما هم عجیب با فتنه گران هستند!!!! لابد میخوای در جواب کارهای خانوادت بگی قضیه ما قضیه حضرت نوح و پسرشان هست؟!!!!!!!!!!! (269356)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۵
آقا احمد، از شما عذر ميخواهم اما بنظر شما اين قياس مع الفارق، توهين به آن پيامبر بزرگ خدا نيست!؟ آخر اين، حتي ظاهر نژادش هم به دين و مذهب نميخوره، چه برسه به مقايسه با يکي از پيامبران بزرگ الهي. (269398)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۴۳
خدایا ما را از شر این انسان های ..... حفظ فرما. (269361)
نوروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۴۵
سه سال قبل پیشبینی فرمودید :تا دوسال آینده آمریکا از هم می پاشد!!!
جناب نوستر آداموس تکلیف ینگه دنیا رو روشن کن تا برسیم به عزیزان محصور. (269363)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۴۷
تشکیل دادگاه ومحاکمه همه عوامل 88ازهرجناح سیاسی وازهرنهادوارگانی که باشند منجمله شماودوستانتان مسائل راتاحدودی روشن میکند -حال اگر بعدا تروری هم شد عوامل ترورتحت پیگرد قرارمیگیرند!!! -درضمن درموردعاملان تحریم شمامتناقض رفتارمیکنید-خداعاقبت همه مارابخیرکند- (269364)
بديرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۱
جناب رامين نظريه پرداز هولوكاست است.اين آقا استاد مغالطه كاري است.همه ميدانند كه هيتلر جنايات هولوكاست را مرتكب شده وجناب رامين درآلمان بوده و خودش هم جريان را ميداند. اما هركس با تفكرات سوفسطاييان يونان قديم آشنا باشد درمي يابد كه سوفيست ها كارشان انكار حقيقت بود. جناب رامين چرا در موردخيانت هاي چندهزارميلياردي دوستانت نظرنميدهي.چرا رفيقت رحيم مشايي كه جنايت كاران صهيونيسم را با گستاخي تمام ملت اسراييل ناميد دم برنياوردي.چرا خانه نشيني يازده روزه احمدي نژاد را درقبال حكم حكومتي رهبرعزيز محكوم نكردي.... (269366)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۱
اخ بمیرم من یه کلمه هم اززبان مادر عروس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (269367)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۸
از برادران وزارت اطلاعات درخواست دارم در مورد ایشان تامل بیشتری نمایند. (269371)
خلاصه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۰۰
این ادعاها تشویش اذهان نیست ?دادستان به دادکشوربرس (269372)
امیر
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۰۷
عجب اگر انگلیس می خواست آنها را ترور کند تا الان نمی توانست!؟ و هنگامی که آزاد شوند آنها را ترور می کنند!!!!!؟؟ فکر کنم آقای رامین فیلم های هندی زیاد دیده .آخه انگلیس و آمریکا اینقدر فکر دارند که کشتن آنها در حصر به نفعشان است نه پس ازآزادی ...ایشان بهتر است کمتر فیلم هندی ببیند..
در ثانی ایشان در نامه شان آنچنان گفته سران فتنه گویی برای ایشان بدون دادگاه مسجل شده،پس چرا ایشان که اینهمه مطمن به فتنه گر بودن و ترور آنها هستند برای محاکمه آنها تلاش نمی کند تا هم فتنه گر بودن آنها!!!!!!! مشخص شود (269373)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۰۳
آخه آن را که عیان است چه حاجت به بیان است؟
دیگه کی شک داره تو فتنه گر بودن اینها؟ (269573)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۲۳
این نامه نشاندهنده برنامه ریزی لانه خفاشهای داعشی وطنی جهت ترور آن بزرگواران است و بعد بگم بگم کنند که دیدید گفتیم اینها را دشمنان ترور خواهند کرد!!
آقای رامین شما به شدت مشکوک هستید! با پیشنهاد طرح های صهیونیست شاد کن مثل هولوکاست باعث و بانی تحریمها علیه ملت رشید ایران شدید.
هنوز سعید عسگرها بشدت فعالند . اینها را اقای رامین خوب می داند. لازم است دستگاه های امنیتی دولتی این رفد را بازداشت و بازجویی نمایند (269381)
فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۳۶
آقای رامین
نسل انقلاب هنوز آلزایمر نگرفته اند که نقش شما ها را در انقلاب فراموش کنند. نام شما از وقتی در این مملکت شنیده شد که دولت خرابکار نهم و دهم در این مملکت ایجاد شد. وقتی که فتنه گران مثال موسوی ، کروبی ، هاشمی ، خاتمی ...... فتنه گران برای این مملکت زحمت میکشیدند ، شما هنوز از اروپا دل نبرده بودید. شما با تثوری هولوکاست خودتان به این مملکت صدمان فراوانی زدید و حالا طلبکار شده اید!!!!! وقتی خانم رهنورد قبل از انقلاب تفسیر مدهبی ارائه می نمود شما ها کجا بودید!!!!! (269388)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۱
جناب رامین جوابت رو از همین تعداد کم کامنت ها گرفتی........؟ گرفتی؟ (269390)
دوستدار سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۷
شماها قاسم سلیمانی و دوستانش رو فقط برای امنیت جانی خودتون دوس دارین، اگه نبود سلیمانی ها و جعفری ها معلوم نبود بعضی دوستان به چ زبانی حرف می زدن، برده داعش بودن یا النصره، بجای اربعین عروسی می گرفتن (269392)
كا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۴:۵۹
باور كنيد در تمام كشور اگر ٤ انسان معتقد و وفادار به قانون اساسي و جمهوري إسلامي وجود داشته باشد بدون شك يكي از ان چهار نَفَر مير حسين موسوي است (269395)
جوان گیلک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۸:۱۰
آی درووود بر تو (269475)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۱:۲۱
جاوید باد (269530)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۰۰
برای همین به جای اعتراض قانونی لشکر کشی راه انداخت و آشوب به پا کرد؟ (269571)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۶
بر فرضی که می فرمایید آقای خاتمی فتنه گر هستند(که صد البته همه میدونن که نیستند و عزیز دل مردم هستند) ، چرا اجازه دادید خطبه عقد فرزندتان توسط یک فتنه گر خوانده شود ، آیا خطبه عقدی که یک فتنه گر بخونه درست و قبوله ؟؟؟؟ (269399)
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۹
انکه به من..........بود کلاغ دم بریده بود (269403)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۱۴
شما سابقتون به اندازه کافی خراب هست لطف کن شیر فلکه رو ببند! نامه هم برای همون محمود آقا بنویس! (269406)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۲۷
ترور را تروريست انجام ميدهد (269411)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۳۶
احسان با نظرتون کاملا موافقم. (269412)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۳۶
متاسفانه به نظر میاد که حالا حالا هاحصری برداشته نمیشه. (269413)
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۴۰
من یه سوال اساسی دارم. این آقا واقعا به این حرفایی که زده اعتقاد داره یا فقط واسه باز کردن جا واسه خودش در حلقه یاران ضد فتنه هست؟ یا به قول بعضیا کاسب فتنه است؟
من که شک دارم به این حرفا ایمان قلبی داشته باشه. دراین صورت یه چیزی به اسم وجدان تو وجود این بنی بشر نیست که بازخواستش کنه؟ (269417)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۵:۴۴
مگه اقای موسوی وکروبی قبل از حصر محافظ نداشتن?اقای رامین یه کم دقت کن. (269418)
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۴
اگه اين آدم يه نگاه اجمالي به كامنتهايي كه مردم در مقابل نامه اي كه به آقاي روحاني نوشته بيندازد بايد متوجه شود وبترسد از آينده آش كه چه تهمت ها وبهتانهايي به اين بزرگواران داده اند . (269429)
33
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۱۷
رامین و امثالهم . . . تاریخ مصرفشان به انقضا رسیده است. (269433)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۶:۵۱
دارند تهدید به ترورشان می کنند بعد مثل همیشه می گویند این نقشه اسرائیل وامریکاست عجب انسانهای عجیبی هستن چقدر به شعور مردم توهین می کنند اینها (269444)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۲۸
انسانهای عجیب؟؟؟؟؟؟؟؟/ !!!!
نه بابا اینا انسانیت را شرمنده کرده اند (269553)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۷:۱۵
پس معلوم شدتواین کشورهم تروریست داخلی وجودداره.آب رابریزهمون جائیت که میسوزه. (269446)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۷:۵۳
اگر انها رفع حصر شوند عده ایی همچون رامین رسوا خواهند شد . (269459)
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۷:۵۷
در ویکی پدیا ؛زندگی نامه اقای رامین را بخوانید و ببینید که چه بلایی بر سر مطبوعات اورد . (269464)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۹:۵۲
آقای رامین : بهانه ای شد تا سنگین ترین تحریم های ظالمانه استکبار صهیونیستی علیه ملت ایران وضع شود؛ که تا کنون هزاران میلیارد دلار به اقتصاد مملکت ضربه وارد شده است؛ چه کسی جوابگوی این خیانت است؟ آقای رامین مگر قطع نامه ها کاغذ پاره نبودند و قطعنامه دونشون پاره نشده بود حالا چی شده ؟ (269496)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۵۸
چقدر هم که شما از این صهیونیست ها میترسید!
خوب پس همه دنیا خفه شن؟
یکی باید حقیقتو بگه دیگه
تو اروپا و امریکا که کسی جق نداره در این باره حرف بزنه پس ماهم بترسیم و این دروغ هولو کاست را قبول کنیم؟ (269570)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۰:۱۰
مملکت ما مملکت ازادیست پس هر چه میخواهد دل تنگت بگوی. (269502)
چو ایران نباشد تن من مباد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۰:۴۶
آقا شما به فکر خودتو و خانوادت باش !!!
امثال شما این کشور رو به این روز درآوردن (269515)
فدایی ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۱:۳۰
آقا چرا حرف حساب رو قبول نمی کنید؟
اگه الان از حصر دربیان یا خودشون دوباره مملکت رو به آشوب می کشن یا با ترورشون
موجب بدنامی نظام میشن پس بمونن بهتره (269539)
ایراانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۰۹
اگر برادر خودت رو توی همون روز های. فتنه. میکشتند باز هم این حرفهای رو میزدی؟ (269544)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۱۹
تا زمانی که چماق بدستان خیابانی جمع نشن و مردم آزادانه نظرات خود را نتونن بگن ودادگاه صالحه دایر نشه وضع همینه (269548)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۲:۲۶
آقای رامین .......اگر رفع حصر با توبه صورت بگیره دیگه تروری در کار نخواهد بود؟؟؟؟؟؟
اگر اینگونه است واقعا مشخصه تروریست کیست (269551)
ف. ع.
United States
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۴۷
برادر ارجمند "فدایی ولایت" واقعا اگر قلبا فدایی ولایت هستی کمی در خلوت خود با خود بیاندیش واقعا افرادی چون رامین برای چه در شیپور تفرقه می دمند؟ حساب کن اینها دانسته یا ندانسته چه خدمتی به اسراعیل کرده اند. آیا ما نباید از خود خجالت بکشیم که افراد پاکی چون موسوی که در صداقت و تدبیر آنها کمترین شکی نیست را به ........ چون رحیمی ، احمدی نژاد و سایر هم فرقه های او فروختیم. نباید ما خجالت بکشیم که قوه قضاییه ما داره امثال رحیمی را برای مواردی که مهندس موسوی 6 سال پیش میگفت محاکمه میکنه. (269582)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۵۷
جدی آقای رامین خجالت نمیکشید حداقل تحریم ها را گردن اینها می اندازید؟
پس اینهمه بلوای شما و احمدی نژاد کجا رفت؟ کاغذ پاره ها یی که میگفتید؟ (269587)