به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۶۳۳۲۳

کم بودن شبکه ها بهتر از گیج شدن بیننده

گروه فرهنگ و هنر: مسئول پروژه‌های الف ویژه تلویزیون با بیان اینکه با ادغام شبکه‌های تلویزیونی و توجه به کیفیت شبکه‌ها موافق است، اظهار می‌کند: کیفیت شبکه‌ها بالاتر برود بهتر از این است که بیننده گیج شود.
کم بودن شبکه ها بهتر از گیج شدن بیننده
تاج‌بخش فنائیانادغام شبکه‌های تلویزیونی را اقدامی مثبت دانست و گفت: قاعدتا وقتی چندین شبکه با یکدیگر ترکیب شوند و یک شبکه واحدی را به وجود بیاورند تا کیفیت بالاتر برود، بهتر از این است که بیننده از تعدد شبکه‌ها گیج شود. اگر تعداد شبکه‌ها با اقدامی درست کمتر و با یکدیگر ادغام شوند، بیننده هم تکلیف خودش را می‌داند و متوجه می‌شود باید به کدام شبکه و برنامه رجوع کند؛ ضمن اینکه باید این نکته را هم در نظر بگیریم که تعداد سریال‌ها باعث نشود که یک مسابقه کمی در پخش سریال‌ها صورت بگیرد تا موجب شود تماشاگر نسبت به برنامه‌های نمایشی دل سرد شود.

 این کارگردان تلویزیون در همین زمینه عنوان کرد: به نظرم ادغام شبکه‌های تلویزیونی امری ضروری است. قاعدتا اگر مدیریت قبلی سازمان صداوسیما هم بود به این نتیجه می‌رسید که برای جلوگیری از موازی کاری، برخی شبکه‌های تلویزیونی را ادغام کند؛ بنابراین بهتر است پس از ادغام شبکه‌ها نام‌گذاری مناسبی صورت بگیرد که مطابق با ماموریت شبکه باشد. مسئول پروژه‌های الف ویژه تلویزیون همچنین تصریح کرد: بیننده از کیفیت پایین برنامه‌ها زده می‌شود. امیدواریم ادغام شبکه‌های تلویزیونی درست انجام بگیرد و آدرس دقیق‌، مناسب و مفیدی را به مخاطب ارائه بدهد.

فنائیان در پایان صحبت‌هایش ارتقای سطح کیفی برنامه‌های تلویزیون و همچنین تامین منابع مالی را ضروری ترین اقدام صداوسیما دانست و مطرح کرد: در قدم اول هدف‌گذاری کیفی برنامه‌های تلویزیون و تامین منابع مالی در سازمان صدا و‌سیما در اولویت است و ضرورت دارد. اگر ما برنامه‌های خوبی می‌خواهیم ابتدا باید منابع مالی‌مان را تامین کنیم وسرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم تا مابقی کارهایمان هم به خوبی پیش رود.
مرجع : ایسنا