به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۶۳۵۳۱

سلیمی: نقره گرفتم همه به من پشت کردند

گروه ورزشی: قهرمان المپیک لندن می‌گوید از یکی، دو هفته‌ دیگر استارت تمرینات خود را با حضور در اردوی تیم ملی جوانان خواهد زد.
سلیمی: نقره گرفتم همه به من پشت کردند
بهداد سلیمی درباره این که از چه زمانی تمرینات خود را برای مسابقات سال آینده آغاز خواهد کرد، گفت: من از برنامه‌های تیم ملی اطلاعی ندارم و نمی‌دانم از چه زمانی قرار است اردوها آغاز شود. با این حال خودم از یکی، دو هفته‌ دیگر تمریناتم را شروع می‌کنم. طی صحبتی که با حسین توکلی داشتم قرار بر این شد با جوانان استارت تمرینات هوازی و بدنسازی را بزنم. البته باید با حسین رضازاده نیز صحبت کنم و اگر او هم مشکلی نداشته باشد تمریناتم را از سر خواهم گرفت.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر در لیگ وزنه نخواهد زد؟ تصریح کرد: تعهد من با تیم ذوب آهن این بود که تا هفته قبل از مسابقات جهانی در لیگ شرکت کنم، اما با توجه به رقابت نزدیکی که میان ذوب آهن و ملی حفاری وجود دارد از من خواسته شده باز هم در لیگ وزنه بزنم. حالا باید تمریناتم را شروع کنم شاید برای هفته‌های آینده یا فینال وزنه بزنم. البته اگر بتوانم تا آن موقع برسم.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به پیوستن خود به باشگاه کاله، بیان کرد: در روزهایی که کسی از بهداد سلیمی و کیانوش رستمی حمایت نمی‌کند باشگاه کاله من را به صورت مادام العمر استخدام کرد که جای تشکر دارد. وقتی طلای بهداد سلیمی تبدیل به نقره شد هیچ کسی از او حمایت نکرد و در این شرایط همه به من پشت کردند، اما باشگاه کاله که مازندرانی است ورزشکار مازندرانی خود را مورد حمایت قرار داد.
مرجع : ایسنا

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۱:۴۱
تنها یک ایرانی میتواند معنی قهرمانی را فقط و فقط در مدال طلا ببیند! (270430)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۱:۴۳
اینجا ایران است، هر وقت بخواهند از فرش به عرش میفرستنت و نیز چنان از عرش به فرشت می زنند که ندانی از کجا خوردی! (270431)
مجید حسین پور جویباری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۲:۴۲
اول بشی آخر بشی سلیمی جان دوست داریم فقط میدونیم خیلی با مرام هستی (270439)
نامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۵:۲۲
طلا بگیر ما چاکرتم هستیم! نقره نه دیگه ! (270474)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۱
سلیمی جان خیلی بایددریادل باشی تااین رفتارهااثرسودرمسابقاتت نداشته باشددرهرحال همیشه دوستتداریم و دعاگویت هستیم......... (270555)