به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۶۳۶۴۳

راجرز: در ليورپول تشنجي وجود ندارد

گروه ورزشی: ليورپول در اين فصل، اوضاع بسيار متفاوتي به نسبت فصل گذشته دارد و ابتداي هفته در نبرد با رقيب سنتي خود منچستر يونايتد، هفتمين شکست فصل خود را متحمل شد.
راجرز: در ليورپول تشنجي وجود ندارد
قرمزهای آنفیلد، فصل گذشته به لطف درخشش زوج سوارز و استوریج، تا هفته پایانی مدعی جدی قهرمانی بودند که در نهایت آن را به سیتی واگذار کردند. با این حال، این تیم در فصل جاری در رده یازدهم جدول قرار دارد و هیچکس شانسی برای این تیم برای قرار گرفتن بین 4 تیم نیز قائل نیست. در چند روز گذشته، شایعاتی در مورد بروز تشنج و درگیری در رختکن لیورپول شنیده شده اما امروز سرمربی این تیم، همه شایعات را رد کرد. راجرز به خبرنگاران گفت:" در رختکن لیورپول بازیکنان قدرتمندی حضور دارند و رهبر و لیدر این تیم، شخصیت بزرگی مثل جرارد است.هیچ تشنج و ناآرامی در تیم من وجود ندارد و این شایعات از اساس نادرستند. ما هیچ مشکلی نداریم و روی بازی های بعدی تمرکز کرده ایم.

به جنگ برای بهتر شدن ادامه خواهیم داد.وقتی شما هدایت تیمی مثل لیورپول را قبول می کنید، باید با فشارهای آن نیز کنار بیایید.همه انتظار داشتند ما مثل فصل گذشته بازی کنیم. اما همه چیز امسال تغییرات بنیادی داشته است. ساختار درونی باشگاه البته ثبات خوبی دارد. ما بدون شک از نتایجی که در این فصل گرفته ایم، احساس ناامیدی می کنیم.با این حال، هنوز بازی های زیادی باقیمانده و فصلی طولانی در پیش است . ما می توانیم جبران مافات کنیم."
مرجع : ورزش سه