به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۶۳۷۵۹

در آلمان هنوز گوارديولا را درک نمي کنند

گروه ورزشی: پپ گوادريولا فصل گذشته هدايت بايرن را برعهده گرفت و اين تيم را قهرمان بوندسليگا و جام حذفي کرد.بايرن در اين فصل نيز با گوارديولا صدرنشين بلامنازع آلمان است.
در آلمان هنوز گوارديولا را درک نمي کنند
بایرن مونیخ در آلمان دشمنان زیادی دارد و بسیاری منتظر دیدن ناکامی های این تیم هستند. برخی نیز معتقدند که تاکتیک های گواردیولا، سنخیتی با فوتبال آلمانی ندارد. ماتیوس و دتمار هامان، دو بازیکن اسبق بایرن نیز از منتقدین ویژه گواردیولا هستند.

"ماتیاس سامر"، مدیر ورزشی باشگاه بایرن، در گفتگو با نشریه بیلد به حمایت دوباره از پپ گواردیولا پرداخت و گفت:"اینکه در آلمان خیلی ها کارهایی که ما انجام می دهیم را قبول ندارند، برایمان مهم نیست و ذهنمان را مشغول نمی کند.در آلمان هنوز گواردیولا را درک نکرده اند و نمی فهمند که او چگونه فکر می کند.ایده های او در آلمان کاملا جدید هستند و بایرن به داشتن مربی ای چون گواردیولا افتخار می کند.او همیشه در حال به روز کردن خود و تاکتیک هایش است. تاثیری که او در فوتبال آلمان گذاشته، شگرف و غیر قابل انکار است.دلیلی انتقادات ماتیوس و دتمار هامان از گواردیولا را نیز درک نمی کنم. قصد بی احترامی ندارم اما واقعا دوست دارم تا آنها به درک درستی از گواردیولا برسند."
مرجع : ورزش سه