به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۹ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۳۹۱۶

گزارش پدر سهیلاجورکش از وضعيت‌دخترش

گروه جامعه: پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی‌های اصفهان می‌گوید بعد از انجام بیش از ۲۰ عمل جراحی بر روی چشم و بدن دخترش، هنوز لباس‌های مخصوص سوختگی که دو هفته قبل از سوی پزشکان تجویز شده بود، به او تحویل داده نشده است.
ناصر جورکش در مصاحبه با خبرگزاری «ایسکانیوز»، با اشاره به «اثرات جانبی عمل‌های صورت‌گرفته» و با بیان این‌که «در حال حاضر اعصاب سهیلا به هم ریخته و نگران وضعیت چشمانش است» افزود: «تاکنون ۸ مرتبه چشمان سهیلا توسط پزشکان جراحی شده است و باید تا ۶ ماه دیگر چشمانش بسته باشد تا نتیجه نهایی عمل مشخص شود.»

او هم‌چنین با اشاره به انجام «۱۴ عمل گراف به خاطر سوختگی‌های بدن» بر روی دخترش خاطر نشان کرد که «لباس سوختگی که دو هفته قبل از سوی پزشکان بیمارستان دکتر چمران تجویز شد» و باید «به مدت یک سال توسط سهیلا جهت بهبود سوختگی‌هایش پوشیده شود» هنوز به وی تحویل داده نشده است و «هم‌اکنون از کرم‌های AD برای بهبود زخم‌های حاصل از سوختگی استفاده می‌شود».

پدر سهیلا جورکش با اشاره به پیشنهادهای کشور‌ها و اشخاص مختلف برای اعزام دخترش به خارج از کشور خاطرنشان کرد که با توجه به «قول‌های مساعد»، حسن قاضی‌زاده هاشمی، «وزیر بهداشت»، هنوز اقدامی در این خصوص نکرده و امیدوار است «اگر نیاز به اعزام به خارج از کشور است زود‌تر به آن‌ها اطلاع دهند». به گفته وی، این موضوع در حال حاضر به دغدغهٔ اصلی دخترش سهیلا تبدیل شده است. ناصر جورکش در بخش دیگری از این گفتگو از بی‌اطلاعی خود از روند شناسایی عامل اسیدپاشی بر روی دخترش و دیگر قربانیان خبر داد و گفت: «هیچ‌گونه اطلاعاتی از جانب هیچ دستگاه و نهادی به ما ارائه نشده است.»