کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست مربی تیم ملی عربستان رد شد

فدراسيون‌فوتبال‌ايران و فدراسيون‌عربستان!

3 دی 1393 ساعت 2:02

گروه بين الملل: فدراسیون فوتبال سعودی، درخواست آولاریو کوزمین مربی تیم ملی این کشور جهت تعطیلی مسابقات فوتبال در هفته جاری را نپذیرفت.


کوزمین که چند روزی است سکان رهبری تیم ملی سعودی را بر عهده گرفته است، از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده برای استراحت دادن به بازیکنان تیم ملی و نیز آمادگی بیشتر آنها جهت شرکت در جام ملت های آسیا، بازی های این هفته لیگ و جام جذفی را به تعویق بیندازد. فدراسیون فوتبال سعودی در فاصله حدود سه هفته مانده به آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اولاریو کوزمین مربی اهل رومانی را به جای لوپز کارو برگزید.
او گفته است که نگران مصدومیت بازیکنان کلیدی خود در مسابقات این هفته است. مربی تیم ملی سعودی که تنها برای دو ماه از سوی فدراسیون سعودی سکان رهبری تیم ملی این کشور را بر عهده خواهد داشت، پس از جام ملت های آسیا به مربیگری تیم الاهلی امارات ادامه خواهد داد. تیم ملی سعودی قرار است با ۲۲ بازیکن در ۲۶ ماه دسامبر جهت شرکت در جام ملت های آسیا راهی استرالیا شود. اين در حاليست كه فدراسيون فوتبال ايران، مسابقات ليگ برتر باشگاههاي ايران را به مدت دو ماه و به درخواست كي روش تعطيل كرده است!


کد مطلب: 64205

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/64205/فدراسيون-فوتبال-ايران-فدراسيون-عربستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir