به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۶۴۲۱۶
امیدواریم تصمیمات سفر به خراسان جنوبی، منشأ تحولات مثبت باشد

رئیس‌​ جمهور در خراسان جنوبي چه گفت؟

گروه سیاسی: رئیس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به استان خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که فرصتی پیش آمد تا از شهر تاریخی بیرجند و استان سرافراز خراسان جنوبی بازدیدی داشته باشیم.
رئیس‌​ جمهور در خراسان جنوبي چه گفت؟
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ابتدای ورود به استان خراسان جنوبی، در قالب یازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه بین‌المللی بیرجند با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ربیع الاول اظهار کرد:‌بسیار خوشحالیم که فرصتی پیش آمد تا از شهر تاریخی بیرجند و استان سرافراز خراسان جنوبی بازدیدی داشته باشیم و مردم بزرگوار و سخت‌کوش استان را زیارت کنیم و به سخنان و مطالبات آنها گوش دهیم. وی اضافه کرد: در این سفر طرحهایی که دولت برای توسعه استان در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی انجام داده است به عرض مردم این استان می‌رسانیم.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری از سودمند بودن این سفر خاطرنشان کرد:‌ ان‌شاء‌الله در مدت کوتاهی که با مردم و نخبگان و مسئولین این شهر خواهیم داشت، به بحث و بررسی مسائل بپردازیم. وی در پایان تصریح کرد: تردیدی ندارم این سفر و تصمیماتی که طی آن اتخاذ می‌شود منشأ تحول مثبتی برای استان عزیز و مردم خراسان جنوبی خواهد بود. ان‌شاءالله شاهد توسعه‌ای که مورد نظر مردم است در آینده به کمک مردم خواهیم رساند.

در این سفر حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، حسام‌الدین آشنا، اکبر ترکان و محمدرضا صادق رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور کشورمان دقایقی دیگر در جمع مردم بیرجند در استادیوم آزادی این شهر به سخنرانی می‌پردازد. روحانی در ادامه سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی در جلسات سرمایه‌گذاری استانی، دیدار با روحانیون، علما، ایثارگران و نخبگان و جلسه شورای اداری استان حضور خواهد یافت. در کنار برنامه‌های امروز رئیس جمهور نیز وزرا و معاونان رئیس جمهور برای آگاهی یافتن از نقاط مثبت و منفی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی و تهیه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق این استان و ارائه آن به رئیس جمهور در شهرستان‌های این استان حضور خواهند یافت. در پایان این سفر یک روزه نیز رئیس جمهور کشورمان در نشستی خبری به ارائه جمع‌بندی سفر خود به استان خراسان جنوبی و پاسخ به پرسش‌ها می‌پردازد.
مرجع : ایسنا