کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عجب اينترنتي داريم؛ بهتر از كره شمالي!

6 دی 1393 ساعت 9:20


گروه فناوري: يكي از كاربران سايت با ارسال متني براي بهارنيوز نوشته است: از راه نرسیده کامپیوتر را روشن میکنم، نمونه سوال‌هاي امتحانی باید جواب داده بشه و وقت اصلا نیست، اما "مبین نت" این چیزها حالی اش نیست، صفحه سبز رنگ اعصاب خردکنش خبر از جوانمرگ شدن اینترنتم میدهد، فکر میکنم 4 گیگ اینترنت کی تمام شده آن هم ظرف مدت 12 روز !؟

البته کارم مهمتر از فکر کردن به این چیزهاست، شارژ می‌کنم، اس ام اس نفرت انگیز برداشت از حساب بانک ملت قبل از چشیدن مزه پول توسط مبین نت، موبایل مرا مزین می‌کند.
.... یکی دو ساعت بعد: همچنان پای کامپیوتر، با اینکه شارژ انجام شده سرعت اینترنتم که قاعدتا باید یک مگابیت باشد بسیار کمتر از اینها می‌زند. شماره پشتیبانی مبین نت رو می‌گیرم، با صدای آشکار عصبانی انتقاد‌هاي تندی می‌کنم، صدای آقای اونطرف خط آرامشی توام با مسخرگی را القا می‌کند، بیشتر عصبانی می‌شم، تهدید می‌کنم که دیگه از "مبین نت" سرویس نگیرم، ظاهرا مهم نیست!
توسط آقای پشتیبان به صفحه تست سرعت خود سایت راهنمایی مي‌شوم.
سرعت دانلود 545 kbps
سرعت آپلود 25 kbps
اعتراض می‌کنم که من اینترنتم باید یک مگابیت و یا به عبارتی 1024 kbps باشه! دوست پشتیبان در ادامه همون حالت مسخره اعتراض میکنن که اینترنت شما 1/4 هست و ممکنه سرعتتون تا 256 هم کاهش پیدا کنه‌! باز هم اعتراض کردم که من قبلا هم با پدیده اینترنت! آشنا بودم و اینکه اینترنت اشتراکی باشد لزوما به معنای کاهش سرعت درخواستی شما نیست که این موضوع حداقل در اینترنت مخابراتی با اشتراک 1/10 و 1/20 اصلا باعث افت سرعت نمیشه، البته ایشون باز هم سعی در توجیه من داشتن و در نهابت در مقابل انفجار من هم گفتن همینی که هست (یا همچین چیزی)
البته این نوع پاسخگویی در دولت‌هاي رانتیر و نفتی که کارمندان نه از مالیات مردم که از پول نفت حقوق می‌گیرند طبیعی و نهادینه شده بود از قبل! تعداد انگشت شماری از کارمندان دولتی معمولا حاضر به پاسخگویی هستند و تقریبا همه با این برخورد آشنا هستیم ...!

اما شگفتا که شرکت به اصطلاح "خصوصی" مبین نت ظاهرا حقوق کارمندانش را از پول ما و بقیه کاربرها پرداخت نمی‌کنند! که اینطور بی اهمیت و اغلب توهین آمیز با مشتری برخورد می‌شود. من شدیدا درخواست دارم اگر مبین نت به چاه نفت یا چیزی شبیه نفت دسترسی دارد لطفا شرکت خدمات اینترنت خود را تعطیل کند و به امور ديگري غير از اينترنت بپردازد تا هم کارمندانش نیاز به پاسخگویی نداشته باشند هم کاربرانی چون حقیر به مرحله جنون نرسند. و سخن پاياني اينكه: اينترنتي داريم كه فقط مي توانيم پزش را بدهيم كه در كل دنيا، از اينترنت كره شمالي بهتر است!


کد مطلب: 64426

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/64426/عجب-اينترنتي-داريم-بهتر-كره-شمالي

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir