به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۶۴۴۵۳

نیمار: رسیدن به مسی و رونالدو؟ شک دارم

گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل می گوید برای او بسیار سخت است که به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد. او هنوز نمی داند که چرا دونگا او را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی برزیل انتخاب کرد.
نیمار: رسیدن به مسی و رونالدو؟ شک دارم
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هفت سالی است که بر فوتبال جهان سایه گسترانده اند و کسی یارای رقابت با آنها را ندارد. نیمار از بازیکنانی است که این توانایی را دارد تا به قدرت رونالدو و مسی پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. این بازیکن برزیلی در فصل جاری بازیهای خوبی را با پیراهن بارسلونا به نمایش گذاشته و در این تیم جا افتاده است، با این حال او می گوید که شک دارد بتواند روزی به سطح مسی و رونالدو برسد.

نیمار در گفت و گو با سایت گلوبو اسپورت برزیل گفت: نمی دانم آیا روزی می توانم به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسم یا نه. این دو بازیکن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. من نهایت تلاش خود را می کنم که روز به روز بهتر شوم، با این حال نمی دانم که چه زمانی می توانم به سطح این دو بازیکن برسم.

او ادامه داد: همه چیز به زمان نیاز دارد. من بازی خود را در سانتوس شروع کردم و توانستم با این تیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذارم اما دوست داشتم وارد تجربه جدیدی شوم و به همین خاطر از این تیم جدا شدم تا شانس خود را در فوتبال اروپا آزمایش کنم. الان بسیار خوشحالم که در تیم بزرگی چون بارسلونا بازی می کنم و می خواهم با این تیم به موفقیت های بزرگی دست یابم.

نیمار هر چند بازیکن بسیار جوانی است با این حال کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بازوبند کاپیتانی را به او داده است. نیمار امیدوار است که با تیم ملی فوتبال کشورش روزهای خوبی را تجربه کند. او گفت: نمی دانم چرا دونگا بازوبند کاپیتانی را به من داد. این سوالی است که جواب دادم آن برای من بسیار سخت است. نمی خواهم از نقاط مثبت و منفی این اقدام دونگا سخن به میان آورم تنها می توانم بگویم که افتخار می کنم که دونگا چنین مسئولیت سنگینی را به من داده است. نهایت تلاش خود را می کنم تا بهترین بازیها را با تیم ملی فوتبال برزیل به نمایش گذارم و جواب اعتماد دونگا را بدهم.
مرجع : ایسنا