به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۶۴۴۸۰

اسکولز: رونی یک هنرمند است

گروه ورزشی: اسطوره منچستریونایتد تاکید کرد بازیکنی که بتواند از خط میانی خودش را در شرایط گلزنی قرار دهد، یک هنرمند به حساب می‌آید.
اسکولز: رونی یک هنرمند است
پل اسکولز بر این باور است که منچستریونایتد می‌تواند با کسب چند نتیجه خوب در نیم‌فصل دوم خودش را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک کند. یونایتدها در این فصل شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر نداشتند اما اکنون و پس از کسب چند پیروزی پیاپی موفق شده‌اند خود را به رده سوم جدول برسانند. آنها البته 10 امتیاز از چلسی صدرنشین کمتر جمع آوری کرده‌اند و هفت امتیاز هم از منچسترسیتی رده دومی کمتر دارند.

پل اسکولز که سال‌ها در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفت بر این باور است که یونایتدها می‌توانند مانند لیورپول در فصل گذشته در نیم فصل دوم نتیجه‌های خوبی بگیرند و خودشان را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ جزیره معرفی کنند. اسکولز در این‌باره گفت: اگر یونایتد در دو دیدار بعدی مقابل تاتنهام و استوک سیتی به برتری برسد، شاید بتواند درست همانند لیورپول در فصل گذشته عمل کند. آنها می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند و فشار زیادی به دو تیم بالایی‌شان در جدول وارد کنند. وقتی تیمی در لیگ قهرمانان اروپا بازی نمی‌کند، زمان بیشتری برای استراحت دارد که این موضوع به سود باشگاه و بازیکنان است.

اسکولز در مورد درخشش وین رونی مقابل نیوکاسل یونایتد که برتری سه بر یک شیاطین سرخ انجامید هم اظهار داشت: وین بازیکنی است که در سطح بالایی بازی می‌کند. هنوز هم فکر می‌کنم او یک سانتر فوروارد است که توانایی بازی کردن در خط هافبک را داراست. نمایش او در خط میانی خیره کننده است. این یک هنر است که بازیکنی از خط میانی به خط حمله برسد و خودش را در شرایط گلزنی قرار دهد. او تمام کننده خوبی هم هست. در دیدار با نیوکاسل او یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد.
مرجع : ایسنا