کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی‌نژاد هیچ راهی برای بازگشت ندارد

رئوفيان:احمدی‌نژاد و جانفشانی برای‌رهبری؟

7 دی 1393 ساعت 9:11

گروه سياسي: دبیرکل جبهه ایستادگی معتقد است که احمدی نژاد هیچ راهی برای بازگشت به مراکز استراتژیک کشور ندارد.


ابوالقاسم رئوفیان در واکنش به سخنان اخیر احمدی نژاد به فرهیختگان گفت: احمدی نژاد باید از خود رفع اتهام کند، آیا او خودخواسته خانه نشینی کرد یا به درخواست مشایی و با اطمینان به اینکه رهبری چنین رفتاری را نمی پسندیدند، این اقدام را کرد. وی افزود: آقای احمدی نژاد حتی در اطاعت از فرمان رهبری در مورد معاون اولی مشایی نیز تعلل به خرج داد. خب، چرا آقای احمدی نژاد دیر به توصیه رهبری برای نصب فرد شایسته تر اقدام کردند، این تعلل ها و تمردها معلول چه علتی بود؟

رئوفیان با بیان اینکه سخنان و اقدامات احمدی نژاد هیچ توجیه عقلانی ندارد گفت: آیا قانون شکنی ها و دور زدن قوانین و عبور از خطوط قرمز برای نجات انقلاب از ارتجاع بود؟ حمایت های مکرر و همه جانبه از سخنان مشایی در ارتباط با موضوعاتی چون همزیستی با اسرائیل و مکتب ایرانی، نشان از چیست؟ کار به جایی رسد که احمدی نژاد گفت، مشایی مومن به اصول است و حرف های او حرف دولت است. به هر حال، اینها مسائلی است که نشان می دهد احمدی نژاد هیچ وقت اراده ای برای نجات نظام از ارتجاع نداشته است.

دبیرکل جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد امروز طرفدار زیادی ندارد، او حتی از سوی جمعیت ایثارگران که او را به ریاست جمهوری رساند طرد شده است و از این گروه اخراج شده است.
وی تصریح کرد: بعید می دانم که اصولگرایان انقدر ساده اندیش باشند که نسبت به اظهارات اخیر احمدی نژاد آغوش باز کنند. رئوفیان اضافه کرد: متاسفانه احمدی نژاد با آیت الله هاشمی درگیر شد و تا توانست ایشان را تخریب کرد، الان هم ادعا می کند که می خواهد توطئه علیه رهبری را خنثی کند! آخر کسی که در رفتارش تبعیتی از رهبری دیده نمی شد، امروز چطور می تواند مدعی جانفشانی در این راه باشد؟


کد مطلب: 64515

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/64515/رئوفيان-احمدی-نژاد-جانفشانی-برای-رهبری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir