به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۶۴۵۷۴
جعفری دولت‌آبادی:

عامل اسیدپاشی‌تهران دستگیر نشده‌است

گروه جامعه: دادستان تهران گفت: جرایم و موارد مربوط به حوادث اسیدپاشی در دادسرای جنایی مورد بررسی قرار می گیرد.
عامل اسیدپاشی‌تهران دستگیر نشده‌است
به گزارش میزان، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست بررسی روند خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره حادثه اخیر اسیدپاشی در تهران اظهار کرد: هنوز متهم آخرین مورد حادثه اسیدپاشی در تهران دستگیر نشده است، اما سایر مواردی که مربوط به این موضوع اسیدپاشی در تهران رخ داده است متهمانشان شناسایی و دستگیر شده اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید آیا وقوع حوادث اسیدپاشی موجب رعب و وحشت عمومی در جامعه نمی شود خاطر نشان کرد: تعداد حوادث اسیدپاشی که رخ می دهد نگران کننده نیست و مردم مطمئن باشند که اقدامات لازم در این باره به خوبی صورت می گیرد. دادستان تهران با اشاره به اینکه انجام اسیدپاشی یک جرم محسوب می شود، تصریح کرد: ما در دادسرای جنایی به حوادث مربوط به اسیدپاشی رسیدگی می کنیم و صراحتاً اعلام می کنم برخورد با این جرم و مجرمین قطعی است.

جعفری دولت آبادی تاکید کرد: با کسانیکه در حادثه اسیدپاشی متهم باشند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. وی درباره آخرین وضعیت خبرنگار بازداشت شده به نام "مهدیه گلرو" اظهار کرد: جرم وی امنیتی است و بنده در این باره اظهار نظر نمی کنم.