به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۶۴۵۹۶

محکوم قضايي سخنران "کاروان راویان فتنه"!

گروه سياسي: فرد هتاک به فائزه هاشمی که در دادگاه محکوم شده بود، سخنران و راوی "طرح روایت و بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ با عنوان کاروان «روایت فتنه»" شد.
محکوم قضايي سخنران "کاروان راویان فتنه"!
به گزارش آنا، سایت رجانیوز (نزديك به گروه پايداري) اعلام کرد: "کاروان فتنه به مرور و روایت اتفاقات فتنه سال 88 پرداخته، و به گفته مجریان آن اقدامی مشابه کاروان راهیان‌نور است که جوانان، نوجوانان و همه اقشار را از نزدیک با اتفاقات فتنه سال 88 آشنا کرده و به بازسازی و تبیین مکان‌های وقوع حادثه در سال 88 می‌پردازد." در لیست اعلامی راویان این کاروان نام سعید تاجیک نیز دیده می‌شود که روز 5 دی در چهارراه کالج، پاتوق کتاب از "فتنه‌ سال هشتاد و هشت" روایتگری کرده است.

فائزه هاشمی در 3 اسفند 1389 وقتی برای تشییع جنازهٔ یکی از بستگانش به حرم عبدالعظیم در شهر ری رفته بود، مورد حمله و هتاکی سعید تاجیک قرار گرفت. انتشار فیلمی از این ماجرا جنجال زیادی برانگیخت. آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به این اقدام اعلام مخالفت کرد. علی مطهری با نوشتن نامه‌ای به رییس قوه قضاییه نسبت به این فحاشی اعتراض کرد، ضمن اینکه آیت‌الله آملی لاریجانی نیز به طور ضمنی از این اقدام، انتقاد کرد.

بنا بر رای دادگاه، سعید تاجیک بابت توهین به آیت‌الله هاشمی به تحمل 4 ماه حبس تعزیری و از بابت مزاحمت بانوان (برای فائزه هاشمی) به تحمل 4 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. سال گذشته و در روز انتخابات ریاست جمهوری نیز، سعید تاجیک و علیرضا پناهیان با حضور در شهرری، «سعید جلیلی» را در پای صندوق رای، همراهی کردند!

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۲۷
كبوتر با كبوتر باز با باز، كنند پرواز البته! (273054)
لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۹:۳۶
آقایون .....بجای مدیریت جهان کشور خودتونو بچسبین که به فنا رفته شهر ما یه شهر کوچیکه که تو 5 سال 4 بار سرقت مسلحانه از بانکهاش انجام شده آخریشم بهار منتشر کرده سارقان 5 نفر و کشتن و 6 تا زخمی .خدا آخرشو بخیر کنه (273119)
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۳۹
وامصیبتا (273056)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۳۹
همه راه ها به رم ختم می شود!
آقای جلیلی خسته نباشی (273057)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۴۳
مهندس موسوی :برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و بابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را درکشور ایجاد کرده اند آماده ام حقایق مربوط به سرچشمه های فساد عظیم را بیان کنم (273058)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۵۷
سعید تاجیک ها بدانند مردم بالا تر از انند که بیایند به حرف افرادی مثل تو گوش بدهند.شما و یارانتان بیشتر از 4 میلیون نیستید . هیچوقت ادعای مردانگی نکنید چرا که هیچ مردی به یک زن چنین جسارتهایی نمیکنند .سلاح افرادی چون فئزه هاشمی منطق و قلمشان است اما شما کوچولوها از داشتن منطق محرومید در عوض سلاحی بنام توهین،افترا،ریاکاری، و خشونت دارید .شما و اربابان شما در پایان جز شکست نصیبشان نشده و نخواهد شد. درود بر ال هاشمی (273062)
اذر بایجان بالاسی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۶:۵۹
اون اقا بین جلیلی و پناهیان با موهای کم اهل هشترود است و از نزدیکان نماینده هشترود (273064)
اهل کاشانم
United States
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۷:۲۶
چه قده به هم می یان... (273073)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۷:۳۴
واقعا من درعجبم اينها هركاري كه دلشون ميخاد تو اين مملكت ميكنند و يكي بشون نميگه بالا چشمت ابرو ! واقعا واسه اينده بچه هام نگرانم كه ميخاند اين چيزايي كه ماتحمل كرديم بدترش رو تجربه كنند ،خدايا توبزرگي و بی همتا . . . تا (273078)
حامد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۸:۱۳
نگران نباشید. دو روز دیگه که این طرح مشعشع حمایت از آمران و ... که تصویب و تایید شد، ایشون به لقب جانبازی در فتنه ی 88 مزین شده و تا چند سال دیگه، مدیری، وزیری، وکیلی ، چیزی میشن! (273097)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۴
راست گفتی کارش خیلی دور از ادب بود. حالا یه چیزی کار فائزه هاشمی در قبال این مردم و نظام در فتنه 88 چقدر در قانون گنجونده شده آیا کار ایشون احترام به ملت بود ؟... (273101)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۲:۰۰
این اصلاح طلبان خودشان رو به خواب زده اند بیدار شدنی نیستند. خودشان را نعوذ بالله خدا میدانند. و سرانشون رو پیغمبر. (273159)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۶
ما معتقدیم قیامتی هست والله بالله (273103)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۹:۰۳
هر وقت حضرات تقلب تقلب سر دادن بعدا هم هیچ دلیلی ارائه نکردند پس اگه فتنه نبود چه بود جوک 88 خوب نام گذاری کنن هر کسی هم می خواد منفی بده اول یک دلیل برا تقلب بنویسه من خودم هم حاضرم منفی بدم فقط یکی من رو توجیه کنه تقلب چی بود رای من رو پس بده چی بود (273111)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۹:۰۶
نه درباره 9 دی چیزی بنویسی که به اصلاح طلبان بربخورد
بهار جان بنویس پیاده رویی خانوادگی تا دوستان به اصطلاح اصلاح طلبتان بدشان نیاید (273114)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۰:۰۷
همراهی با چنین اشخاصی نوعی حمایت و همدلی با اون هاست. به خصوص که این فرد هیچ وقت ابراز پشیمونی هم نکرد. (273131)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۰:۳۵
مطمئن باشید پناهیان از هرکسی حمایت کند 10%ی خواهد بود برای فرار باید از گروه پایداری اعلام برائت کنند.پشناد میشود به خواستگاه ملت برگردند. (273138)
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۱:۰۱
هر مسلمانی وظیفه دارد واقعیتها را بگوید این بنده خدا هم وظیفه اش را انجام داده فایزه متاسفانه ابروی پدرش را هم خراب کرده (273146)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۲:۲۵
آیا واقعا اصلاح خو.اهد شد امیدی است ؟ (273165)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۳:۴۸
من ندانم با که گویم شرح درد....قصه رنگ پریشان خون سرد (273186)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۳:۵۰
تا كار بدست عاقلان نيفتد باور كنيد هر روز بدتر از ديروز خواهد بود. امور بايد دست نخبگان باشه نه هر ننه قمري كه بخواهد به ساز اين پايداريها هر ادايي در بياره و براشون خوش رقصي كنه. خوب دىگه مردم مي دونن كه اون موضوع به مذاق خيليها خوش امده. . . مو (273187)