به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۶۴۶۴۹

گوشي​هاي گلکسی‌ جدید با چرم مار /تصاویر

گروه فناوری: بخش فرانسوی سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های جدید Galaxy Alpha با طراحی خاص به‌صورت چرم‌پوش به زودی و در تعدادی بسیار محدود وارد بازار می‌شود.
گوشي​هاي گلکسی‌ جدید با چرم مار /تصاویر
چندی پیش شنیده‌ها، از گوشی‌های جدید سامسونگ با نام Galaxy Alpha خبر می‌داد که ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد داشته و در تعدادی محدود تولید خواهد شد. طراحی گوشی‌های جدید Alpha را کمپانی سامسونگ تنها برعهده نداشته بلکه تولیدکننده کفش Free lance و طراح خوش‌ذوق فرانسوی ژان باپتیست در طراحی پشت تمام چرم و جذاب Galaxy Alpha با کمپانی سامسونگ همکاری کرده‌اند.

به نقل از Samsung France قیمت گوشی‌های Galaxy Alpha هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد این مدل جدید سامسونگ تنها در 100 دستگاه و در کشور آمریکا به فروش برسد. علاوه بر پشت تمام چرم Alpha این گوشی با نمونه‌های قبلی خود تفاوتی نداشته و به فناوری جدیدتری مجهز نیست. سایت Samsung France ظاهر شیک و مجلل Alpha را تنها برتری این گوشی‌ها در مقایسه با مدل‌های پیشین آن می‌داند.

از این حرکت سامسونگ می‌شود نتیجه‌گرفت که این یک کمپین تبلیغاتی هدف‌گیری‌شده تا ‌مدل‌های فلزی خود را به عنوان گوشی‌های خاص و لوکس در ذهن‌ها ثبت کند و نظر‌های بیشتری نسبت به گلکسی آلفا جلب شود. هرچند شاید گوشی‌هایی با ظاهر بهتر وجود داشته‌باشند اما خرید گلکسی آلفا چرمی با قیمت زیر هزار دلار بسیار منطقی‌تر از این است که به یک گوشی شناخته‌نشده با نرم‌افزار ضعیف و قدیمی که روی قاب بیرونی‌اش برند یک خودروسازی ثبت‌شده، چندین هزار دلار هزینه کرد!






مرجع : بازارخبر