کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهت شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا

تیم ملی بدون کریمی راهی استرالیا شد

9 دی 1393 ساعت 0:23

گروه ورزشي: كاروان تیم ملی فوتبال ایران جهت شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا به استرالیا رفت.


کاروان تیم ملی فوتبال ایران با 22 بازیکن ساعت 21:30 دوشنبه شب از طریق فرودگاه امام خمینی به سمت دوبی پرواز کرد تا پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر به مقصد استرالیا پرواز کند. در کاروان تیم ملی علی کریمی حضور ندارد. او در صفحه اینستاگرامش خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرده است. اعضای تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به استرالیا مبلغ 3 هزار دلار را به عنوان هزینه سفر یا همان پول توجیبی دریافت کردند. همچنین بازیکنانی که در جام جهانی برزیل حضور داشتند، 6 هزار دلار به عنوان پاداش این مسابقات را در قالب چک‌هایی دریافت کردند تا در آستانه سفر به استرالیا شارژ مالی شوند و با روحیه‌ای خوب به جام ملت‌ها بروند.

از نکات جالب سفر ملی‌پوشان پیاده نشدن کی‌روش از اتوبوس هنگام رسیدن به فرودگاه بود. در حالی که تمام بازیکنان از اتوبوس پیاده شدند کی‌روش چند دقیقه‌ای در اتوبوس تنها ماند و فکر می‌کرد. دقایقی بعد جواد نکونام وارد اتوبوس شد و با کی‌روش به گفت وگو نشست که به نظر می‌رسید موضوع صحبت درباره خداحافظی غیرمنتظره علی کریمی باشد.

مهمترین اتفاقات روز آخر، دلخوری مشهود کی روش از یک موضوع نامعلوم، عدم حضور مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی و البته کناره گیری ناگهانی علی کریمی بود که سهم پرسپولیسی ها در تیم ملی را به صفر رساند. تیم ایران در یک گروه دشوار بازی های خود را مقابل بحرین، امارات و قطر آغاز می کند و هزار قافله دل به تماشای بچه های ملی پوش و سفید پوش ایران اند. این تیم با همه کج سلیقگی ها نمایش راضی کننده در جام جهانی را پشتوانه خود دارد و امیدواریم دوباره شرایط بر همان منوال باشد، اگرچه شرایط نیمه ابری و خطرناک است.


کد مطلب: 64737

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/64737/تیم-ملی-بدون-کریمی-راهی-استرالیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir