به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۶۵۰۷۶
دستیار جوان رييس جمهور تشريح كرد؛

استخدام‌های‌تقلبی در دولت‌های‌احمدي‌نژاد!

گروه جامعه: دستیار جوان رييس جمهور با اشاره به اشتغال غیرقانونی 400 هزار نفر در دولت سابق گفت: در دوره فعالیت دولت سابق، افرادی با مدرک تقلبی سر کار آمدند و توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند که اکنون دولت یازدهم نمی‌تواند قرارداد‌های آنها را لغو کند.
استخدام‌های‌تقلبی در دولت‌های‌احمدي‌نژاد!
سعید الله بداشتی در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» در رابطه با اشتباهات اقتصادی دولت‌های نهم و دهم گفت: هر عقل سلیمی به این نتیجه می‌رسد که یکی از خیانت‌های دولت‌های نهم و دهم در کنار سایر خیانت‌هایش این بود که در سال‌های پایانی عمر خود ۴۰۰ هزار اشتغال غیرقانونی در دولت ایجاد کرد.
در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از اشخاص دیپلم غیرقانونی داشتند اما با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا در اداره راه می‌رفتند و حقوق می‌گرفتند. یعنی نه مأموریت مشخصی داشتند و نه کار مشخصی، بلکه فقط بار مالی برای دولت داشته و دارند.

عضو شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود: در دولت گذشته خیلی از افراد با مدرک تقلبی سر کار آمدند و حتی بسیاری از افراد با لینک و رابطه توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند. وی افزود: بیش از 30 سال است که قرار شده ما سازمانی برای استخدام داشته باشیم. قرار ما این بود که دولت کوچک بشود اما در دولت‌های نهم و دهم همه موارد برعکس شدند. الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم با مشکل استخدامی مواجه است، آن هم به علت سیاست‌های غلط دوران احمدی‌نژاد. یعنی قرارداد‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود آنها را لغو کرد. وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که برای جوانان اشتغال‌زایی شود و دیگر شاهد رابطه‌ها و پارتی‌بازی برای شغل نباشیم.

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۶
همین افراد هستند که کامنت بنفع اون میگذارند (274497)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۸
کوتاه میکنم سخن را:
اگر درانتخابات مجلس بعدی مردم بازهم به اصولگرایان - علی الخصوص طیف احمدی نژاد و پایداری - رای بدهند بالشخصه دیگر ازپیشرفت این کشور قطع امید خواهم کرد
اما این مساله انگیزه ی من را دوچندان کرده و به شما دوستان همسنگرم دراین سایت هم پیشنهاد میکنم که این کاررادرشهرستانها و تهران ادامه دهید: افرادی هستند که همه میشناسیم، آنها را دریک لیست کلی کنارهم بیاورید ورویش برچسب (( نه)) بزنید!!!
بهارحتما چاپ کن! (274498)
مرشدl
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۸
به نقل ازدکترزیباکلام.حمله متفقین هم به دولت نهم ودهم ارتباط دارد!!!!! اخه مرد مومن .این دولت کنونی نمیتواند بر خلاف وعده هایش اشتغال ایجادکند چه ربطی به احمدی نزادداره!!!به قول معروف........چه ربطی به شقیقه داره؟ (274499)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۰
چرا احمدی نژاد محاکمه نمی شه؟ یعنی اینهمه خلاف واسه محاکمه یک نفر کافی نیست؟ دیگه چی کار باید می کرد؟ دست کم اگر حقوقشون رو 800 در نظر بگیریم میشه ماهی 320000000000. خب این کمترین خسارتیه که داره ماهیانه به مردم میزنه. هر ماه احتمالا به مدت سی سال. انصافا من برم 10000 از بانک بدزدم با من چی کار می کنن؟
البته بهانه آقایون هم خنده داره مثل بورسیه ها، خب اخراج کنین، اینجا قانون مدار میشن، بگین اگه اخراج کنیم صدای کسانی در میاد که به ضرر ماست. (274500)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۵:۴۸
بهترین و کاملترین حرف رو شما گفتین،،موافقم من زخم خورده همین استخدامهای کیلویی هستم،شاهد استخدام افراد بی لیاقت بودم و خودم به خاطر همین باند بازی ها سالهاست بیکار موندم..باید احمدی نژاد محاکمه بشه به خاطر فقر و بیکاری و فسادی که در دوره ایشون بسیار رواج پیدا کرد. (274548)
عجايب ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۵۷
برادر عزيزم متاسفانه از احمدي نژاد ترس دارند يه ترس عجيب و شك برانگيز و الا يك نفربااينهمه خلاف و خرابي چرا نبايد محاكمه بشه اگر بشه چي ميشه .؟ . . . خدايا توبزرگي وبس! (274561)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۵۹
دولت روحانی باید یا رومی روم باشد یا زنگی زنگ.هیچ عذر بهانه ای از این دولت پذیرفته نیست. (274562)
بیسواد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۲
می توان بر اساس کار به آنها مزد داد در نظر بگیرید یک کارمند بانک نا آشنا به رایانه برای انجام کار یک مشتری ده دقیقه وقت نیاز دارد در صورتی که یک کارمند ماهر ومسلط آن کار را در یک دقیقه انجام می دهد نتیجه دریافت حقوقی برابر در پایان ماه اما اگر بر مبنای مزد باشد نفر اول باید ده درصد بگیرد نفر دوم وظیفه اش را انجام داده وحقوقش حلال (274502)
غلطگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۴۶
نه تنها خود احمدی نژاد بلکه تمام کسانی که یک بخشدار رو به رییس جمهوری رسوندن و در 8 سال کذایی دارایی ملت رو به تاراج بردن باید محاکمه بشن
البته اگه عدالتی باشه و اینها فرای قانون نباشن
که نیست و هستند متاسفانه (274507)
فراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۲:۵۸
خود شما مدرک داری؟ (274512)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۳:۲۱
ما نیاز به کارشناس ارشد فنی در اداره محل کارمان داشتیم مستخدم پیمانی را تبدیل به رسمی کردند و حالا جای کارشناس فنی را مستخدم اداره گرفته است و جای او در بکس استخدامی پر شده است. (274516)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۳:۳۶
كوچك نمودن دولت در نزد تماميت خواهان = استخدام غيرقانوني صدها هزار نفر هم باندي (274520)
کارشناس وزارت بهداشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۶
شانزده سال است با مدرک کارشناسی در وزارت بهداشت قراردادی هستیم و هیچ تغییری در وضعیت استخدامیمان پیش نیامد چون جزو دارودسته مهرورزان نبودیم کسانی را که می خواستند در دانشگاه های علوم پزشکی پیمانی می کردند و فورا به وزارتخانه مامور می کردند الان هم همه اشان رسمی شدند . (274528)
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۱۵
وزارت بهداشت ملوك الطوايفي است در اين وزارتخانه رسمي بودن همچون يك برند است و صاحبان اين برند خود را مخلوقاتي مي دانند كه در ذاتشان يك گوهر با ارزش وجود دارد در اين وزارتخانه يك مشت افرادي كه جاهاي ديگر سمت دارند و جاهاي ديگر رقم هاي درست و حسابي مي گيرند در ستاد وزارتخانه هم مشغولند يك ليسانس قراردادي با هفتاد ساعت اضافه كار يك ميليون و پانصد دريافت مي كنه و فلان آقا كه جاي ديگر هم سمت داره با كارش در وزارتخونه سرجمع يك ده ميليوني مي گيره خدا بده بركت !!! (274555)
غلطگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۵۰
تو او هشت سال کذایی دوتا زنده باد بهار میگفتی دوبار عکس احمدی نژاد و مشایی دستت میگرفتی استخدام شده بودی
چه بسا وزیر بهداشتم میشدی (274558)
ميعاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۰
مگه دو شغله بودن غيرقانوني نيست چطور فردي در دو جا سمت دارد . دولت محترم در اين مورد غفلت نكند مگر قحطالرجال است؟!!!! (274606)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۴:۳۳
یکی نیست به این اقا بگه چه فرقی بین یه شخصی که دیپلم داره با یه نفر که لیسانس پیام نور وازاد هس تازه دپلمه با سواد تره شما 64 هزار دانشجو دانشگاه فرهنگیان رو بی کار نکنین اشتغال زایی پیش کش (274535)
يك همكار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۰۷
هيچ فرقي نيست ! فقط يك ليسانس دانشگاه آزاد اون زمانهايي كه شما در اداره در حال گل گفتن و گل شنيدن بوديد و مي خورديد و مي خوابيديد و كيف مي كرديد اون همكار دانشجوي شما به مدت چهار پنج سال و حداقل هفته اي پنج روز مسافتي چه بسا طولاني را مي رفته در كلاس ها حاضر مي شده كلي استرس و غرغر استاد را مي شنيده دوباره مي اومده كلي مرخصي هاش مي رفته كلي هم پول ترم ها را مي داده و همزمان شما عزيزان زير كولر يا كنار شوفاژ در حال گذران روزها بوديد ! واقعا هيچ فرقي نيست هيچ! (274554)
توجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۴:۳۶
این یک شیوه عضو گیری گروههای قدرت در کشورهایی است که گردش قدرت در آنها مبتنی بر عملکرد و شایستگی نیست بلکه از طریق حفظ مجاری و پایگاههای قدرت امکانپذیر است
از خداوند بزرگ می خواهیم که ولع قدرت در این گروهها را به ولع خدمت مبدل نماید. (274536)
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۴:۴۷
من نمیدونم ینی چی که نمیتونن اخراجشون کنن. اگه مدرک قلابی گرفتن بیرونشون کنن. قوانینکار اجازه نمیده. یا میترسن اعتراض کنن! (274537)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۷:۴۲
در تکمیل حرفم.
من خودم خیلی روحانیو قبول دارم ولی این دولت اگه فکری به حال این استخدامیا نکنه شریک جرم دولت قبل. (274573)
خلخال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۵
منبع موثق وزنده درشهرستان خلخال درفرمانداری شخصی به نام ا. و بامدرک جعلی دیپلم استخدام شدومتاسفانه رییس وقت اموزش وپرئرش هم استعلام مدرک اون شخص راامحاکردواون اقا الان راست راست میگرده وبه ریش همه می خنده (274601)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۴:۴۹
مگه میشه کسی تقلب کرده باشه و جریمه نشه!!!!آره خیلیا تقلبی شاغل شدن ولی دولت آقای روحانی هم ب خاطر خیلی مسائل از این تخلف آشکار چشم پوشی کرده!!!! (274538)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۱۶:۵۳
از این 400 هزار 170000 نفرش را در وزارت نان و آب دار شرکت نفت استخدام کردند که دست چپ و راستشون را در صنعت اول کشور را نمیدانند،اما تا بخواهی دنبال استفاده از رفاهیات وزارت هستند ،حقوق هم که تا دلت بخواهد دست و دلبازی شده .در زمان این تحریم بزرگ این عده چند کار مهم انجام میدهند،تلفن،کجا بریم تفریح آخر هفته و بعدش کامپیوتر برای چرخ زدن در سایت ها .در سایه این نعمت صنعت نفت حالا حالا ها باید عین...دوندگی کند. (274560)
بانک ملی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۳
دربانک ملی کسی است که 2 ساله ازقراردادکارمعین به رسمی تبدیل شد (274607)
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۰:۵۵
وقتی در قرارداد استخدام شرایط انفصال از خدمت نیست، یا اخراج فرد مستخدم منوط به حصول شرط و شرایط خاصی باشد ، دولت نمیتواند فرد مستخدم را اخراج کند. در واقع اخراج بر خلاف قانون استخدامی خواهد بود. (274608)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۳:۲۹
این که نشد دلیل، مثل اینه که یه نفر با تقلب نمره بگیره بعدش بفهمن، بگن نه دیگه چون نمره وارد شده نمیشه برش گردوند. اینا همش بهانه س (274647)
پاکان روزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۱:۱۲
برای آنکه ثابت کنه پاکترین دولت تاریخ کشور این کاررا کرده . (274613)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۱:۲۲
کاش می شد من می تونستم آنچه که بچشم خودم در ادارهای که دنبال کار می گشتم می نوشتم. فقط یه نمونه .سال 89 به من گفتند اصلا و ابدا نیرویی نمی گیریم. بعد گفتند فقط نیروهای نخبه بعدش از همین کانال خیلی از نورچشمی ها رفتند بعنوان قراردادی و شرکتی جذب شدند . سال 91 گفتند همه بیاند برای استخدام آزمون بدند من هم همراه همان نخبه ها آزمون دادم دیدم در میان قبول شدها اثری از آن 17 نفری که کاملا" آنها بخاطر رفت آمدهای زیادم به آن ارگان شناختم و بعنوان نخبه با هاشون قرارداد بستند خبری نبود!!! سیستم اداری ! (274618)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۱:۲۹
ادم متاسف میشه که چرا مملکت به این بزرگی را دست چنین ادمی دادند که از هر گوشه هشت ساله اش خبری بیرون میزند
از اختلاسها بگو جیگرمان خون شد
جوانان وطن بیکار
مجرد
تحصیل کرده اما خانه نشین
رودست پدر مادر مونده انوقت اقا میاد دولت پاک میسازه و ان الله بکل شی علیم (274622)
خس وخاشاک منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۱:۴۷
حالا مگه چی شده؟ (274629)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۲:۳۴
در دولت نه وده دهها هزار نفر را بصورت كاملا باندي در شركتهاي فرعي بزرگ تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب بدون مجوزمجلس و بعنوان كارگر آبدارچي ، كارگر نظافتچي ، نگهبان ٢٤ساعته منازل سازماني پرسنل نفت استخدام كرده اند و مواجب و حقوق ايشان را هم از درامد حاصل از حذف خدماتي اوليه كه يكصد سال بوده شركت نفت به كاركنان رسمي اش ارائه مي داده است فراهم نمودند و در ماههاي آخر دولت دهم هم يك شبه اكثر آنها را به مشاغل فني و شبه رسمي ارتقاء دادند!! (274635)