به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۶۵۳۴۴

روبن: نویر سزاوار دریافت توپ طلاست

گروه ورزشی: مهاجم هلندی باواریایی‌ها دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ می‌داند.
روبن: نویر سزاوار دریافت توپ طلاست
آرین روبن در حمایت از هم‌تیمی خود که به همراه لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا و کریستیانو رونالدو پرتغالی از رئال مادرید کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 است، به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: نمی‌دانم که شانس نویر برای کسب توپ طلا چقدر است ولی می‌توانم این را بگویم که مانوئل سزاوار دریافت این عنوان است.

ستاره هلندی باواریایی‌ها که از ارکان اصلی موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده است، عنوان کرد: نویر سال فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت. زبان اشاره و قدرت او بی‌نظیر است. اگر به عنوان یک مهاجم روبه‌روی او قرار بگیرید، به اندازه‌ای به خود اطمینان دارد که شما را هم تحت‌تأثیر خودش قرار می‌دهد. برای مانوئل آرزوی موفقیت می‌کنم.
روبن همچنین با تمجید از هافبک سرخپوشان مونیخ که به تازگی از بند مصدومیت چند ماهه رهایی یافته است، اظهار داشت: شواین‌اشتایگر یکی از کاپیتان‌های بایرن مونیخ است که خود گویای همه چیز است. باستین دوره سختی را پشت‌سر گذاشت. امیدوارم شواینی با شروع نیم‌فصل دوم مجدداً به روزهای اوجش بازگردد، چون به او نیاز داریم.
مرجع : تسنیم