به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۶۵۴۱۶
آرمان ما سانتریفیوژ نیست، نابودی کاخ سفید و محو صهیونیسم است

واكنش‌كنايه‌آميز نقدی به‌اظهارات‌ديروز روحاني

گروه سياسي: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن پنج آذر برگزار شد اظهار کرد: عهد و پیمانی که با خدا بسته شده است با گذر عمر و تغییر وضعیت شغلی تغییر نمی‌کند.
واكنش‌كنايه‌آميز نقدی به‌اظهارات‌ديروز روحاني
نقدی با بیان اینکه این پیمان از ازل تا ابد ادامه داشته و پیامبران الهی و اهل بیت نمونه عینی آن هستند بیان کرد: پیامبر و امیرالمومنین تا آخرین روزهای عمر خود در حال آماده سازی سپاه جهت نبرد با دشمنان بودند و امام راحل نیز در اواخر عمر خود، شور انقلابی بیشتری نسبت به قبل داشت. وی توشه و تجربه پیشکسوتان را سبب افزایش انگیزه های الهی و خصلت های جهادی دانسته و تاکید کرد: پیشکسوتان همنشین شهدای بزرگوار بوده اند و معجزات الهی را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیده اند ولی جوانان امروز ندیده اند؛ پس پیشکسوتان باید بیشتر و جلوتر از دیگران حرکت کنند چراکه حجت بر آنها تمام شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: انسانی که برای رضای خدا تلاش کرده، هر قدر مسن شود انقلابی تر می شود و انقلابی های قلابی که برای خدا کار نکرده اند و امروز با از دست دادن شور جوانی و به نام عقلانیت و خردگرایی حرف از تعطیلی مبارزه می زنند، بی خرد هستند چراکه جوانی خود را از بین برده اند. وی درباره انقلابی های قلابی تصریح کرد: اینها انتظار دارند زمام امور به دستشان داده شود در حالیکه در روز عاشورا به اسکی روی آب پرداخته و یا در 28 صفر به شکار تفریحی می روند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، پیشکسوتان را بهترین افراد برای حفظ ارزش ها دانسته و بیان کرد: امام راحل تاکید داشتند که تا کفر و شرک هست و بانگ اسلام در جهان طنین انداز نشده، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. وی با بیان این‌که آرمان ما نه سانتریفیوژ بلکه نابودی کاخ سفید و محو صهیونیسم است، تصریح کرد: هر کسی به این آرمان ها اعتقاد ندارد و به نام خردگرایی روی این آرمان ها خط کشیده و از تعطیلی مبارزه حرف می زند باید صادقانه بگوید که انقلابی نیست؛ چراکه ما برای این آرمان ها تا سفید شدن موهای خود و حتی بعد از واگذاری مسئولیت به جوانان تلاش می کنیم.

نقدی عزت، عظمت و پیشرفت امروز را پاداش خداوند به ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانسته و افزود: قبل از انقلاب شش میلیون بشکه نفت از کشور خارج می شد و در تمام اطراف تهران حلبی آباد وجود داشت ولی امروز با کمتر از یک میلیون بشکه نفت، سه برابر جمعیت آن روز به صورت پیشرفته زندگی می کنند. وی مشکلات امروز را بسیار کمتر از مشکلات دوران دفاع مقدس و انقلاب دانسته و ابراز داشت: امروز هیچ حجتی برای تعطیلی مبارزه نداریم چراکه عظمت ایران در منطقه و شکست های پی در پی صهیونیسم و آمریکا نشان دهنده ی درستی مبارزه تا امروز است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به سخن امام خمینی که فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، اشاره نموده و تصریح کرد: تا امروز تمام وعده های امام بزرگوار محقق شده و بر توطئه های دشمنان غلبه کرده ایم و از آن نیروی جدیدی برای کشور بوجود آمده است و ان‌شاء الله همراه با امام خود در بیت المقدس نماز می گذاریم. وی فرماندهی داعش را از داخل سفارت آمریکا در بغداد دانسته و اظهار داشت: آمریکا در عراق مستقیما از داعش حمایت می کند و هواپیماهای آمریکایی، تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز را برای داعش در عراق رها می کنند که برخی از آنها به دست خودی ها رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود به دو رسالت اصلی بسیج پیشکسوتان اشاره نموده و تصریح کرد: حفظ ذخایر و تجربیات بسیج پیشکسوتان در هیئت های قرآنی و حلقات صاحین این قشر انجام شده و همچنین این ذخایر از طریق مسئولیت پذیری پیشکسوتان در حلقات صالحین جوانان به نسل امروز منتقل می شود.