به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۶۵۴۵۶

دیدار اعضای کانون تدبیر و توسعه با خاتمی

گروه سياسي: كانون تدبير و توسعه پارسيان پس از طی مراحل قانونی در وزارت كشور و سازمان ثبت شركتها در محل دفتر مركزی در تهران با حضور اولين هيات مديره منتخب و مدیرعاملی مهدی آیتی آغاز به كار كرد.

به گزارش سايت تدبیر24 ، ايده و انديشه تاسيس كانون تدبير از روزهای اول پيروزی روحانی (۲۴ خرداد ۹2 ) توسط جمعی از روسا و اعضا ستادهای روحانی در سراسر كشور آغاز شد و در طول يك سال و نيم گذشته با همت و همراهی اعضا ستادها اين تشكل مردمی و غيردولتی با اراده و نيت ترويج و حمايت توسعه خواهی همه جانبه و پايدار برای استانهای كشور شكل گرفت.

روز گذشته اعضای کانون به همراه نمایندگانی از تدبیر24 در جلسه ای با سید محمدخاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان اساسنامه و اهداف کانون توسط مدیرعامل کانون مهدی آیتی بیان شد که با استقبال ایشان مواجه گردید. آقاي خاتمی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این چنینی در بخشی از یادداشتی که برای کانون نگاشت اینطور بیان داشت: "چراغ امیدی که با تاسیس کانون تدبیر و توسعه روشن شده است و عده از عزیزان به توسعه و پیشرفت مناطق ایران فکر می کنند و می کوشند که نیروهای شایسته ایران زمین را بکار گیرند، امیدوارم روز بروز درخشان تر گردد و اعضا کانون با امید و نشاط به جانب پیشرفت روز افزون درخود که انشا الله در جهت پیشرفت کشور و انقلاب خواهد بود گام بردارند."