به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۶۵۵۵۰

نامه خودروساز برتر آلمانی به همتایان ایرانی!

گروه اقتصادي: پیامکی در فضای مجازی با عنوان «خواهش های خودروساز برتر آلمانی از همتایان ایرانی» انتشار یافته که فارغ از جنبه طنز یا نویسنده آن، می تواند بیانگر واقعیت رابطه خودروسازان و مشتریان تولیدات این صنعت در ایران باشد که تاکنون به آن توجهی نشده و گویا انتظارها برای رفع مشکلات باید تا سال های دیگر هم ادامه یابد.
نامه خودروساز برتر آلمانی به همتایان ایرانی!
در متن پیامک منسوب به خودروساز برتر آلمانی خطاب به خودروسازان ایرانی که در شبکه های مجازی مورد توجه قرار گرفته و بازتاب یافته، آمده است:

«با سلام خدمت مدیران خودروساز ایران از جانب یکی از مدیران برترین خودروساز آلمان
ما سالیان سالیان است با سخت ترین کیفیت، تعبیه پیشرفته ترین سیستم های ایمنی، گسترده ترین برنامه های بازاریابی، پرهزینه ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می کنیم.

با تمامی این تدابیر و برنامه ریزی های یکپارچه برای کسب رضایت مشتریان در سراسر جهان، همیشه تحت فشار مصرف کننده برای تولید محصولات با کیفیت تر و کاهش قیمت هستیم و هر روز بیشتر مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه به شانه رقابت کنیم.

بنا بر این، برای پایان سختی هایی که همیشه مجبوریم تحمل کنیم، می خواهیم شما خودروسازان ایرانی ما را به شاگردی قبول کنید و همچنین به این پرسش های ما هر چه زودتر پاسخ دهید:

1 - چگونه شش ماه تا یکسال قبل از تحویل خودرو از مشتری پول می گیرید در حالیکه قرار است خودرو بعدها تولید شود؟
2 - مشتریان چگونه حاضرند پول بدهند و انتظار طولانی با مراجعات مکرر را تحمل کنند؟
3 - با توجه به ثبات چند دهساله این گونه مدیریت در خودروسازان ایرانی، چگونه ادعا می شود در ایران ثبات مدیریت وجود ندارد؟
4 - اگر در اینجا (آلمان) یک پیچ و مهره را در خودرو کم بگذاریم یا شل ببندیم، شر وجود ما را از این عرصه کم می کنند، اما در ایران چگونه رفتار می کنید که هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی هر روز خودرو ها را گران تر می کنید؟
5 - چه مهارتی دارید که مشتری مجبور می شود، پس از تحمل ماه ها انتظار به جای خودروي نقره ای ثبت نام شده، خودرو سفید تحویل بگیرد و سکوت کند؟
و آخرین خواهش: اصلا ما می خواهیم در ایران کار کنیم تا دیگر مجبور نباشیم سختی های تولید در کشور خودمان را تحمل کنیم و از این پس مانند شما شویم.

با احترام خدمت تمام خودروسازان ایرانی

امضا همراه با حیرت و انتظار برای دریافت پاسخ
مرجع : ايرنا