به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۶۵۵۶۰

170میلیون برای یک شب سوییت/تصاویر

گروه اقتصادی: اگر 50 هزار دلار پول داشته باشید، آن را برای خرید خانه هزینه می‌کنید یا ترجیح می‌دهید یک شب اقامت در سوییت مجلل یک هتل رویایی را تجربه کنید؟
در گزارش پیش رو چهار سوییت از گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان با امکاناتی چون پارک‌، جت‌های شخصی و مبلمانی از جنس طلا و عاج فیل را که طرفداران زیادی میان گردشگران دارد را معرفی می‌کنیم.

پنت‌هاوس هتل «رییس‌جمهور ویلسون»




پنت‌هاوس هتل «رییس‌جمهور ویلسون» - ژنو، سوییس
سوییت 18 هزار فوت‌مکعب «رییس‌جمهور ویلسون» 12 اتاق خواب و 12 سرویس حمام و دستشویی دارد و کل طبقه هشتم این هتل را فراگرفته است. حداقل کرایه یک شب اقامت در این هتل که برای آسایش حال «وودرو ویلسون» رییس‌جمهور سوئیس و رفع فشار خون بالای وی از یک اتاق مخصوص برخوردار است، 65 هزار و حداکثر آن 80 هزار دلار است. در و پنجره‌های ضدگلوله، گاوصندوق‌هایی در ابعاد انسانی، آسانسور شخصی و باند فرود هلیکوپتر، از جمله امکانات شگفت‌آور و عجیب این پنت‌هاوس هستند که مکان مورد علاقه سران کشورهای مختلف و شخصیت‌های خاص است.

سوییت «رویال ویلا»‌ آتن




«رویال ویلا» تفرجگاه لاگونیسی آتن، یونان

می‌توانید سوار هواپیمای جت شخصی شوید و یک شب را در کمال آرامش در «رویال ویلا» سپری کنید، البته اگر جیب‌تان به اندازه 47 هزار دلار گشاد باشد! یک سرآشپز، مربی ورزشی و یک پیانیست هم به طور خصوصی در مدت اقامت، در اختیار شما هستند. اگر نمی‌دانید از چه نوع استخری بیشتر لذت می‌برید، اصلا مسأله‌ای نیست؛ شما یک استخر درون ساختمان و یک استخر روباز در اختیار خواهید داشت. اگر چهره‌های سرشناسی چون «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مریل استریپ» از این سوییت راضی بوده‌اند، حتما رضایت شما هم جلب خواهد شد.

سوییت هتل «چهار فصل»



پنت‌هاوس هتل «چهار فصل» - نیویورک، آمریکا

این سوییت 4300 فوت مکعبی در طبقه پنجاه‌ودوم هتل «فور سیزن» واقع است و دیدی 360 درجه از منتهن را در اختیار ساکنانش قرار می‌دهد. سقف این سوییت شبیه سقف کلیساهای جامع است، پنجره‌های سقفی آن از جنس الماس هستند و پنجره‌های کف تا سقف آن، شکوهی تمام‌عیار به فضایش بخشیده است.

کاغذ دیواری اتاق پرو آن با چرم گوساله تزیین شده است. دیوار اتاق‌ها نیز از جنس پلاتینیوم بوده و شیارها و خطوطی طلایی از آن‌ها عبور کرده است. سیستم تلویزیون ماهواره‌ای با قابلیت پخش تمام شبکه‌های موجود جهان در تمام اتاق‌ها موجود است و برای هر اتاق خدمتکاری ویژه و خصوصی تعیین شده است. از دیگر امکانات شخصی این سوییت 45 هزار دلاری، مربی و راننده اتومبیل «رولز رویز» اختصاصی است.

سوییت هتل «راج پالاس»



سوییت قصر «راج پالاس» - جیپور، هند

«راج پالاس» پیش از تبدیل شدن به هتل، واقعا یک قصر بوده است. مبلمان این سوییت شش خوابه، از جنس طلا و عاج فیل است. سالن سینما، کتابخانه و ناهارخوری شخصی از دیگر امکانات هیجان‌انگیز «شاهی محل» هستند. میهمان این هتل که برای هر شب اقامت مبلغ 40 هزار دلار پرداخت می‌کند، آشپزخانه‌ای شخصی همراه با گروهی پیشخدمت را در اختیار دارند.
مرجع : ایسنا