به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷
 
۲۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۶۵۹۴۹
جولان افراطيون در مجلس نهم به اوج رسيد

متن نطق میان دستور علی مطهری كه ناتمام ماند

گروه سياسي: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضایی هم چنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی می‌دانم.
متن  نطق میان دستور علی مطهری كه ناتمام ماند
به گزارش ایسکانیوز، علی مطهری نماینده مردم تهران در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 21 دی با اشاره به اعیاد مذهبی اظهار داشت: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در میان ما شیعیان نسبت به جشن میلاد حضرت مسیح (ع) در میان مسیحیان و جشن میلاد پیامبراسلام (ص) در میان اهل سنت از شور و هیجان کمتری برخوردار است. وی افزود: گویی یک تقسیم کار صورت گرفته است بزرگداشت پیغمبر اسلام (ص) به اهل سنت واگذار شده و بزرگداشت ائمه اطهار به شیعه، این یک نقطه ضعف برای ماست که باید به همت روحانیت و رسانه‌ها اصلاح شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار با اشاره به وحدت اسلامی اظهارداشت: متاسفانه پیشرفت چندانی در ایجاد وحدت اسلامی نداشتیم بلکه پس‌رفت داشتیم و دشمنی‌ها بیشتر شده است و علت اصلی آن این است که بیشتر حرف‌ می‌زنیم و کمتر عمل می‌کنیم وقتی از وحدت اسلامی سخن می‌گوییم ولی اجازه ساخت یک مسجد در تهران را به اهل تسنن نمی‌دهیم روشن است که دل‌ها به هم نزدیک نمی‌شوند و آن‌ها نیز در مکه و مدینه تلافی می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر اقداماتی نظیر آنچه که رهبر معظم انقلاب در کردستان فرمودند مردم آن سامان مجازند اذان خود را بشنود صورت بگیرد آثار خیر آن را خواهیم دید تاثیر تندروهای دو طرف نیز آشکار است از آن سو شیعه را مشرک می‌دانند و مبارزه با او را مقدم بر مبارزه با کفار می‌دانند. وی گفت: برخی مداحان بر طبل تفرقه می‌کوبند و حتی در ایام رحلت و میلاد پیامبر (ص) به جای آن که از خصوصیات و ویژگی‌های پیامبر بگویند از مصیبت‌های حضرت زهرا (س) و مصائب تفرقه‌انگیز می‌گویند در این میان علمای شیعه و سنی‌ نقش مهمی در مبارزه با بدعت‌ها دارند اگر وحدت اسلامی آن گونه که آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) و مطهری و مقام معظم رهبری بیان کردند دنبال و بیشتر بر مشترکات و تشکیل جبهه واحد در مقابل دشمن مشترک تاکید می‌شد امروز زمینه پیدایش گروه‌هایی مثل داعش و القاعده وجود نداشت.

مطهری افزود: ترورهای اخیر در پاریس را محکوم می‌کنیم اگر چه اقدامات مکرر نشریه در چاپ کاریکاتورهای پیامبر اسلام (ص) نیز محکوم است. وی ضمن تذکر به دولت پیرامون برداشت 4.1 میلیارد از صندوق توسعه ملی،گفت:بهتر بود دولت در مسئله برداشت 4.1 میلیارد از صندوق توسعه ملی به جای مجادله با مجلس و ایجاد تنش در کشور صداقت به خرج می‌داد و به اشتباه بانک مرکزی و سپس تلاش برای جبران آن اعتراف و سپس عذرخواهی می‌کرد؛ از این دولت انتظار داریم روش‌های دولت گذشته را تکرار نکند.

مطهری بیان داشت: از وزیر محترم راه و شهرسازی می‌خواهم مسئله صدور مجوز پرواز هواپیماهای شرکت صهیونیستی اوکراین اینترنشنال بر فراز ایران را که مورد تحریم کشورهای عربی است بررسی و نتیجه را به اطلاع ملت ایران برساند. نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: چندین ماه است که معاون سیاسی وزیر کشور اعلام نشده است این امر کفایت وزیر کشور را زیر سوال برده است لازم است در اسرع وقت یک فرد فراجناحی برای این سمت معرفی شود.

مطهری گفت: سال گذشته وزیر کشور به خاطر جدی نگرفتن مسئله عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد گرفت و به او هشدار داده شد که از رسمیت یافتن لباسی به نام ساپورت در کشور جلوگیری کند این امر را به شوخی برگزار کرد و امروز شاهد رواج آن هستیم بدیهی است مجلس همچنان این مسئله را پیگیری خواهد کرد. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: از شهرداری تهران و پلیس راهرور که اخیرا به خاطر رعایت خط عابر پیاده توسط راننده و عابر و حرکت خودروها بین دو خط اهتمام ورزیدند تشکر می‌کند زیرا وضعیت رانندگی ما در دنیا اسفناک است و در رتبه‌های آخر قرار داریم و این زیبنده جمهوری اسلامی نیست و در خواست می‌کنم مسئله انضباط موتورسواران نیز با همین جدیت دنبال شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار از این نظر قابل تمجید است که عده‌ای دلسوز فرهنگ و هنر کشور که ایدئولوژی و هنر را قابل جمع می‌دانند به جای آه و ناله از وضعیت سینمای کشور خود وارد فیلم‌سازی شدند و عملا فیلم خویش را به نمایش می‌گذارند این حرکت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است قطعا در صنعت سینمای کشور اثرگذار خواهد بود ولازم است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن‌ها حمایت کند. مطهری خاطر نشان کرد: اینجانب حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضایی هم چنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی می‌دانم.

در این حین نمایندگان مجلس شروع به "دو دو" کردند که حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست مجلس را برعهده داشت مدت زمان طولانی را صرف کرد تا بتواند نمایندگان را مقداری آرام کند تا پاسخ مطهری را بدهد. حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ مطهری گفت: جنابعالی در فضای واقعی کشور قرار دارید که آنچه در مورد این افراد انجام شده با نهایتا رافت و رحمت اسلامی و با توجه به مصالح ملی انجام شده است و اگر اراده نظام و رافت و رحمت نبود قطعا به گونه دیگری انجام می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: شما وقتی در جریان این واقعیت هستید این گونه احکامی که تصمیم نظام بر انجام آن تعلق گرفته و براساس احکام شرعی، اختیارات قانون اساسی تبیین فرموده شکل گرفته این گونه طرح بحث کردن اعتراض عمومی همه مردم را در بردارد که نمایندگان مردم هستند باید رعایت شود و از جنابعالی انتظار می‌رود که مصالح ملی، احکام شرعی، قانون اساسی را در نظر بگیرید.

مطهری در پاسخ به بیان عضو هیئت‌رئیسه مجلس که وقتش به پایان رسیده گفت: هنوز از وقت نطق من 2 دقیقه باقی مانده و جناب آقای ابوترابی‌فرد بهتر بود بعد از پایان نطق من پاسخ می‌دادند. ابوترابی‌فرد در پاسخ به وی گفت: صحبت شما انضباط مجلس را به هم می‌ریزد و باید این مسائل را رعایت شود و شما باید در صحبت‌های خود انضباط جلسه را حفظ کنید. مطهری ادامه داد: هر کس باید نظر خودش را اعلام کند بدون حکم قضایی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی است و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضاییه کوتاهی کردند.

من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم
سال 88 به محسن رضایی رای دادم

وی بیان داشت: همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم و در انتخابات سال 88 نیز به آقای رضایی رای دادم سخنان این جانب دفاع از یک موضوع بزرگتر و آن انقلاب اسلامی است. سخنان مطهری هم چنان در شعارها و فریاد نمایندگان ایراد می‌شد و نمایندگان مخالف به هیچ عنوان سکوت نکردند تا مطهری بتواند نطقش را ایراد کند.

نایب رئیس مجلس سعی در نشاندن مطهری بر صندلی خود داشت و نمایندگان افراطي نیز شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌دادند. حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به دلیل ازدحام در مجلس و بی‌نظمی و عدم تمکین نمایندگان نسبت به سخنان نایب رئیس مجلس زنگ پایان مجلس را به صدا درآورد.

فرزند امام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۱۷
خدایا مطهری را در پناه خودت حفظ بفرما
علی مطهری صدای واقعی ملت ایران است
درور بر فرزند شهید بزرگوار (277058)
ضد اختلاس
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۳
بروید دفاعیات دزد معدوم اختلاس 3000 میلیاردی را بخوانید تا نام بعضی از حضرات را به یادتان آورد. (277124)
ضد اختلاس
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۵
تازه شاید دعوا برا جلوگیری از صدای محاکمه مرتضوی باشه که ظاهرا پای 70 نفر گیره و باید فضا شلوغ و امنیتی و به قول خودشان غبار الود بشه که 70 نفر دیده نشن ، (277234)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۴
ایشان صدای واقعی کسانی است که هرکاری میخواهند انجام دهند ودر عین حال به هیچ مرجعی پاسخگو نباشند. (277136)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۱
ناشناس عزیز، بعد انهایی که می ریزند تا اورا لگدمال کنند و همایش میگیرند و درآن به شخص اجرایی مملکت توهین می کنند و هروقت دلشان خواست به خیابان می ریزند و هروقت دلشان خواست مردم را ازخیابان جمع میکنند و... نمایندگان چه کسانی هستند؟ اگر نماینده ی تواند و تو اینهارا قبول داری بایدبگویم که هنوز با افکار مردم درقرن21 و دنیای امروزفاصله داری!!!
تاسف...فقط تاسف...اگرمردم دوباره به اینها رای بدهند،همین چنددرصد امیدراهم ازدست خواهم داد و... (277247)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۵۲
ناشناس 14:24:53 صدای واقعی ملت علی اقاست اما بقیه صدای حکومت است تا مردم .شما لطف کنید بیایید اینهمه دزدی در ان 8 سال را پاسخ گو باشید ما هم بدانیم که شما درستکارید.امروز اکثر نمایندگانی که به اقای مطهری حمله کردند از رحیمی و مرتضوی کلی پول بعنوان کارت هدیه دریافت کرده اند پس اینا بیشتر به فکر حکومت و جیبشان تا مردم (277327)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۲
افرادی مانند کریمی قدوسی و اقا محمدی که ایشان را از پشت تریبون به پایین کشیدند و یقه اقا مطهری را گرفتند در واقع یقه مردم را گرفتن و اعلام دشمنی با مردم است .ما مردم باید از اقای مطهری دفاع کنیم و این افراطی ها را سرجایشان بنشانیم .برای مردم شهد متاسف که چنین نماینده ای دارند. (277231)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۸
بهار نیوز عزیز لطفا" جلوی این بحث را نبندید بزارید کسانی هم که نیستند به این بحث ورود کنند (277339)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۴۹
امروز بار دیگر دلواپسان سعه صدر شان در مقابل منتقدی که از جنس اصولگراییست را به نمایش گذاشتند.حال چگونه توقع داشته باشیم که در مقابل معترضی که از قماش انها نیست صبرو حوصله به خرج داده و بدور از خواهشهای نفسانی و ملاحظات حزبی عمل کنند.همه اصلاحطلبان از دید این افراطیهای بی منطق فتنه گرند .دشمنان را کجا کنی بخشش /توکه با دوست این نظر داری! (277586)
آرش
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۳
درود بر مدرس زمان جناب مطهری عزیز حرف دل مردم را میزنه خدا بهت طول عمر بده مجلس که نبایست ثناگوی باشه (277062)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۴
مرگ بر تحجر....
چقدر. مطهری دوست داشتنیه (277063)
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۵
مطهري سواي نظرات سياسيش خودش يه متحجر فرهنگي برادر،حقيقت رو بايد قبول كرد. (277157)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۵۵
ببخشید اشتباهی(+) دادم (277329)
اهل کاشانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۲۵
توهین نفرمایید، متحجّر نیست، همین که نظراتش رو به دور از نون به نرخ روز بودن بیان می کنه نشون می ده آدم سالمیه، در مسایل فرهنگی هم نظرات خودشو داره. (277445)
ه
Italy
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۳۳
عاشق اين منفياتونم !!!خدايش ما ملت حقمون همينه كه هست!
نظرات خودشو داره يعني چي مگه بقيه متحجرا نظر كيو دارن؟!؟نون به نرخ روز با تحجر فرق ميكنه اينو خودمونم ميدونيم.
اون يكيو خدايي نگاه كن نوشته اشتباهي مثبت دادم،يعني ادم از خنده نميره خيليه!!
خلاصه اينكه ملت مطهري متحجر فرهنگيه چه شما خوشتون بياد چه نياد،از كحاظ فرهنگي هم با شلاق و هم با گشت ارشاد و غيره موافقه!! شما چي دوستان؟!؟ (277634)
یه زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۷
مطهری فقط در مورد حصر خوب میگه! وگرنه که مسائل دیگه نه! افتضاح. (277257)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۶
دوست عزیز مطهری صراحت و شجاعت نمایند بودن رو داره، اهل چاپلوسی نیست و ثابت کرده که طرف حق رو میگیره حتا اگر براش هزینل سنگین داشته باشه. اینکه من یا شما با برخی تفکرات ایشان مخالفیم اشکالی نداره، مهم اینه که همه بتونن حرفشون رو بزنن. این نظر مطهری هم هست. اگر آزادی بیان باشه، مشکلات مربوط به حوزۀ مسائل فرهنگی که مورد نظر شماست نیز قابل حل و فصله. منطقی باش برادر عزیز (277507)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۴
درود بر شرف این نماینده برحق ملت....
مطهری حمایتت میکنیم .....
درود بر . . . ی (277064)
lفرزند خلف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۴
درود بر مطهری واقعا به این اقا میگن نماینده مردم . . . (277065)
سام محمدي نبأ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۶
سخنان مطهري مرا ياد سخنان مهندس بازرگان و مهندس صباغيان انداخت حضرات إفراطي در مجلس اول يكي از نماينده گان إفراطي وقت در حين سخنراني مهندس صباغيان به أيشان توهين و افترا نمود حال ووضع آن نماينده إفراطي بطوري است كه أكنون براي تلويزيون هاي معاند صحبت مي كند بياييم از آن وقايع درس بگيريم و حرفهاي علي مطهري گًًًوش داده و به آن عمل كنيم كه اين به حقيقت نزديك تر است (277066)
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۶
با سلام
بنده آشوب های بعد از انتخابات 88 را فتنه و آقایان موسوی و کروبی را مقصّر در فتنه میدانم و معتقدم باید به سزای رفتارشان برسند و همچنین آقای مطهّری را فردی ساده لوح میدانم و معتقدم همین اصلاح طلبانی که امروز از آقای مطهّری به خاطر مواضعش در باب رفع حصر دفاع میکنند و او را نماینده ای شجاع میدانند ، اگر روزی به قدرت برسند ، از امثال ایشان به راحتی عبور میکنند و آن موقع دیگر ذرّه ای به آنها بها نخواهند داد .
امّا
امّا ...... (277067)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۹
... امّا وقایعی نظیر آنچه امروز در مجلس و در مورد آقای مطهّری اتّفاق افتاد و اتّفاقاتی از این دست را به شدّت محکوم میکنم .فضای مجلس باید فضایی صمیمی و گفتگو محور و فضای منطق و استدلال باشد نه جای داد و بیداد و هرج و مرج و برخورد فیزیکی. این قبیل حرکات را افراط و بسیار زشت و زننده و دور از شأن نمایندگان میدانم و باز هم محکوم میکنم .بهتر بود اجازه میدادند آقای مطهّری نطقش تمام میشد و بعد اگر لازم میدانستند ،جواب ایشان را منطقی و مستدل میدادندو این به اسلام و مدنیّت و فرهنگ نزدیک تر است . (277150)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۵
پسرخوب سیاست زده!
مطهری برای به قدرت رسیدن های و هوی نمی کنه که واهمه ازخالی شدن پشتش داشته باشه!!!! مطهری برای پایمال شدن حقیقت رگ گردنش زده بالا. ایشون حتی درمصاحبه ای گفتن اگر مجلس سرعقل بیاید و آدمهای کاردان به مجلس راه پیداکنند دیگر کاندیدانخواهندشد. آره برادرشما برو آبو بریزهمونجایی که عمو محمودت میخواست بریزه. بروکوچولو!!! (277253)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۴۵
سلام
شما در حدّ و اندازه ای نیستی که بخواهم جوابت را بدهم .از لحن کلام و بعضاً نوع نگارش هایت کاملاً میتوانم تشخیص دهم کم سواد هستی !فقط یک توصیه به تو میکنم !سعی کن در زندگی قبل از انجام هر کار یا اظهار نظر یا حرف زدنی ،فقط کمی اندیشه و دقّت کنی تا دچار توهّم یا پرت و پلاگویی یا تناقض نشوی!قصد ندارم پاسخ بی ادبی ات را بدهم .امّا شما اگر نظر بنده را کامل و با دقّت میخواندی ،متوجّه میشدی که من در قضیّه ی امروز مجلس ،حق را به مطهّری دادم و معترضین به وی را خطاکار دانستم. (277365)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۱
شما دخالت نكن (277152)
Ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۵
مگه الان در قدرت نیستن رئیس جمهور به پشتوانه ی حمایت پیر اصلاحات آقای هاشمی رئیس جمهور شد و همه خوب میدونن که آقای روحانی اصلاح طلب معتدل هستن (277175)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۵۷
سلام . الآن در قدرت اند ؟؟؟!!! آقای روحانی اصلاح طلب معتدله ؟؟؟!!! هاشمی پیر اصلاحاته ؟؟؟!!! جهت باد عوض شده ؟! قبلاً که عالیجناب سرخ پوش بود و حالا شد پیر اصلاحات ؟؟؟!!!!
خدایا چه چیزها میشنویم ! (277330)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۰
ما هم آنها را که فتنه فتنه میکنند کاسب و ریا کار و دروغگو میدانیم و برای اینکه ملت را از صحنه خارج کنند برای خودشان دکان فتنه باز کرده اند و هرکه ساز مخاالف تحجر بزند با انگ فتنه و بی بصیرتی و.. او را از میدان بیرون میکنند.
درود بر آزادی و ننگ و نفرت بر تزویر و ریا . (277209)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۶
تو هم مثل کریمی قدوسی برای ما مردم اندازه نوک سوزن ارزش ندارید .مردید بیایید فقط در مورد رفع حصر رفراندوم بگذاریم ببینید مردم چطور ریشه شما را تیشه میزنند. بزرگ شما شجونی که از شنیدن رفراندوم تنش میلرزد .شما جرات ندارید با مردم روبرو شوید فقط از تریبونهای مختلف غار غار میکنید .شما ترسوترین افراد این کشورید (277237)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۵۳
هموطنِ نسبتاً محترم !
اوّلاً بخش دوّم نظر بنده را نخواندی !
ثانیاً توجّه داشته باش که واژه هایی که از زبان شما بیرون میآید ، ویترین شخصیّت شماست ! (277328)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۹
... داده اند .در قوانین کشور ، وظائف و قوانین مشخّص است و بسیار ساده لوحانه و خنده دار است که برای هر موضوعی همه پرسی برگزار شود !!! در مورد حصر هم مسئولین مربوطه مطابق قانون ، اینطور تشخیص داده اند که باید حصر انجام شود . با منطق شما لابد باید برای قوانین راهنمایی و رانندگی ، عملیات عمرانی ، لایحه بودجه ، اقتصاد ، فرهنگ و .... همه پرسی انجام شود !!! باور کن فهم خنده دار بودن این موضوع اصلاً کار سختی نیست ! فقط کمی اندیشه میخواهد ! (277546)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۰
میشه بپرسم این همه بصیرت رو شما از کجا آوردی. من غبطه می خورم. (277343)
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۵
حتما بصیرت کاذبشونو از رسانه میلی گرفتن. (277456)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۳۷
این مجلس آخر عمر افراطیون است ،در مجلس بعد کم سوادان و ..دو دو کنان در کنار خیابان مجلس هم جای ندارند. (277068)
آرزو بر جوانان بی تجربه عیب نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۰
به همین خیال باش. (277111)
هم میهن
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۶
حدالق تا انتخابات صب کن برادر من بعد بگو آرزو بر جوانان عیب نیست
ان شاء الله مردم در انتخابات مجلس به شما نشان خواهند داد (277159)
میزان رای ملت است
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۱
اگر مردم بخوان می بینی که خوبم میشه این ادمای افراطی رو از این مجلس بیرون کرد (277186)
چگونه؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۳
برای انتخابات همین مجلس ما رفتیم رای بدیم جز علی مطهری کسی رو لایق نمایندگی خودمون ندیدیم با یک رای به مطهری برگشتیم خونه

دفعه بعد اگر حتی علی مطهری هم اسمش توی لیست نباشه چه کار کنیم؟ (277280)
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۳۱
رقابت برای مجلس آینده بین رهروان ولایت و پایداری ها خواهد بود بقیه هم ثبت نام نکنند تا شورای نگهبان به زحمت نیفته (277313)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۷
خیال نیست واقعیت است که مردم از افراط گری این اقایان نفرت دارند (277240)
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۳۷
... امّا وقایعی نظیر آنچه امروز در مجلس و در مورد آقای مطهّری اتّفاق افتاد و اتّفاقاتی از این دست را به شدّت محکوم میکنم .فضای مجلس باید فضایی صمیمی و گفتگو محور و فضای منطق و استدلال باشد نه جای داد و بیداد و هرج و مرج و برخورد فیزیکی. این قبیل حرکات را افراط و بسیار زشت و زننده و دور از شأن نمایندگان میدانم و باز هم محکوم میکنم .بهتر بود اجازه میدادند آقای مطهّری نطقش تمام میشد و بعد اگر لازم میدانستند ،جواب ایشان را منطقی و مستدل میدادندو این به اسلام و مدنیّت و فرهنگ نزدیک تر است. (277069)
ستوده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۲
برخورد فیزیکی را آقای مطهری با حمله به یکی از نمایندگان شروع کرد . لطفا مغلطه نفرمایید . بعدش هم هر کنشی یک واکنشی داره . وقتی مطهری به قانون احترام نمیذاره و شورای عالی امنیت ملی ، قوه قضاییه ، صدا و سیما و.... را دشمن نظام و دروغگو فرض و معرفی میکنه توقع داشتید با سلام و صلوات به تحسین او بپردازند؟ (277144)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۱
چرت نگو چرت نگو .وقتی نماینده ای پشت تریبون هست نماینده دیگر چه حقی دارد به ایشان حمله کند .کریمی قدوسی و اقا محمدی چه حقی دارند یقه ایشان را بگیرند .اگر عرضه دارند منطقی جواب بدند .این اقایان هیچوقت منطق نداشتند و طرز کارشان مثل جارچی های قدیم است که دهل با میکروفون جایش عوض شده. (277248)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۴
ظاهراً شما از ادب بهره نبرده ای برادر جان ! فکر میکنم در همه ی نظراتی که اینجا گذاشته ای یک یا چند واژه ی دور از ادب و تربیت بکار بردی ! (277554)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۶
مگر دروغ گفته که اینها دروغ گویند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (277255)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۵۱
گفت آب رو بریز جایی که میسوزه!!!!!! صدای جلیز ولیز افراطیون داره در میاد!!!! (277591)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۴
اين نمايندگان اگر مدنيت وقانون سرشان مي شد امروز وضع كشور ما بهتر از اين مي بود خدايا خودت ما را از دست اين افراطي هاي داعش مسلك وبي سواد نجات بده (277154)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۴
اين نمايندگان پايداري وافراطي دنباله سنا رىوى احمدي نژاد مي باشند وقتي نمايندگان واقعي مردم توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شوند بايد چنين إفرادي به مجلس راه پيداكنند كه جز اين كه ابروي كشور را ببرند هيچ خاصيت ديگري ندارندخدا عاقبت اين كشور را ختم به خير كند. (277193)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۳۷
و نمایندگان افراطی نیز شعار مرگ بر فتنه گر سر می دادند.افراطیون فتنه گرانند همه می دانند (277070)
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۰
درود بر شرف کسی که 5 سال پیش که هنوز بوی گند فسادهای عظیم اقتصادی بلند نشده بود علیه این فساد برخاست .واقعا درود به شرفش میتونس مثله خیلیا ساکت بمونه..بنظر من هرچی زمان بگذره و فسادها بیشتر نمایان شود حقیقت مشخص تر میشود..... (277071)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۶
زنده باد مطهری تنها نمایندۀ واقعی مردم. شجاعت و صراحت لهجه از ویژگی های یک نمایندۀ آزاده و مستقل است. (277073)
رضا فرخی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۹
درود بر علی مطهری (277074)
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۹
خواست قانوني و اسلامي ايشان را با جنجال نمي توان از بين برد .درود بر مطهري عزيز (277075)
وای برما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۶
وقتی تنها نماینده واقعی مردم ایران در مجلس اجازه بیان نداشته باشه و تو خود مجلس میریزند سرش و می زنندش ...........

بر حال مردم ایران باید گریست. (277076)
ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۷
گل گفتی (277120)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۲
خیلی بی عرضه هستیم که زبان مرا یک عده در این مجلس دارن قطع میکنند. (277249)
رسا
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۷
مطهری مدرسی دیگر.
او درست می گوید دوستان را نباید در صف دشمنان قرار داد . (277077)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۸
شیر مادرت حلالت باد مدرس زمان ما (277078)
دریاچه ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۹
آقای مطهری عزیز در مجلسی که آزادی بیان از اساسی ترین ارکان آن محسوب می شود شما توسط نخبگان و برگذیده گان به این روز میوفتید حال تجسم کنید حال و احوال مردم را که در محیط کاملا امنیتی و رعب و وحشت بخواهند عقاید خود را که از نظر قانون اساسی کاملا آزاد میباشد ابراز نمایند چگونه برخورد میشود بر همین دلیل است که در دنیا دارای رتبه های ممتاز فساد خودکشی اعتیاد و سوشهرت و عدم اعتماد جهانی و...از آن ماست.مردم دنیا به این فکر هستند که اینان نخبگان و نمایندگانند حال ببین مردم عادی ایران چگونه می اندیشند (277079)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۸
اب که سر بالا می رود قورباعه ابو اعطاع می خواند نخبه کجا بود (277127)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۳
بدبخت برو مردم نگاه کن ببین چه طوری از اقای مطهری دفاع میکنند .شما غیر از توهین و خشونت چیزی حالیتان نیست . (277250)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۰۰
دروووود بر مطهری . درووود بر این شجاعت و مردونگی . و شرم بر همه کسانی که ترسو هستند و باعث زیر پا گذاشتن قانون اساسی هستند . قانون اساسی باید عینا اجرا بشه . (277080)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۰۲
مرگ بر افراطین// درود بر امیر کبیر زمان دکتر مطهری///جواب اینا را در انتخابات بعدی خواهیم داد.... (277082)
دریاچه ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۰۲
خوب شده از اختلاسها و فسادهای دولت قبلی و ..... صحبت نکردین چون اونموقع حتما میکشتنتون و بقیه افراطیون هم اعلام حمایت میکردن.والله نمی دونیم که تو این فسادها کیا سهم نبردن (277083)
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۱۱
مدرس دوران - مطهری قهرمان (277085)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۱۹
روح شهید مطهری شاد با فرزندش (277086)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۱۹
متاسفانه طرفداران دولت قبلی در مجلس زیادند و سنگ اندازی های انها در کار دولت هم تمامی ندارد و نمی گذارن نظر مخالفشان طرح شود.
رییس جمهور سخنرانی می کند کلی ایراد به ایشان می گیرن
همکار خودشان در مجلس مخالف نظر انها صحبت می کند این گونه عمل می کنند (277087)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۱۹
اصول گرایان ماهیت آزادی ستیزی و خشونت طلبی و بی منطقی خود را به نمایش گذاشتند! (277088)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۷
دفعه اولشون نیست! (277270)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۱
اینا چطوری تایید صلاحیت میشن !!!!
مگه مجلس چاله میدونه؟ چرا مخالفت شونو با حرف نمی گن !!
چرا مملکتو به آشوب می کشن؟؟!!
مردم راضین بیان حرفشو با فحش بزنن حمله کردن دیگه چه صیغه ای؟
مردم به تبعیت و الگو از این رفتارها همین برخورد تو جامعه با هم دارن
اسلام اینه!! (277089)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۶
اتفاقا همین کارا باعث موفقیته (277401)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۲
واقعا اونایی که حمله فیزیکی می کنند داخل مجلس و اون هم به یک نماینده ای که خواسته اش فقط بازگشت به قانون اساسی است پیش خودشون چه فکری می کنند ؟؟؟ اینها مجلس رو با کجا اشتباه گرفته اند . چقدر باید از این اخبار بشنویم . کسی که -حمله میکنه آیا اسمش نماینده مردمه ؟؟؟؟؟؟ خدایا خودت به آخر و عاقبت ما رسیدگی کن با این اتفاقات عجیب و شرم آور (277090)
سهراب
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۳
اسفند 94 مجلس را طهارت می گیریم..درود بر مطهری (277091)
درود بر مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۰
تایید صلاحیتها دست مردم نیست که بخواهیم مطهرش کنیم شانس بیاریم خود علی مطهری رد صلاحیت نشود خدارو شاکر باشیم.
مجبوریم به هر کسی را که تایید صلاحیت کردند رای بدهیم (277123)
سيد نعمت ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۹
مجبور نيستي عزيزم! مطمئنا" و لزوما" هر فردي که بصورت سفارشي تائيد صلاحيت شده باشد، داراي صلاحيت حقيقي از نظر مردم نيست، وقتي که صاحب صلاحيتي پيدا نکردي، تکليف، رأي ندادن است. (277225)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۴
سال88 گذشت وسال94 در راه است تا کی کینه و نفرت جناحی؟؟ وقت گذشت و آشتی دو جریان سیاسی نرسیده؟؟ متن نطق دکتر مطهری نقدی شجاعانه بود و شعار و احساسی برخورد کردن درست نبود (277092)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۶
افراطيون ميترسند اين اختلاف و سوء تفاهم داخلى فراموش شود و نقششان در مسائل ٨٨ و چشم پوشى آنها در فسادها و فلاكتهاى كشور در اين مدت بر ملا شود. (277093)
حسن
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۹
می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت ... راه و رسم دیگری داشت (277095)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۰
اگر شهید مطهری هم زنده بود امروز رد مجلس ایران کتک می خورد و شاید شهید می شد . (277096)
شهروند درجه۲
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۲
زنده باد بر نماینده واقعی مجلس علی مطهری... (277097)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۵
کدوم مردمی حاضرند اینچنین کارایی از نمایندشون سر بزنه اینا به جای هوچیگری چرا مثل آدم به هر قسمت بحث جواب درست نمیدن البته جواب عادلانه ندارن بهتره اطلاع رسانی بشه که مردم شخصیت اینا رو بشناسند فقط بلدن صورت مسئله رو پا کنن رسانه ها هم که از مجلس بیرون کردن. (277100)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۵
احسنت.این است مدرس.این است فرزند پاک شهید بزرگوارمان.چه بگویم از این نمایندگان که برای حفظ منافعشان حتی برخورد فیزیکی راهم... خدایا این صحنه ها را ببین وقضاوت کن. والسلام (277101)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۶
بعدازخانوادههای باکری-همت - بهشتی - رجایی- رفسنجانی و...........نوبت به خانواده ی مطهری هم رسید آقایان انقلابیون وموسسین انقلاب را دریابین این آمهای ضد انقلاب اصولگرای افراطی را از نظام اخراج کنید والا انقلاب امام عزیزمان از دست می رود. (277102)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۰
م.ر عزيز، يعني شما فکر ميکني تا الان از دست نرفته!!؟ (277229)
سبا
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۰
نماینده واقعی مردم .در برابر بزرگی و شجاعتت تعظیم میکنم. (277103)
df
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۱
درود بر نماینده آزاده علی مطهری ... (277104)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۴
"جنابعالی در فضای واقعی کشور قرار دارید که آنچه در مورد این افراد انجام شده با نهایتا رافت و رحمت اسلامی و با توجه به مصالح ملی انجام شده است و اگر اراده نظام و رافت و رحمت نبود قطعا به گونه دیگری انجام می‌شد."

اینکه به محصورین 5 سال است حتی حق دفاع از خود در برابر اتهامات و توهین ها و تهمتها را نداده اید رافت است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شرعی است ؟؟؟؟؟؟ قانونی است ؟؟؟؟؟؟؟؟ (277105)
23
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۶
همین چند تا افراطی هستن که موجب انتقال تنش به جامعه میشن یعنی چه بنده خدا نظرشو گفته نمیتوانند در چارچوب ادب جوابشو بدن خوبه که هویتشون برا مردم روشن بشه فضای نقد و اعتراض در ایران رو همینا خراب می کنن. (277106)
ايراني
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۷
مگر نه اينكه نظام اسلامي مظهر مردم سالاري ديني بوده و معتقد به حق برخورداري از آزاديهاي مشروع از جمله آزادي بيان در چارچوب قانون اساسي براي تك تك آحاد ملت ميباشد؟؟؟؟!!!! اينها چه كساني هستند كه حتي به نماينده مجلس هم اجازه بيان انديشه و نظرات شخصي اش را در خصوص يك موضوع اجتماعي و سياسي را نميدهند؟؟؟!!! آيا اينها در جهت منافع ملي اين كارها را ميكنند؟؟؟ به نظر من آنها بيشتر در راستاي منافع بوق هاي تبليغاتي بيگانگان كه مترصد اينگونه بهانه ها براي زير سوءال بردن مشروعيت نظام هستند حركت ميكنند. (277107)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۴۸
. . .
وقتی انتخابات مجلس رقایتی و دموکراتیک نباشه نتیجش این میشه که مجلس دست اقلیت دلواپس میفته (277108)
اﺣﻤﺪ
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۱
ﺁﺧﻪ اﻳﻦ ﭼﻪ ﻣﺠﻠﺴﻲ ﻛﻪ اﻳﺮاﻥ ﺩارﻩ, اﻳﻨﺎ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﻠﺲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻳﺎ ﺟﻴﺮﻩ ﺑﮕﻴﺮ ﺑﻌﻀﻲ اﺯ ﺁﻗﺎﻳﻮن??
ﻳﻜﻨﻔﺮ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﻛﻼﻣﻲ ﺣﺮﻑ ﺣﻖ ﻣﻴﺰﻧﻪ و ﺑﺮ ﺧﻼﻑ اﻓﻜﺎﺭ ﺁﻗﺎﻳﻮﻧﻪ ﺳﺮﻳﻊ ﻣﻴﺨﻮاﻧﻦ اﻏﺘﺸﺎﺵ ﻛﻨﻦ, اﻣﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﻱ ﻳﻚ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﻧﻤﻲ ﭼﺮﺧﻪ (277113)
كبير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۱
يعني بيان واقعيت تاريخي و يادآوري قانون در مجلس قانونگذار تا بدين حد غيرقابل تحمل است.واقعاً كه تعبير كاسبين فتنه برآزنده بسياري از مجلس نشينان ميباشد.وامصيبتا (277114)
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۱
آفرین بر مطهری فرزند غیور اسلام و صد ها درود (277115)
مدرسی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۹
متاسفم برا مردمی که این دو دو گو یان نماینده انانند. (277129)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۴
صحبتهای رییس جلسه بسیار جالب توجه هست،یعنی عدالت و انصاف از حرفهای ایشون میباره (277117)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۶
مجلسی که باید نماد دموکراسی باشه یک نیروی خودی را هم نمیتونه تحمل کنه.. واقعا" اینکارار قابل درک نیست. شما که همه تریبونها در اختیار شماست. اجازه میدادید ایشان حرف خود را بزنن و بعد بر علیه ایشان شبانه روز موضع میگرفتید.
متاسفم برای کشورم که چنین افرادی نمایندگانش هستند. (277118)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۷
مطهری را زدند؟ واقعا که ..اونجا مجلس است یا...؟؟؟ وقتی نمایندگان طیف خاص به یک نماینده مردم اجازه حرف زدن نمیدند دیگه چه انتظاری میشه داشت.. بهتر است مجلس رو تعطیل کنند .. اگه قراره منتخب ما نتونه حرف بزنه پس دموکراسی تعطیله....باید اونایی که تو مجلس اغتشاش کردند رو محاکمه و زندانی کنند..... همونطوری که مردمی که سال 88 اعتراض کردند رو زندان و ...کشتندو.... (277119)
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۰
با درود بیکران بروح پر فتوح شهید مطهری
و سلام و آرزوی سلامت برای فرزند برومند و حق گوی ایشان
با سلام
امروز در مجلس ما فریاد مرگ بر ... بیشترین وقت را گرفت تا تفکر و تعمق و پاسخ گویی قانع کننده در پاسخ به بیانات نماینده تهران
نمایندگان مخالف مطهری بدانند که کوبیدن بر طبل حصر این مظلومیت را به فراموشی نخواهد سپرد جای تاسف است که نمایندگان تندرو همگام با کاسبان و دلالان تحریم و بر کرسی نشستگان بناحق قدرت می خواهند با هیاهوی کاذب سه شهروند ایرانی منتقد انتخابات 88 را در محرومیت از حقوقشان نگهدارند (277122)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۴
درود برشما اي فرزند استاد زمان كه اين چنين اولادي را به جامعه تحويل داد ورفت از پيش ما لعنت بر نا حق،علي ايحال خواسته ملت اين است به وضعيت ومشكلات ملت رسيده شود آن هم با قانون چون اگر قانون نباشد سنگ رو سنگ قرار نخواهد گرفت . (277125)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۴
امروز داشتم یه مطلبی رو می خوندم که نوشته بود در سال 2013 3.5 زتابایت معادل 600 میلیارد دی وی دی اطلاعات در دنیا تولید شده، ما 5 ساله اسیر دست یه کلمه 4 حرفیه 32 بایتی هستیم (فتـــــــنه).
یا حق... (277126)
فلفل نبین چه ریزه!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۱۰
این کلمه 4 حرفی 5 سال است باعث حفظ منافع یه عده ایی شده است (277130)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۰۹
حتی یک نماینده نطرش رو درمورد اینها نمیتونه بیان کنه اونوقت میگن درکمال رافت با اینا برخورد شده.
من عاشق این عدالتم. (277128)
وادری
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۱۱
قابل توحه کسایی که میگن ایران آزادی بیان وجو دارد!!!! وقتی علی آقا مطهری نماینده مجلس نمی تواند اظهار عقیده کند،پس وای به حال من معلم!!! (277131)
ساکت المتکلمین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۱۴
عقل سالم و مطمئن از نعره و تهدید نمی ترسد و نظر منطقی و عقلانی از دو دو و اتهام و عربده. پس همین طور کا طی این سالها گذشته ،آرام آرام اما مطمئن و پایدار سکوهای انحراف و افراط و تحجر و فساد را یکی یکی فتح می کنیم و ایران را باسلام معرفت و مهربانی ومردان شایسته و دانا دوباره می سازیم (277132)
یک جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۱۸
افراطیون مجلس را با کجا اشتباه گرفته اند؟
چرا نمیگذارند صحبت علی مطهری زده شود؟
قطعا به نفع شان نیست.
و میخواهند هر نطق مخالفی را در نطفه خفه کنند.
مطهری مرد راستین ملت ایران .
درود بر دلاور ایران مطهری عزیز (277134)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۲
چرا نمی گذارند ؟؟؟
جواب این سوال کاملا آسون و سادست و دلیلش هم اینه که افراطیون و نماینده های افراطی میدونند اگه قانون بخواد اجرا بشه که اینا باید جم کنند برن . ترس اینها بیش از همه چیز اینه که قانون بخواد درست اجرا بشه . اینا برای بی قانونی همه کار می کنند . یادتون رفته که چجوری هشت سال از آن مرد رفته و قانون شکنی هایش حمایت کردند (277262)
مردم
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۱
سلام،ازخدامی خواهیم صدای آقای مطهری همیشه رساوزنده بماندوشهامت وحق طلبی ایشان الگوی نمایندگان واقعی وآینده مجلس شود.
متأسفانه ابوترابی فرد-فضای واقعی جامعه-رادقیق توصیف می کند؛چون بارهادرفضای واقعی کشورهم دیده ایم موکلین همین نمایندگان مخالف قانون که واقعأاقلیت جمعیت کشورهم هستند،نیزباخشونت وهمین روش آموخته ازبزرگانشان؛بانظراکثریت جامعه برخوردتوهین آمیزوفیزیکی می کنند! (277135)
taha ss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۶
اندکى صبر, سحر نزديک است, به زودى امير کبير زمانمان را در رداى رياست مجلس ميبينيم, انشاالله (277138)
حکیمی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۹
وقتی مردم تهران در انتخابات مجلس شرکت نمکنند، نتیجه اش می شود که رسایی، کوجک پور،زا رعی،حسینیان ،و.... از صندوق در بیان، پس چاره ای نداریم جز شرکت در انتخابات، (277141)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۰
بله دقیقا . بنده تا به حال شرکت نکردم ولی به دلیل این شرخربازی و بی قانونی که دامن خود مردم هم می گیره و هم توهین به یک نفر نماینده اونم کسی که فقط دنبال عدالت هست رو اینطوری جواب میدن در حمایت از ایشون هر کس که عدالت خواه باشه رای میدم.
مردم اتش زیر خاکستر هستن
جالبه اخبار فقط از حمله کنندگان دائم اسم نمایندگان مردمی رو می برد.
کیف انگلیسی هر شب نشون میدن عصر پهلوی رو به خاطر بی عدالتی می کوبه
شما که لالایی بلددید چرا خوابتون نمی بره!!! (277342)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۰
رئيس مجلس آينده علي مطهري

مردم اهل شعار نيستند ما چه اصلاح طلب و چه اصولگرا بايد به ليستي راي بدهيم كه علي مطهري سر ليست آن است . (277142)
بی نوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۵
آقای حکیمی حرف درستی زده اند. نتیجه عدم حضور در انتخابات: رأی آوردن افرادی مثل رسایی، کوچک زاده، نبویان و کریمی قدوسی است. (277155)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۰
شما ازكجا فهميديد اقاست حكيمي؟ درضمن بانظرت موافقم خيييييلي ممنون ،درود بر مطهري عزيز كه تير خلاصي رو به افراطيون زد (277419)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۵
چرا‌فقط‌یه‌نفر؟ (277156)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۸
درود برمدرس زمان دکتر علی مطهری (277161)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۸
سلام دوستان
ضمن تایید فرمایشات جناب دکتر علی آقا مطهری وآرزوی سلامتی ایشان .رفتار امروزین افراطیون در مجلس دقیقا نشان داد که چه تفکر و رفتاری کشور را در سال 88و بعداز آن دچار مشکل کرد
عزیزان با هر تفکری احساس مسئولیت بفرمایید در دوره بعدی در انتخابات شرکت نمایید وامثال مطهری را روانه خانه ملت نمایید (277162)
حقیقیت خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۲
امروز به معنی واقعی فتنه گرا مشخص شدن.درود برشیر مرد ایران ومایه افتخار هر ایرانی.
این کار نمایندگان افراطی شبیه کار فتنه گران 88بود.پیدا کنید پرتقال فروش را....... (277168)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۳
درود بر علی مطهری (277171)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۵
فقط میتونم بگم متاسفم، این است معنای واقعی دموکراسی اونم در مجلس شورای اسلامی. (277176)
علي
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۷
هميشه کساني که توجيه و پاسخ منطقي نداشته باشند کاري نميتوانند بکنن جز سرو صدا.اقاي ابوترابي خطاب به شما بايد بگويم از نظر شما(نماينده هاي فرمايشي) حصر يعني رافت اسلامي ولي از نظر افکار عمومي و قانون يعني ستم در حق کسي که اتهام به او زديد.درود به شجاعت اقاي مطهري (277180)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۸
اين نا نمايندگان به ايرانيان منصف و جهانيان نشان دادند كه ازادي بيان كه يكي از اصول حقوق بشر است چگونه در مجلس شوراي اسلامي رعايت ميشود . مطهري شجاع نماينده مجلس است و در مجلس صحبت كرده واي به حال مردم .غافل از اينكه با اين كارشان محبوبيت مطهري عزيز صد ها برابر شد. (277182)
هادی
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۹
واقعا درود به شرفش (277184)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۲
اقای مطهری عزیز کاش همه شجاعت شما را داشتند (277189)
charand
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۸
مجلس هشتم و نهم حتی با مجلس لیبی،امارات،و عربستان هم قابل قیاس نیست،مشتی عصر حجری. (277204)
صائب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۱
واقعا" انقلاب امام خمینی در مظلومیت وانقلابیون همفکر و یاور ایشان مورد ستم باقیمانده های رژیم قبل وتفاله های ساواک در شکل و شمایل جدید واقع شده اند. (277214)
س عید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۸
این هم از تحمل هزینه ی گفتن حرف حق است .زنده باد موسوی -مطهری (277224)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۱
این نماینده هایی که حمله کردند با اجرای بدون تنازل قانون مشکل دارند . مگه مطهری چیزی غیر از اجرای قانون اساسی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ (277230)
ایدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۰
اینها گه میگن فتنه مرده .پس چرا از بردن اسمشان هم میترسن...لابد زنده هست ...اجرت با خدا اقای تک نماینده ملت.....راستی حمله به مطهری و ازادی چقدر شبیه حمله داعشی ها به روز نامه نگاران فرانسه هستش (277246)
ايماني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۴
درود بر مدرس زمان مطهري عزيز . بايد تلاش بشود نمايندگان و هم فكران بي توجه به اخلاق و ارزش هاي انساني كه در اين ماجرا بي اخلاقي را به اوج رسانده اند شناسايي شوند تا در دوره بعد انتخابات مجلس نتوانند به روش هاي خاص راي ملت را به نفع خود مصادره كنند و اينگونه شرافت انساني و ابروي مردم را هدف قرار دهند. (277281)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۷
حرف حساب جواب نداره .افراطیون جواب منطقی ندارن .طرزفکرداعشی وطالبانیسم منطق نیست جنگ ومرافه دودو هست. (277302)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۳۴
متاسفم كه شيعيان در بحرين به خاك خون ميكش در عراق شيعيان را ميكشند بعد اقاي مطهري ميكويد سنيها در تهران مسجد بزنن فردا بايد اونا رهبر تعيين كنند متاسفم اقاي مطهري شبيه فرزند نوح شدي (277317)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۸
علی این تفکرات افراطی شماست که داعش را بوجود اورده بنده شیعه هستم ولی در احترام به دیگران شیعه و سنی برایم فرق نمیکند .بنده فقط انسانیت را محترم میشمارم نه مذهب را (277461)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۳۶
دلتون رو بع انتخابات سال 94 خوش نكنيد تا اين شوراي نگهبان و سيستم تاييد صلاحيت فرمايشي هست اوضاع همينه (277319)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۵
درود بر مطهری/حداقل آنقدر مرد هست که افکارش را به زبان آورد و مثل خیلی دیگر هر دوره رنگ عوض نکنند (277335)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۳۲
درود برمطهري عزيز كه همچنان مردانه پاي حق مردم ايستاده ،رايت حلالت (277351)
ariya
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۴۳
خیلی جالب است نمایندگان حوادث فرانسه را محکوم کردند و پس از نطق مطهری با او درگیر شدند اااا (مرگ بر فرانسه اا ) (277362)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۱۸
اگر در دنیای امروز یک نفر می خواهید که تکلیف نمایندگی اش را به درستی انجام دهد واقعا باید به علی مطهری نگاه کرد. افراطیون اصولگرا وافراطیون اصلاحطلب همان ضد انقلاب زخم خورده از خانوادههای هاشمی ، بهشتی ، مطهری، موسوی، کروبی ،خاتمی و ..... هستند اگر توجه کنید اصولگرای افراطی حتی به خانواده حضرت امام هم رحم نمی کنند. تا دیر نشده باید در انتخابات بعدی ریشه آنها را بزنیم. انشاالله (277381)
محمود بی نظیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۱
کسی که عنوان نایب رییس مجلس را دارد نباید جلوی نطق نماینده ای را بگیرد در اسلام یا شیعه کجا امده که مخالف حرف نزند این حضرات دو گوی مجلس فقط به فکر صندلی خودشون هستن و بس در این مدت جز توهین به مردم تهمت زدن به دیگران چه کردید کدام اسلام و شیعه را رعایت می کنید به کدام قران سوگند خوردید که به راحتی ان هم در مقام نماینده مجلس به مردم توهین میکنید .کدام مصلحت در حبس این سه تن وجود دارد جز راز های مگوی شما (277383)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۷
این یعنی برداشت آینده نگرانه و حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب.
درود بر تو
وی بیان داشت: همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان موسوی و کروبی ندارم و در انتخابات سال 88 نیز به آقای رضایی رای دادم سخنان این جانب دفاع از یک موضوع بزرگتر و آن انقلاب اسلامی است. سخنان مطهری هم چنان در شعارها و فریاد نمایندگان ایراد می‌شد و نمایندگان مخالف به هیچ عنوان سکوت نکردند تا مطهری بتواند نطقش را ایراد کند (277390)
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۵
واقعت اینه که به این زودی ها هیچ حصری معلق نمیشه, اخیرا درسایت جهان نیوز یادداشتی دیدم که در بخشی ازاون نوشته شده بودخودروحانی هم میدونسته که دراین موردنمیتونه کاری بکنه چون که خودش سالهادرشورای امنیت ملی بوده وفقط این وعده رادادتابتونه نظراصلاح طلبان رو جلب کنه ودست اخر نتیجه گرفت که ای مدافعین فک حصر فکر چاره ای دیگر باشیدـ. (277399)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۰
در جمهوری اسلامی ایران ، تنها دوره ای که مجلس فقط یک نماینده داشت!!!!! (277431)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۱
نمایندگانی مانند رسایی وامثالهم جیر خوار احمدی نژاد بودند وگرنه لزومی نداره اینقدر مدافع او باشد اگر دلسوز مردم بیچاره باشند می پذیذفتن که حرف مطهری دلسوزانه وخواست اکثر مردم است . (277450)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۳
درود بر مطهری و درود بر پدر شهیدش (277451)
اميني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۴
امروز حمله به آقاي مطهري در حال انجام گرفت كه ميليونها نَفَر در سراير دنيا أعم از مسلمان و مسيحي و ..... به طرفداري از آزادي بيان راهپيمائى ميكردند. از اول مشروطيت تا حالا چنين مجلسى نداشتيم. غير از اينست؟ (277455)
رحیم از تهران
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۰
آفرین براین مرد آزاده و قانونگرا (277465)
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۲
مردم شما رو به خدا در انتخابات مجلسین آینده خیلی دقت کنید . افرادی مثل نمایندگان فعلی رو به مجلس نفرستید .
اینها به هیچ کسی رحم نمیکنند فقط دنبال منافع خودشان هستند
درود بر فرزند خلف مطهری (277552)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۴۳
درود خدا برمطهری این صدای رسای ملت الحق این فرزند ان بزرگمرد شهیداست /عمرت طولانی و بدنت سالم (277577)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۴۵
درود بر مطهری عزیز (277581)
ایرانی متعصب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۵۰
درود به شرفت مطهری خیلی دوست دارم به امید روزی که دست این تندرو ها از اداره این مملکت کوتاه بشه (277589)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۵
پایداریهای دلواپس بدانند که با این حرکات گذشته انها و دوران غارت و اختلاس از ذهن مردم پاک نخواهد شد وعلی مطهری رافرزند راستین علی مرتضی میدانند.سلام و درود خدا بر شهید مطهری وفرزند دلیرش. (277606)
مسعود امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۱۶
وای به حال ملتی که نمایندگانش اینهایند مجلسی که حتی صدای تک نماینده مردم را هم تحمل نمی کند وهر صدای مخالفی را با مشت ولگد پاسخ میدهد.عجب قانون گذارانیند اینها (277614)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۵۰
دیدار ما(مردم) و شما انتخابات مجلس.....چنان یال و کوپال تان را به هم بریزیم که کلمه (مردم) هرگز به زبانتان جاری نشود......اونوقت فرق مردم واقعی کوچه و خیابان را با مردم توهم هایتان می فهمید. (277643)
جوادی
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۵۲
درود بر این مرد بزرگ و مدرس زمان (277644)