کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکایت 50 نماینده از علی مطهری؛

«فرار به جلو» يعني اين!

22 دی 1393 ساعت 18:15

گروه سياسي: يك خبرگزاري اصولگرا در خبري 3 خطي نوشته كه 50 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از علی مطهری شکایت کردند.


مهر نوشته است: «50 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از علی مطهری شکایت کردند. شکایت نمایندگان از علی مطهری به دلیل تعبیر یوم الله نهم دی به یوم الشیطان در نطق خود در جلسه روز گذشته مجلس با 50 امضا برای ارسال به کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان تدوین شد.»

اين در حاليست كه آقاي مطهري اصولا با مشروط كردن عملكرد افراطيون درباره اين موضوع چنين گفته بود: «در ایام 9 دی برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت 9 دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند در حالی که همه می‌دانند در 9 دیماه سال 88 مردم با قاطعیت از تخلفات دو طرف فتنه دوری و به دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی پرداختند. اگر بخواهیم 9 دی را مظهر تفرقه میان ملت قرار دهیم دیگر یوم‌الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود.»

اما حالا بدون توجه به منظور مطهري، اين نمايندگان كه خبرگزاري «مهر» نام آنها را نيز قيد نكرده (اما به احتمال فراوان، اغلب همان نماينده‌هايي هستند كه نطق مطهري را ناتمام و به طرفش حمله ور شده‌اند) با حركت «فرار به جلو» و به قصد سرپوش گذاشتن بر حركت زشتشان در صحن علني (كه حتي جرات انتشار تصاوير و فيلم آن را نيز ندارند) و بدون اعلام اسامي خود، قصد فضاسازي عليه يكي از شجاع‌ترين و پاك‌ترين نمايندگان مجلس نهم را دارند. اين در حاليست كه نمايندگان پايداري و افراطي مجلس مدتي قبل نيز بحث بررسي صلاحيت مطهري را مطرح كرده بودند كه خيلي زود مشخص شد، تمنيات و آرزوهاي آنهاست تا يك موضوع واقعي و قابل طرح!

حالا و پس از يكشنبه سياه و دسته گل دلواپسان و افراطي ها، به نظر مي‌رسد، اين 50 نفر اگر واقعا در ادعاهاي خود ثابت‌قدم هستند براي يك بار هم شده اسامي خود را رسما به رسانه‌‌ها بدهند تا پاي نامه اشان منتشر شود تا وكلايشان آنها را به خوبي و تمام و كمال بشناسند! واقعا اين بدعت «نامه‌نگاري بدون اعلام اسامي امضاكنندگان» هم خود به حكايتي لاينحل و عجيب و غريب در عرصه سياسي ايران مبدل شده است!


کد مطلب: 66111

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/66111/فرار-جلو-يعني

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir