به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۶۶۴۰۷

قالیباف گفت دو سوم مردم، ماهواره دارند

گروه سياسي: نماینده آیت‌الله‌سیستانی در ایران در دیدار با وزیر اقتصاد و معاونانش گفت: ما یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان را برای کودکان راه‌اندازی کردیم که در روز نخست ۵۰ هزار پیامک برای ما ارسال شد که در‌‌ همان روز آقایان لاریجانی و قالیباف کنار ما بودند و من به آن‌ها گفتم این ۵۰ هزار پیامک دو نکته را به ما می‌رساند.
به گزارش نامه‌نیوز، او گفت: اولین نکته برای ما بود که به ما فهماند که چه کار مثبتی انجام داده‌ایم و این ۵۰ هزار پیامک این پیام را به شما می‌رساند که تمامی این ۵۰ هزار در خانه‌هایشان ماهواره دارند که در بین آن‌ها افراد مذهبی هم یافت می‌شود که باید توجه داشت این ۵۰ هزار نفر وقت گذاشته‌اند و به ما پیام ارسال کرده‌اند. من به آقای قالیباف گفتم اینطور که به نظر می‌رسد نصف مردم تهران در خانه‌هایشان ماهواره دارند که ایشان گفت دو سوم مردم تهران ماهواره دارند و من هم مجدد پاسخ دادم این به ما می‌رساند نباید به شکل کنونی با مردم مقابله کنیم و باید چاره اندیشی کرد.

وي گفت: ۲۰ سال قبل ویدیو ممنوع بود اما در حال حاضر از آن استفاده نمی‌شود که ‌آن زمان‌ها گذشته که بخواهیم با ممنوعیت و برچسب تحریم با مردم مقابله کنیم و باز هم می‌گویم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. آیت‌الله شهرستانی خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: به دکتر روحانی تبریگ می‌گوییم که افرادی مثل شما را برای وزارت انتخاب کرده‌اند و تعریف شما را زیاد شنیده‌ام.

او گفت: یکی از مسائل مهم کشور که باید به آن توجه کنیم تعویض پول‌های کهنه مردم است چون باعث می‌شود خرید کاغذ برای چاپ پول‌های جدید کمتر شود که این کار در عربستان سعودی بسیار خوب انجام می‌شود و ما می‌توانیم به راحتی با اینگونه مسائل مقابله و تصمیم‌گیری کنیم. نماینده آیت‌الله سیستانی ادامه داد: تخصص‌ها وجود دارد اما مدیریت‌ها آنطور که باید و شاید نیست واین باعث ضرر می‌شود. شهرستانی در پایان گفت: سودهای بانکی که اکنون وجود دارد باید اصلاح شود و متاسفانه سیاست واحدی را در این دولت و دولت‌های گذشته برای اصلاح شدن این کار ندیدیم.

بهناز
Spain
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۰
مسئو لان چقدر از آگاهی مردم وحشت دارن!!! ("باید چاره اندیشی کرد!!!!") (279543)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۴۵
اگه ماهواره همش آگاهی درست بود واقعا خوب بود... مشکل اینه که هرکسی تو این دنیا داره اون چیزی رو تبلیغ میکنه که منافع خودش رو تامین کنه... در واقع صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای از نظر ماهیتی فرقی با هم ندارن و تنها فرق شون تو منافعشونه... (279588)
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۲۳
اخی
دولت بریتانیای کبیر ! و ملکه الیزابت ! علاقه ی خاصی به ملت ایران دارند و برایشان برنامه های دوبله پخش میکنند و به فکر آگاهی دادن به مردمند
واقعا چقدر غربی ها مهربن و دلسوزند !!
بریم پناهنده بشیم !!!! (279722)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۲۱
دوست گرامی،اصل هم همینه که هر کسی حرف خودش رو بزنه ومخاطب از بین حرفها بهترین رو انتخاب کنه (279756)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۱۹
دوست عزیز،آگاهی درست با انتخاب فرق داره... همیشه انتخاب ها درست و صحیح نیستند... و بحث هم بر سر همین است که باید راه درست، صحیح و منطقی و صد البته عقلانی و خدایی رو برگزید... (279811)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۰۶
هزار میلیون لایک برای شما آقای صالح. امیدوارم روزی همه مردم ایران به این فهم برسند. (279805)
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۰۱
این یک دروغ بزرگ است که مردم در خانه هایشان ماهواره دارند !!! نود ونه درصد مردم ایران در خانه هایشان رسیور دارند نه ماهواره ،و آقایون با داشتن ماهواره در خانه مردم مخالفند نه وجود رسیور ،بهار جان دقت کن. (279571)
میکائیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۴۶
دو سوم آمار صحیح نیست . 80 درصد مردم آنتن ماهواره دارند (279589)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۵:۳۶
باید 100 در صد داشته باشند...کیفیت بهتری داره و امکان مقایسه اخبار رو میده (279679)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۶:۱۶
مگه‌اقای‌سیستانی‌و‌نمایندشون‌ایرانی‌هستند؟ (279693)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۱۳
داشتن گیرنده ی ماهواره به صورت کلی چیز بدی نیست ولی ای کاش استفاده ی درستی ازش بشه، نه تماشای برنامه های بی محتوا و غیراخلاقی. (279716)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۲۵
مگه تی وی ما به جز لبنان و غزه چیزی دیگه ای هم نشون میده؟جدیدا هم کوبیدن دولت هم افتخار جدیدی هست که اضافه شد!بعد انتظار دارن مردم نرن بقول اون دوستمون دنبال رسیورها! (279724)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۲۴
ماهواره روز بروزبیشترمیشه الان توروستاهها نصف مردم ماهواره دارن.جلوی علم وتکنولوژی رانمیتوان گرفت (279788)
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۲:۰۱
اقا ماهواره و تلویزیون خوبه چون 50 درصد اخبار رو اینها میگن 50 درصدم اونها اگه هرکدوم نباشه خبرها نصفه و نیمه میشه دیگه (279796)