به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۶۶۴۷۰

همه از دست این بازيگران فراری اند!/تصاوير

گروه فرهنگي: شاید این ستاه ها هنرپیشه های مورد علاقه شما باشند، ولی همکارانشان از کار کردن با آنها فراری هستند. خیلی از آنها استعدادهای بی نظیری در هنرپیشگی دارند، اما اخلاق های عجیبی دارند که باعث می شود کار کردن با آنها سخت شود.
1. جین هکمن



سر و کله زدن با این هنرپیشه اسکاری سر صحنه فیلم برداری «خانواده اشرافی تننبام» کار بسیار سختی بود. در مصاحبه ای که پس از نمایش فیلم در دهمین سالگرد آن در نیویورک انجام شد،هنرپیشگان و عوامل صحنه این فیلم از خاطرات خود راجع به توهین هایی که هکمن به آنها کرده بود تعریف کردند. «وس اندرسون» و «گوئینیث پالترو» اعتراف کرده اند که از هکمن می ترسیده اند و «آنجلیکا هاستون » نیز گفته است: «من هم خیلی می ترسیدم ولی بیشتر نگران محافظت از وس بودم. هیچ کدام از عوامل فیلم پس از به پایان رسیدن کار فیلم با هکمن هیچ سر و کاری نداشته است».

2. لیندزی لوهان



با وجود اینکه لیندزی فعلا خودش را جمع و جور کرده است ، پیش بینی اینکه کار کردن با او روی صحنه چه کار سختی می تواند باشد زیاد مشکل نیست. زمانی که به عنوان هنرپیشه میهمان در سریال «مدیریت خشم» حضور پیدا کرد، پس از اینکه در روز اول فیلم برداری ظاهر نشد، هر روز دیر به سر فیلمبرداری آمده و کارش را درست انجام نمی داد و برای رفتن به کنسرت نامزدش صحنه را ترک کرد. او همه را علاف خود کرده بود.

3. ویلیام شتنر



ظاهرا ویلیام شتنر یک خودشیفته روانی است. او از شرکت در مراسم بزرگداشت «جیمز دوهان» سر باز زده و به برگزارکننده مراسم گفته بود: «من نمی خواهم این کار را انجام بدهم و اصلا دلم نمی خواهد با این آلزایمری بی ارزش کاری داشته باشم». این در حالی است که آنها مدت زیادی در سریال «پیشتازان فضا» با یکدیگر همبازی بودند. او هنگام بازی در این مجموعه تلویزیونی و فیلم های سینمایی هرکاری دلش می خواست می کرد و به حرف عوامل فیلم اهمیتی نمی داد و هروقت دلش می خواست صحنه فیلمبرداری را ترک می کرد.

4. کریستین بیل



یکی از معروف ترین دعواهای سر صحنه فیلم برداری به کریستین بیل مربوط می شود. او سر صحنه فیلمبرداری فیلم «ترمیناتور: رستگاری» به مدیر فیلمبرداری، شین هرلبات، به خاطر ایجاد مزاحمت و بهم زدن یکی از صحنه های اکشن حساس حمله کرده و او را تهدید کرده بود. اگر فیلم ضبط شده این دعوا را ببینید خیلی تعجب خواهید کرد.

5. بروس ویلیس



سال 2011 کوین اسمیت، کارگردان فیلم «پلیس تعلیق شده»، گفت که کار کردن با بروس ویلیس روح انسان را نابود می کند. این ستاره فیلم های اکشن با خبرنگارها هم رفتار خیلی خوبی ندارد و حتی حاضر نشد برای آنها در کنار پوستر این فیلم ژست بگیرد. کوین اسمیت در مراسم افتتاحیه فیلم از تمامی عوامل و هنرپیشگان تشکر کرد و گفت من از همه متشکرم به جز بروس ویلیس که یک عوضی تمام عیار است.

6. جولیا رابرتز



به نظر می رسد جولیا رابرتز در 23 سالگی سر صحنه فیلم برداری فیلم «هوک» در سال 1991 خیلی بی نظم بوده است. طبق گزارش نیویورک تایمز، او با کارگردان فیلم، استیون اسپیلبرگ، دعوا کرده بود و خیلی ها معتقدند که این مسئله نتیجه احساس سرخوردگی و افسردگی او پس از مصرف مواد مخدر به دنبال شکست احساسی ناشی از جدایی اش از «کیفر سادرلند» بوده است.

7. جنیفر لوپز



جنیفر42 ساله طی فیلمبرداری فیلم «What to Expect When You’re Expecting » با هیچ کس حرف نمی زد و این مسئله روی تمامی فرآیند فیلم سازی تاثیر گذاشته بود. این رفتار ضداجتماعی او را می توان ناشی از بحران پس از جدایی از مارک آنتونی دانست. اگر با جنیفر سر صحنه فیلمبرداری کاری داشتید باید با مباشرش حرف می زدید.

8. استیون سیگال



استیون سیگال معروف است به اینکه با همبازی هایش و بدلکاران مثل آشغال رفتار می کند. او نه تنها بدلکاران را سر صحنه فیلمبرداری کتک می زند بلکه حتی با هنرپیشه هایی که مورد آموزش فنون رزمی قرار نگرفته اند نیز بدرفتاری می کند. جان لگوئیزامو می گوید سر صحنه فیلمبرداری فیلم «تصمیم اداری» وقتی برای تمرین جمع شدیم استیون گفت: «من رئیس هستم. هرچیزی که من بگویم قانون است. کسی اعتراضی دارد؟» و من خندیدم. او هم با آن هیکل گنده به من حمله کرد و با فنون تکواندو حسابی کتک زد.

9. مارلون براندو



در فیلم «امتیاز» به کارگردانی فرانک اوز، مارلون براندو او را به خاطر اینکه از بازی اش ایراد گرفته «میس پیگی» صدا می زده و با لجبازی های بچگانه از قبیل نپوشیدن لباس مناسب و آوردن گواهی پزشکی مبنی بر اینکه به اوز حساسیت دارد(!) او را اذیت می کرده است. در سال 1996 نیز هنگام فیلم برداری «جزیره دکتر مورو» هدفون می گذاشت تا دیالوگ هایش را برایش بگویند. ظاهرا آن موقع شغلش زیاد برایش اهمیتی نداشته است.

10. وسلی اسنایپس



وسلی اسنایپس در تمام مدت فیلمبرداری فیلم «Blade» سر جایش نشسته و مواد مخدر مصرف می کرد تا از طریق این رفتار زشت به دیوید گویر و کمپانی «نیو لاین سینما» به خاطر میزان پولی که می گرفت اعتراض کرده باشد چرا که فکر می کرد حقش بیشتر از این است و همچنین بخاطر این که می گفت نمی گذارند در ایفای نقشش خلاقیت به خرج دهد. او تنها از طریق یادداشت با گویر ارتباط می گرفت و آنها را با نام بلید امضا می کرد.
مرجع : برترين ها