به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۶۶۴۷۴

رونالدو: اتلتیکومادرید جذاب بازی نمی‌کند

گروه ورزشی: ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با انتقاد از شیوه بازی روخی بلانکو در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، تاکتیک‌های تدافعی این تیم را دلیل شکست کهکشانی‌ها در دربی مادرید دانست.
رونالدو: اتلتیکومادرید  جذاب بازی نمی‌کند
کریستیانو رونالدو با منفی خواندن رویکرد اتلتیکومادرید در بازی شب گذشته (پنجشنبه) این تیم مقابل رئال مادرید، شاگردان دیه‌گو سیمئونه را به فرو رفتن در لاک دفاعی و ارائه بازی‌‌های نه چندان جذاب متهم کرد.رئال مادرید در خانه و در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، برابر اتلتیکومادرید به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و از گردونه تورنمنتی که مدافع عنوان قهرمانی‌اش بود کنار رفت.

رونالدو که در این بازی گل دوم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و نتیجه را 2 بر 2 مساوی کرد، به نشریه آس گفت: اتلتیکومادرید بازی جذابی را ارائه نمی‌کند. این تیم در لاک دفاعی فرو می‌رود. بازیکنان اتلتیکومادرید فقط منتظر توپ‌های مرده‌اند هرچند این تاکتیک برای‌شان جواب داد و از همین رو باید به بازیکنان و مربی این تیم احترام گذاشت.

رونالدوی 29 ساله که دوشنبه شب سومین توپ طلای دوران بازیگری‌اش را کسب کرد، با تکذیب این شایعه که دوباره از ناحیه زانو مصدوم شده و همین مسئله باعث اُفت عملکردش شده است، تأکید کرد مردم نباید در تمام بازی‌ها از او انتظار داشته باشند که در اوج باشد.
او ادامه داد: گلزنی همه چیز نیست و بازیکنان هم همیشه نمی‌توانند در اوج باشند، مگر اینکه بازیکنی باشد که توانسته باشد این کار را انجام دهد و شما نامش را به من بگویید. من بازیکنی از یک سیاره دیگر نیستم شاید اکنون در وضعیت ایده‌آل نباشم اما به این وضعیت برخواهم گشت.

رونالدو خاطرنشان کرد: مسئله زانویم مربوط به گذشته است و من به بازی کردن همراه با درد عادت کرده‌ام. تا دو یا سه هفته دیگر من دوباره کاملاً آماده خواهم بود و وضعیت تیم هم بهتر می‌شود.

رونالدو در این فصل در 27 دیداری که در تمام رقابت‌‌ها به میدان رفته است، 36 گل به ثمر رسانده است.
مرجع : تسنیم