به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۶۶۵۷۴

پرسپولیس و این آقای نافرمان

گروه ورزشی: پیام صادقیان همان بازیکن نافرمانی است که امسال برای پرسپولیس جز محرومیت و مصدومیت چیز دیگری نداشته است.
پرسپولیس و این آقای نافرمان
همه بازی‌های این فصل پیام صادقیان برای پرسپولیس را که بچلانی، بیشتر از یک گل و یک پاس گل از آن نمی‌چکد. ما اما مانده‌ایم که این یک گل و یک پاس گل مگر چقدر ارزشمند بوده‌اند که پرسپولیس هنوز حاضر نیست این دندان پوسیده را دور بیندازد و خودش و هوادارانش را آسوده خاطر کند. ارز‌ش‌شان آیا آنقدر هست که همه دعواها و حاشیه‌سازی‌های صادقیان به خاطرشان نادیده گرفته شود؟ نه به آن آرنج زدن‌ها به بازیکنان حریف کاری داریم و نه می‌خواهیم درگیری با خلعتبری در دربی را از نو بخوانیم. چه کار داریم که هی بگوییم صادقیان به خاطر سرکشی‌های هر روزه به منزل شخصی‌اش به مدیرعامل وقت باشگاه- رویانیان- معترض شده. حرف امروز ما در حاشیه‌سازی‌های پیام صادقیان در این 6 ماه خلاصه می‌شود. حرف ما دعوای او با داور بازی با فولاد است که این بازیکن را برای سه ماه خانه‌نشین کرد. می‌خواهیم از مصدومیت بعد از آن بگوییم که تا همین امروز، به صادقیان فرصت بازگشت نداده. حرف ما، اعتراضی است به اعتراض صادقیان که تحمل تعویض شدن را ندارد، که نشستن روی نیمکت‌- حتی نیمکت پرسپولیس- را در شان خود نمی‌داند. به صادقیان معترضیم چون یا تمرین نمی‌کند یا اگر هم در محل تمرین آفتابی شد، آنقدر خمیازه می‌کشد که انگیزه بقیه را هم می‌کُشد. تازه‌ترین شاهکار پیام صادقیان را هم همین چند روز پیش در اردوی پرسپولیس در امارات دیدیم. او به خاطر 70 میلیون تومان، با درخشان درگیر شد و تمرین را تحریم کرد و جالب اینکه توقع فیکس بودن هم دارد. به همین خاطر بود که وقتی دید برابر بنیادکار جایی در ترکیب پرسپولیس ندارد، با اخم روی نیمکت نشست و بین دو نیمه وقتی درخشان او را به گرم کردن فراخواند، با حالت قهر دست او را پس زد و راهی رختکن شد.

آقای سرمربی هم همان موقع حکم اخراج او را خواند و دستور داد که این بازیکن نافرمان را به تهران بازگردانند. خوردبین اما به جای اجرای دستور سرمربی، خود را به رختکن رساند و از صادقیان خواست تا مورد خشم سرمربی قرار نگرفته، به زمین برگردد. آقای حاشیه که اتفاقا این بار حرف گوش کن بود، گرمکنش را پوشید و به زمین برگشت اما پیش از آنکه دویدن را شروع کند، به توصیه خوردبین و قنبرپور از حمید درخشان عذرخواهی کرد. بعد هم در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینچنین نوشت: «هر کاری می‌کنم، برایم حاشیه درست می‌کنند. زیادی روی من حساس شده‌اند و من دیگر کشش ندارم اما قول می‌دهم که دیگر از من هیچ حاشیه‌ای نخواهید دید.»

طبیعی بود که مسوولان تیم هم مثل خود صادقیان این حاشیه تازه را تایید نکنند. البته حمید درخشان و همکارانش هیچ حرفی در این‌باره نزدند اما محمود خوردبین همه اتفاق‌های رخ داده را تکذیب کرده: «نمی‌دانم چرا برای این بچه حاشیه درست می‌کنند؟ او به دلیل کسالتی که داشت در ترکیب تیم قرار نگرفت و درخشان از او خواست دور زمین بدود. البته صادقیان دوست داشت به صورت ثابت بازی کند اما اتفاق خاصی رخ نداد و هیچ اختلافی هم بین او و سرمربی تیم وجود ندارد.» آقای سرپرست اما نتوانست روی حرف خودش بماند و با تکذیبیه بعدی‌اش، ناخواسته درگیری و اخراج صادقیان را تایید کرد: «درخشان به صادقیان گفت خودت را گرم کن اما پیام گفت دوست داشتم در این بازی به میدان بروم و بعد هم به رختکن رفت اما قهر نکرد. او بعد از دقایقی گرمکنش را پوشید و به زمین بازگشت. این هم که می‌گویند با وساطت من برگشته، درست نیست چون وقتی من به سمت صادقیان رفتم تا ببینم چه شده دیدم در حال بازگشت از رختکن است. البته در کنار زمین دیدم که قنبرپور با او صحبت می‌کند اما نمی‌دانم موضوع صحبت‌شان چه بود. به هر حال این موضوع ختم به خیر شد و در حال حاضر صادقیان در کنار تیم است.»
مرجع : روزنامه ایران ورزشی