به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۶۶۵۹۴
در شب پيروزي منچستريونايتد و لیورپول؛

آتش بازي چلسي در خانه سوانسی

گروه ورزشی:در شبی که چلسی مقتدرانه از سد سوانزی گذشت، شیاطین سرخ و لیورپول هم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
آتش بازي چلسي در خانه سوانسی
هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با انجام 6 دیدار همزمان آغاز شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه لیبرتی میهمان سوانزی بود و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر میزبانش را از پیش‌رو بردارد. آبی‌پوشان لندنی در این دیدار توسط گل‌های اسکار (یک و 36)، دیه‌گو کاستا (20 و35) و آندره شورله (80) سوانزی را در هم کوبیدند.
شاگردان ژوزه مورینیو با این برد خارج از خانه شمار امتیازات خود را به عدد 52 رساندند و صدرنشینی‌شان را استحکام بخشیدند.

در ورزشگاه لوفتوس رُود واقع در غرب لندن هم کوئینر پارک‌رنجرز پذیرای منچستریونایتد بود که این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان بردند. اولین گل سرخپوشان منچستر در این دیدار را مروان فلینی در دقیقه 58 روی پاس آنتونیو والنسیا به ثمر رساند و دومین گل را هم جیمز ویلسون در دقیقه 90 برای این تیم زد. تیم تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال با این برد خارج از خانه 40 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

تیم‌های استون‌ویلا و لیورپول هم در ویلاپارک به مصاف هم رفتند که این بازی به برتری 2 بر صفر بندرنشینان انجامید. برای لیورپول در این بازی فابیو بورینی (25) و ریکی لمبرت (79) گلزنی کردند. شاگردان برندان راجرز که در چند هفته اخیر به نتایج خوبی رسیده‌اند با این پیروزی 35 امتیازی شدند و به مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

برنلی 2 - کریستال‌پالاس 3
لسترسیتی صفر - استوک‌سیتی یک
تاتنهام 2 - ساندرلند یک

هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس فردا (یک‌شنبه) با انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود که در بازی اول وستهام پذیرای هال‌سیتی است و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند.

پرونده این هفته از رقابت‌های لیگ برتر دوشنبه شب با دیداری بین 2 تیم اورتون و وست برومویچ در ورزشگاه گودیسون پارک بسته خواهد شد.
مرجع : تسنیم