کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در رقابت‌های جام جهانی قطر

دومین شکست تیم ملی هندبال ایران

28 دی 1393 ساعت 1:02

گروه ورزشي: تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی با اختلاف دو گل مقابل تیم ملی مقدونیه شکست خورد.


 ایران كه در اولین مسابقه خود نتوانسته بود از تیم ملی بوسنی و هرزگوین امتیازی کسب کند در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی مردان در قطر مقابل تیم ملی مقدونیه قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۳۱ بر ۳۳ شکست خورد. "بوروت ماچک"، سرمربی تیم هندبال ایران در باره این شکست گفت: «فکر می‌کنم امروز بازی بهتری انجام دادیم و انگیزه‌مان را برای پیروزی نشان دادیم.»

وی با بیان اینکه تیم ایران در قطر روز به روز نمایش بهتری را ارائه می‌کند افزود: «امروز در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کردیم و بازیکنان ما بهتر امتیاز گرفتند.»  سرمربی اسلوونیایی تیم ملی هندبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در بازی‌های بعدی نتایج خوبی کسب کند. تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی برابر تیم بوسنی‌وهرزگوین قرار گرفته و با امتیاز ۳۰ بر ۲۵ نتیجه را به حریف واگذار کرده بود.

تیم ملی ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، کرواسی، تونس و اتریش هم‌گروه است، باید سومین دیدار خود را روز دوشنبه مقابل کرواسی برگزار خواهد کرد. کرواسی امروز در یک بازی نزدیک با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ بر تیم ملی تونس غلبه کرد.


کد مطلب: 66606

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/66606/دومین-شکست-تیم-ملی-هندبال-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir