به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۶۶۶۹۵

هالیوودی های دست و دلباز!/تصاوير

گروه فرهنگ و هنر: تیلور سوئیفت سال گذشته خیرترین ستاره هالیوودی بوده است و حالا که دو هفته بیشتر از سال 2015 نمیگذرد به نظر می رسد قصد دارد امسال نیز همین روند را در پیش بگیرد.
این خواننده موفق 25 ساله این هفته به خاطر هدیه دادن یکی از گردنبندهای قدیمی و یکی از نقاشی هایش به علاوه یک چک 1989 دلاری به یکی از هوادارانش، که صفحه تامبلر خود را به تیلور و گربه اش اختصاص داده، حسابی خبر ساز شده است. او در پیامی به ربکا بورتنیکر گفته بود: «ربکا حالا 1989دلار به تسویه وام های دانشجویی ات نزدیکتر شده ای» و اشک در چشم های ربکا حلقه زده بود. ولی خوب تیلور سوئیفت تنها هالیوودی خیرخواه نیست. افراد دیگری نیز هستند که سعی می کنند به مردم و به ویژه طرفداران و اطرافیانشان کمک کنند.


جنیفر هادسون کریسمس سال 2013 بزرگترین هدیه کریسمس را که می توان به کسی هدیه داد به دستیارش والتر ویلیامز اهدا کرد: یک خانه! او یک ویدیو از زمانی که والتر هدیه اش را گرفته بود در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. راستش را بخواهید عکس العمل والتر کمی ترسناک بود.


ووپی گلدبرگ سال 2013 صورت حساب 400 دلاری یکی از هوادارانش در رستوران Old Homestead Steakhouse نیویورک را به خاطر اینکه هنگام دیدن این هنرپیشه اسکاری ذوق کرده بودند پرداخت کرد. گزارش شده است که دختر بچه نه ساله خانواده پیش گلدبرگ رفته و به او اظهار علاقه کرده است و ووپی هم بی سر و صدا صورتحساب آنها را پرداخته و درخواست کرده بود که تا زمانی که رستوران را ترک نکرده است به آنها نگویند که او این کار را کرده است.


جان استیموس هنرپیشه سریال پرطرفدار Full House در همین سال، برای دیدن طرفدار پر و پا قرص 19 ساله خود، کیتلین دوبرو، که دست ها و پاهای خود را در اثر یک بیماری عفونی از دست داده بود به بیمارستان رفت و سپس او را به دیزنی لند برد.


در سال 2011 تام هنکس پول بلیط برخی از هوادارانش که برای دیدن فیلم «لری کرون» رفته بودند را به آنها پس داد. تام که خودش کارگردانی، نویسندگی و هنرپیشگی این فیلم را انجام داده بود به یک پمپ بنزین در لس آنجلس رفته بود که برخی طرفدارانش نزد او آمده و گفتند که همین الان فیلم جدیدش را دیده اند. وقتی که تام نظرشان را در مورد فیلم پرسید آنها گفتند که خیلی فیلم خوبی نبوده است. تام هنکس نیز از آنها عذر خواهی کرده و اجازه گرفت تا پول بلیط را به آنها بازگرداند.
مرجع : برترين ها