به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۶۷۲۵۵

واکنش بنجامین ویلیامز بدلی در فیس‌بوک

گروه ورزشی: هواداران تيم ملي ايران بعد از قضاوت بحث برانگيز بنجامين ويليامز، داور استراليايي، تلاش کردند از طريق صفحه فيس بوک او، اعتراض شان را به گوش او برسانند.
واکنش بنجامین ویلیامز بدلی در فیس‌بوک
البته به نظر می رسد تعداد از ایرانی ها در پیدا کردن صفحه این داور استرالیایی چندان موفق نبودند و یک بنجامین ویلیامز دیگر را اشتباهی اد کردند؛ اتفاقی که واکنش این فرد را به همراه داشت. او در صفحه فیس بوکش، نوشت: "خب، بیدار شدم و دیدم 992 درخواست دوستی از ایران به من رسیده که همچنان در حال افزایش است. نمی دانم مشکلی پیش آمده یا اینکه بالاخره در ایران محبوب شدم؟"

مرجع : ورزش 3

مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۲۳:۰۹
به جان خودم درست پیدا کردند.. این ویلیامز کوچیکشونه تازه یه ویلیامز دیگه هم هست که شاهزادست (282526)
هادی مهر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۰:۵۷
چرا همیشه دنبال کسی هستیم که فرهنگ نابمونو بهش نشون بدیم؟؟ چرا به داور گیر میدین؟؟ چرا به پولادی گیر نمیدین که با وجود اینکه کارت زرد داشت دروازبان عراق رو با پاش زد؟؟؟ حتی اگه محکم نزد ولی شیطنت محسوب میشه علاوه بر این چرا خودشو به زمین انداخت که مثلاً داورو گول بزنه؟؟؟ پولادی اگه یه ذره حرفه ای بود این کارارو نمیکرد. (282557)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۲۳:۱۲
بیجاره نمی دونه که قراره فحشهای چیز دار نثارش شود . (282527)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۲۳:۱۶
بازم شروع کردیم!خب که چی آره تقصیر داور بود همه هم دیدن!!!!تقصیر ما اصن نبود!!!تقصیر پولادی نیود!!!این عادت زشت رو کنار بزاریم عادت کردیم به تجاوز به حریم دیگران از اشغال سفارت تا اشغال صفحات فیس بوک ملت!!!! (282530)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۲۳:۱۸
بازم شروع کردیم!خب که چی آره تقصیر داور بود همه هم دیدن!!!!تقصیر ما اصن نبود!!!تقصیر پولادی نیود!!!این عادت زشت رو کنار بزاریم عادت کردیم به تجاوز به حریم دیگران از اشغال سفارت تا اشغال صفحات فیس بوک ملت!!!! (282532)
محمد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۰:۰۸
واقعا جای تاسف دار که ما در ا ف سی هیچ کونه نفوذی نداریم ولی کشورهای حقیر وکوچک عربی این همه نفوذ وقدرت دارن مثل هیمن بازی ایران وعراق که داو ر بی جهت فولادی را اخراج کرد (282546)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۰۷:۱۱
یکی مثل گارسیا مربی رم چ بعد برد چ بعد باحت میگه ب داوری کاری ندارم...یکیم مثل اینا...هه (282582)