به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۶۷۳۹۸

ویلیامز داور دیدار فولاد و الهلال‌عربستان شد

گروه ورزشي: کنفدراسیون فوتبال آسیا بنجامین ویلیامز استرالیایی را برای قضاوت دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا 2015 انتخاب کرد.
ویلیامز داور دیدار فولاد و الهلال‌عربستان شد
بنجامین ویلیامز استرالیا دیدار اخير تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در جام ملت های آسیا 2015 را نیز قضاوت کرد که اخراج مهرداد پولادی در نیمه دوم این مسابقه با انتقاد زیاد کارشناسان داوری مواجه شد و هنوز واکنش های تندی را در بین هواداران ایرانی به دنبال داشت. مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه به ایرنا، گفت: ویلیامز به همراه دو هموطن خود میتیو جان و پائول آدام مسابقه تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر الهلال عربستان را که در تاریخ 26 اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود، قضاوت خواهد کرد.

محمد احرام باف اضافه کرد: بر اساس اعلام AFC ناظر این دیدار از کشور چین تایپه به نام چانک چن پو بوده و خالد جاسم الدوخی از امارات نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار انجام وظیفه خواهد کرد. لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه ششم اسفند برای تیم فولاد خوزستان آغاز می شود که نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه از میان سه حریف مرحله حذفی مشخص می گردد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود. تیم فولاد خوزستان درحال حاضر در اردوی تدارکاتی در دبی بسر می‌برد.