کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رهبرمردمي‌اصلاحات با احمدی‌نژاد دیداركرد!

9 بهمن 1393 ساعت 9:13

گروه سياسي: دبیر کمیته آموزش و عضو شورای مرکزی تشكلي كه نام خود را «حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی» گذاشته از استعفای خود و انشقاق از این حزب خبر داد.


مهدی خلیلی در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با اعلام خبر استعفای خود از این حزب، دلیل آن را دیدار دبیر کل و برخی اعضای شورای مرکزی این حزب با محمود احمدی‌نژاد در دفتر ولنجک اعلام کرد و گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس٬ نوع مراودات سیاسی دبیرکل این حزب و دیدار با رئیس جمهور سابق در دفتر ولنجک٬ هیچ نوع توجیه سیاسی و اخلاقی ندارد و چنین ملاقات‌هایی قابل قبول نبوده و نیست. به جز آقای احمدی‌نژاد٬ دیدارهایی با آقای ثمره هاشمی نیز انجام گرفته است. وی یاد آور شد: هیچگونه فعالیت و مسوولیت حقیقی و حقوقی در حزب مردمی اصلاحات ندارم.

گفتني اينكه فعالان سياسي اصلاح‌طلب همواره از اين تشكل چند نفره به عنوان يك جريان دست ساخته اصولگرايان و «غضنفر اصلاحات» ياد مي‌كنند. مسئول اين گروه يك روحاني جوان به نام «فومني» است كه تا چند سال قبل اسم تشكل خود را «اصلاح‌طلبان جوان» نام گذاري كرده بود و حالا نامش را به « حزب مردمی اصلاحات» تغيير داده است.‌ جالب اينكه، سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي تندرو جناح راست كه سايه فعالان اصلاح‌طلب را با تير مي‌زنند، در پروژه و پكيج! ويژه و مناسبتي خود همواره با فومني مصاحبه مي‌كنند، خصوصا در هنگامه‌هاي انتخابات و وي نيز هميشه از بدي اصلاح‌طلبان تندرو! و لزوم عبور از آنها با اين رسانه‌هاي اصولگرا دردل مي‌كند!


کد مطلب: 67888

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67888/رهبرمردمي-اصلاحات-احمدی-نژاد-دیداركرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir