کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجيد انصاري مچ سانسور سيما را گرفت

9 بهمن 1393 ساعت 12:28

گروه فرهنگي: معاون پارلماني رييس جمهور در يك برنامه زنده تلويزيوني، مچ سانسورچيان صدا و سيما را گرفت.


به گزارش بهارنيوز، در برنامه زنده «شب آفتابي» در شبكه تهران، حجت الاسلام مجيد انصاري ميهمان برنامه بود كه درباره ارتباط دولت و مجلس به سئوالات مجري پاسخ مي داد. انصاري درباره بي سابقه بودن طرح سئوال از وزيران دولت روحاني گفت: در طول يك سال و نيم عمر دولت يازدهم بالغ بر 1588 سئوال از وزيران توسط نمايندگان مطرح شده و هر روزه وزرا را به مجلس مي كشانند و اين آمار در تاريخ مجالس ايران يك ركورد است.

اما در بخش‌هايي از برنامه مصاحبه ضبط شده با انصاري در دفتر كارش پخش شد كه وي در باره مسائل مختلف صحبت مي كرد از جمله موسيقي. او گفت به موسيقي علاقمندم و خصوصا موسيقي سنتي ايراني را همواره گوش مي كنم. انصاري از هنرمنداني همچون شهرام ناظري، حسام الدين سراج و مختاباد كه آهنگشان را گوش مي‌كند نام برد. جالب اينكه وقتي مجددا گفتگوي زنده آغاز شد، انصاري بلافاصله با تعجب خطاب به مجري گفت: برايم عجيب است همكاران شما چطور نام استاد شجريان را از گفته هاي من حذف كردند؟ من آنجا گفتم بيشتر آهنگ هاي استاد شجريان را گوش مي كنم. محمود احمدي مجري اين برنامه (كه از مجريان منصف و معتدل رسانه ملي به شمار مي‌رود) هم در واكنش گفت: اشكال ندارد حالا دو بار اسم ايشان را آورديد!

گفتني اينكه صدا و سيما روي نام استاد آواز ايران از سال 88 به بعد كه ايشان از ضرغامي خواسته بود منبعد آهنگهايش را پخش نكند چون او صداي خس و خاشاك است، بصورت هيستريك حساسيت سانسوري دارد كه افتضاح برنامه ديشب يكي از نمونه‌هاي آن است.


کد مطلب: 67914

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67914/مجيد-انصاري-مچ-سانسور-سيما-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir