به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۶۷۹۵۳

بهترین لپ تاپ‌هایی که می‌توان خرید/ تصاویر

گروه فناوری: انتخاب و خرید یک لپ‌تاپ کار چندان ساده‌ای نیست. آشنایی باقابلیت‌های یک لپ تاپ و اینکه آیا گزینه انتخابی شما با نیازهایتان هماهنگی دارد می‌تواند فرایند طاقت فرسایی باشد. در واقع چنین می‌توان گفت تا زمانی که تا حدودی با یک لپ تاپ کار نکرده‌اید نمی‌توانید به طور کامل مناسب بودن یک لپ تاپ را تشخیص دهید.
در ادامه مطلب به بهترین لپ تاپ‌هایی خواهیم پرداخت که در سال 2015 می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افراد جویای لپ تاپ جدید باشند.

مک بوک پرو



اگر به دنبال یک لپ تاپ مجهز به سیستم عامل مک هستید و مک بوک ایر نازک با قابلیت‌های محدود تر نظر شما راجلب نمی‌کند، مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اختلاف قیمت مدل پایه مک بوک پرو با مک بوک ایر با همان اندازه در حدود 300 دلار است. با این مقدار پول بیشتر، پردازنده‌ای سریع تر، صفحه نمایش شفاف رتینا با گرافیک بهتر و پورت‌های بیشتر در اختیار خواهید داشت. قیمت مک بوک پرو از 1299 دلار شروع می‌شود.

دل XPS13



لپ تاپ جدید ویندوزی شرکت دل با صفحه نمایش 13 اینچی و رزولوشن 3200x1800 با تکنولوژی جدیدی با نام infinity display که حاشیه و قطر صفحه نمایش را به حداقل می‌رساند توجه بسیاری را در سال 2015 به خود جلب خواهد کرد. اگر از دسته افرادی هستید که به طراحی نازک و ظریف مک بوک ایر شرکت اپل علاقه دارید و با این حال دنبال یک گزینه ویندوزی ارزان‌تر هستید، دل XPS13 می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. دل ادعا کرده است که باتری این لپ تاپ با یک بار شارژ کامل 12 ساعت دوام خواهد داشت. قیمت دل XPS13 در حدود 800 دلار در نظر گرفته شده است.

لنوو ThinkPad X240



اولین نکته ای که با دیدن این لپ تاپ نظر شما را جلب می‌کند وزن نسبتاً بالای آن است. اما از آنجایی که ThinkPad X240 در رسته لپ تاپ‌های کاری قرار می‌گیرد بیشتر اوقات بر روی میز قرار دارد، می‌توان آن را یکی از بهترین لپ تاپ‌های کاری در سال 2015 دانست. کیبورد راحت و سنسور اثر انگشت برای امنیت بیشتر اطلاعات از مشخصه‌های ThinkPad X240 است. تنها ویژگی ضعیف این لپ تاپ صفحه نمایش با رزولوشن 1,366 x 768 است که چندان قابل رقابت با مدل‌های جدید موجود در بازار نیست. لنوو ترکیب های سخت افزاری مختلفی را برای ThinkPad X240 در نظر گرفته که قیمت‌های آن‌ها از 850 دلار شروع می‌شود.

دل Inspiron 17 سری 5000



طبق برسی هایی که توسط ر PCMag انجام شده، Inspiron 17 یکی از لپ تاپ‌های جدید سری 5000 از شرکت دل بوده که برای مصارف عمومی با سیستم علم ویندوز عرضه می‌شود. صفحه نمایش شفاف، عملکرد قابل قبول و طول عمر باتری بالا از مشخصه‌های Inspiron 17 به حساب می‌آیند. طراحی آلومینیومی بدنه این لپ تاپ باعث شده تا Inspiron 17 یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین لپ تاپ‌های زیر 500 دلاری موجود در بازار باشد. Inspiron 17 یک نسخه با صفحه نمایش لمسی نیز دارد که 200 دلار گران تر از مدل معمولی است. قیمت Inspiron 17 450 دلار تعیین شده است.

اچ پی Stream



اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ویندوزی جدید هستید و نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید. اچ پی Stream با قیمت 200 دلار یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های ویندوزی موجود در بازار است. علاوه بر این کاربران این لپ تاپ یک سال دسترسی رایگان به سرویس‌های آنلاین مایکروسافت آفیس دارند. طول عمر باتری اچ پی Stream قابل قبول بوده و طراحی جمع و جور و سبکی دارد. اگر کیفیت بالای صفحه نمایش و صدا برای شما در اولویت نیست لپ تاپ اچ پی Stream یا کروم بوک های ایسر می‌تواند گزینه‌های قابل توجهی باشند.

ایسوس ROG G751JT



ROG G751JT یکی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی است که می‌توانید در سال 2015 خریداری کنید. لپ تاپ ROG G751JT از شرکت ایسوس سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بالا و قابلیت اجرای همه بازی‌های موجود در بازار با گرافیک بالا را دارد. به این موارد صفحه نمایش شفاف یا رزولوشن بالا و کی‌برد راحت برای اجرای هرچه راحت تر و روان تر بازی ها را اضافه کنید. قیمت ROG G751JT ایسوس در حدود 1750 دلار است.

لنوو یوگا 3



یوگا 3 یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ‌هایی است که شرکت لنوو تا به امروز تولید کرده است. مهم‌ترین ویژگی یوگا 3 صفحه نمایش با کیفیت آن است که می‌تواند به صورت 360 درجه رو به عقب چرخش داشته باشد و به یک تبلت تبدیل شود. تنها نقطه‌ضعف یوگا 3 عمر باتری نسبتاً کم آن است. یوگا 3 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید لپ تپ در سال 2015 باشد که از پس برطرف کردن نیازهای معمول کاربران به‌راحتی برمی آید. شرکت لنوو قیمت 1200 دلاری را برای یوگا 3 در نظر گرفته است.
مرجع : بازارخبر