به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۶۸۰۳۷

مرد بی‌منطق آلن به معنایی تازه می‌رسد

گرو فرهنگ و هنر: فیلم بعدی وودی آلن، فیلم‌ساز مشهور و پرکار آمریکایی «مرد بی‌منطق» نام گرفت و بازیگران آن مشخص شدند.
مرد بی‌منطق آلن به معنایی تازه می‌رسد
وودی آلن فیلم «مرد بی‌منطق» را به زودی جلوی دوربین خواهد فرستاد. در این فیلم بازیگرانی مانند اما استون، یواکین فونیکس، جیمی بلکلی و پارکر پوزی حضور خواهند داشت. پروژه سینمایی «مرد بی‌منطق» را شرکت تولیدی گرَویِر پروداکشنز تهیه خواهد کرد و سونی پیکچرز کلاسیکز سرمایه‌گذاری و پخش آن را بر عهده خواهد داشت. داستان فیلم کمدی «مرد بی‌منطق» در اردگاه دانشگاهی در شهری کوچک می‌گذرد. یک استاد فلسفه که درگیر بحرانی وجودی است، عاشق یکی از دانشجویانش می‌شود و معنایی تازه را در زندگی کشف می‌کند.

اِما استون در فیلم قبلی وودی آلن، «جادو در مهتاب» نیز بازی کرده است. این بازیگر متولد 1988 در آریزونا که در فیلم‌هایی مانند «خدمتکار»، «جوخه گنگسترها» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» بازی کرده، در ماه‌های اخیر با فیلم «مرد پرنده» که امیدوار به دریافت جایزه بهترین فیلم اسکار است، وجهه‌ای در سینمای جدی و هنری پیدا کرده است. یواکین فونیکس، دیگر بازیگر این فیلم که متولد 1974 در پورتوریکو است، در همکاری با کارگردانان بزرگ سابقه د ارد. او از جمله در «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «استاد» و «گناه ذاتی» پل تامس اندرسن و «او» ساخته اسپایک جونز بازی کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، وودی آلن در مورد همکاری تازه‌اش با سونی پیکچرز گفته است: «سونی کلاسیکز و من رابطه کاری خوبی داشته‌ایم. من از شیوه برخورد آنها با فیلم‌هایم خیلی خوشم می‌آید، خیلی خاص و خیلی باکلاس است. من همیشه امیدوارم که فیلم‌هایم انتظارات آنها را برآورده کند.»

سونی پیکچرز کلاسیکز فیلم قبلی وودی آلن، «جادو در مهتاب» (Magic in the Moonlight) را در ماه ژوئیه 2014 (تیر 93) اکران کرد که در مجموع 32.3 میلیون دلار فروش داشت. این شرکت پخش فیلم دیگر وودی آلن، «جزمین غمگین» را نیز در اوت 2013 بر عهده داشت و آن فیلم نامزد سه جایزه اسکار شد که کیت بلنچت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی 2014 را برای آن دریافت کرد.
مرجع : آنا