کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمون، یکی از ستاره‌هایی که آسیا را روشن کرد؛

تمجید سایت فیفا از سردار آزمون

تسنیم , 14 بهمن 1393 ساعت 20:33

گروه ورزشی: سایت فیفا مهاجم جوان تیم ملی ایران را به عنوان یکی از ستاره‌هایی که در شانزدهمین دوره جام ملت‌‌های آسیا خوش درخشیدند معرفی کرده است.


سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی تحلیلی با عنوان «ستاره‌هایی که آسیا را روشن کردند» به معرفی ستاره‌ها و پدیده‌‌های جام ملت‌های 2015 استرالیا پرداخته و نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در کنار افرادی همچون عمر عبدالرحمن از امارات، ماسیمو لونگو بهترین بازیکن تورنمنت از استرالیا، حسن عبدالکریم از قطر و لی جئونگ یئوپ از کره جنوبی قرار داده است.

در گزارش فیفا درباره سردار آزمون آمده است: ستاره‌های پرآوازه ایران تا حدودی تحت الشعاع درخشش مهاجمی تازه‌وارد قرار گرفتند، کسی که نامش بارها و بارها در تیترها تکرار شد. سردار آزمون بدون شک بهترین گل تورنمنت را به ثمر رساند زمانی که با یک چرخش باله‌ای استادانه و یک ضربه تمام کننده تنها گل تیمش برابر قطر را به ثمر رساند و پیروزی را برای ایران تضمین کرد که در نهایت منجر به صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی به عنوان صدرنشین گروه شد.

در ادامه گزارش فیفا می‌خوانیم: تمام هنرمندی آزمون در شرایطی است که او تنها چند روز قبل از آغاز تورنمنت 20 ساله شد و دو ماه قبل هم اولین گل ملی‌اش را به ثمر رسانده بود. آزمون، پسر یکی از ملی پوشان والیبال ایران، در سن 17 سالگی توسط روبین کازان روسیه شناسایی و جذب شد و از آن زمان تاکنون از چند تیم‌های اروپایی بزرگ به عنوان مشتری او نام برده شده است. با قامتی بلند و ورزیده، به نظر می‌رسد که آزمون همه توانایی‌های اساسی برای تبدیل شدن به ستاره‌ای که سال‌ها در فوتبال ایران خواهد درخشید را دارد.


کد مطلب: 68504

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68504/تمجید-فیفا-سردار-آزمون

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir